Today is a goooood day for anime 2 eps van Kekkaishi zijn uit. 48 en 49. Mnemosyne is door ShinsenSub uitgebracht dus ben daar ook erg benieuwd naar hoe het is
Beetje slome torrentsite oid? Kekkaishi kwam al meer dan 3 dagen geleden uit en Mnemosyne al bijna 3 weken terug. En hij is nogal bloederig en gewelddadig. Goede voice acting though. Tja, zonder te weten welk genre je leuk vindt is dat nogal lastig he.
nah. Ik kijk maar 1x per week of er wat nieuws uit is. Dus 3 dagen geleden kekkaishi...zou kunnen. 3 weken geleden 1e mnemosyne...onmogelijk.
I'll make the impossible possible! Clannad 19 is ook uit btw. Iemand anders hier btw ook blij dat SS-Eclipse is bijgekomen met Hayate the Combat Butler? /me thanks them for the many releases this week.
Heeft iemand ooit van de serie Karas gehoord? Ik ben 'm nu aan het downloaden maar ben benieuwd of jullie er iets meer van weten? Leuk, mooi, saai, bagger? Het zijn 6 afleveringen.
Oké, hoop dat 't wat is. Had gelezen dat de serie geprezen was/is om de mooi gemaakte gevechten. Ben benieuwd.
Ik heb 3 afleveringen ervan, en het ziet er zeker wel super uit! tofe gevechten, Armor ziet er vet uit, t is alleen erg kort! (6 OVA's als ik het goed heb) ben nu bezig met Fafner in the Azure! (mech anime)
Maar ff een double post (jaja, ik weet dat het niet mag, maar deze topic is zo dood als een pier) Kijken jullie nog wel anime? Anyway... Zijn er hier nog anderen die uitkijken naar Soul Eater? De serie begint maandag 7 april in Japan en zal vanaf die week ook wel gesubt worden. Trailert: [yt]D5qXZIiIFz4[/yt] Het is nou eenmaal een anime van Bones (FMA, Darker Than Black en nog wat andere series), dus het zal vast geweldig worden
Soul Eater ziet er interesnt uit. Heb lading anime's gestopt. Rental Magic, Rosario Vampire, Ghost Hound etc. Heb nu alleen de standaard Naruto, Bleach, Bamboo Blade en als Shinsen Subs opschiet ook Mnemosyne. Van de week serie Tales of Eternia gedownload. 13 eps en is wel redelijk. Voor de rest volg ik weinig aangezien er niks nieuws uit is op moment dat me aandacht trekt.
Hij lijkt me wel leuk, maar de andere Bones serie komend seizoen lijkt mij persoonlijk interessanter. Verder ga ik Code G(r)e(at)ass R2 volgen, Druga blabla Uruk van GONZO(damn mijn interesse in het oude Mesopotamië ), Real Drive, Toshokan Sensou en de serie die me het interessantste lijkt: Allison and Lillia. Waarschijnlijk ook nog wel series als Special A, Kanokon en Nabari no Ou, maar daar kijk ik het eerst gewoon mee aan en check de eerste paar episodes om te kijken of het me bevalt.
The Tower of Druaga: the Aegis of URUK lijkt mij inderdaad ook interessant worden. Code Geass vond ik niet zo, dus die hoeft van mij niet.
Ook een serie voor het nieuwe seizoen die mij erg boeit is het nieuwe samenwerkings project van GONZO en Nitro+, namelijk Blassreiter. http://youtube.com/watch?v=hMAoGlt5VlQ
Echt?! Die vind ik er juist doodeng uitzien. GONZO + crappy CG + standaard zwak verhaal + saaie trailer = zo ver mogelijk er vandaan blijven voor mij. Nitro+ zijn goeie lui, maar ik denk niet dat die de serie gaan redden.