Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet desnoods je aim-assist even aan, help ook wel een klein beetje geloof ik.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ''Ik gebruik juggernaut en marthydom!! Noem me maar lame, kan me toch niks schelenO-)''

    dit zeggen de meeste mensen op cod 4, maar ik wordt er echt ziek van vooral als je gaat snipen :p

    Mijn oplossing: Afstraffen met de p90 ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alles in COD4 is prima te counteren dus als je loopt te roepen dat Juggernaut + martyrdom voor n00bs is kun je beter gaan oefenen met je m16 + stopping power de "jugger-spray noobs" met p90 en marty op afstand te houden :p
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat het niet te counteren is, maar dat ik het niet echt leuk vind dat ze erin zitten :)

    Maargoed, waar COD2 nog redelijk realistisch was (COD3 nooit gespeeld), is COD4 helemaal het realistische gedeelte kwijtgeraakt.

    Ik vind het wel jammer, het hoeft niet net als Rainbow Six ofzo, maar al die lompe perks etc hoeven er niet in van mij :)

    Wordt cod2 nog vaak gespeeld online trouwens?
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap trouwens niet waarom zo veel mensen martyrdom hebben eigenlijk. Iedereen weet toch dat bijna iedereen dat heeft dus zal eigenlijk iedereen meteen weg moeten lopen als diegene iemand neerschiet(net als ik dus doe, ik ga bijna nooit dood door martyrdom). Last stand vind ik echt veel irritanter, ik gebruik het zelf ook, en ik heb denk ik 1 op de drie keer dat ik dood ga daar wel een kill mee.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik snap deels wat je bedoeld,.. maar ik denk toch ook wel dat die perks COD4 wel iets geven wat andere shooters niet hebben.. Qua realisme kan cod niet concurreren met de r6'en en graws van deze wereld en op deze manier bieden ze een manier van customizen die een Halo bijv niet heeft. Ik vind het puzzelen met setups zelf wel een aardige toevoeging en het laat mensen ook nadenken over andere speelstijlen.

    Maar ja idd martyrdom en juggernaut zijn niet de meest subtiele perks.(als je juggernaut er uithaalt moet je eigenlijk ook stopping power er uithalen vind ik)

    Ik denk btw niet dat er nog veel mensen COD2 spelen atm,.. ten tijde van deel 3 was er nog wel een redelijke community die stug deel 2 bleef spelen maar ik denk dat u bijna iedereen wel overgestapt is
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    hangt heel erg af van wat je speelt,.. ik gebruik altijd Deep Impact en de meeste spelers in Hardcore TDM of S&D gebruiken GEEN martyrdom
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Das ook waar, in vacant kan het natuurlijk wel handig zijn. Maar veel mensen verwachten Last Stand niet en dan kun je ze verassen als je snel bent.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind Steady Aim en Stopping Power heel relaxt, vooral voor de shotgun en de MP5.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    en p90
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    gister dit online gespeelt. supper vet is dit spel. maar ik heb nog wat vragen; hoe vraag je zo een airstrike op want bij mij lukt het nooit of het is onduidelijk of het is gelukt.
    En als je op iemand richt krijg je soms nog een kleiner kruisje in je vizier, wat is dit dan een soort lok on of zo??
     
  12. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Airstrike krijg je als je 5 kills achter elkaar maakt zonder dood te gaan. dan moet je dacht ik rechter Dpad inklikken dan krijg je de map te zien en daar kan je dan kiezen waar jeje airstrike neergooit. Dat kleinere kruis is als jij iemand hebt geraakt.
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij persoonlijk had Juggernaut er ook niet in gehoeven maar dat geldt ook voor Stopping Power waar bijna iedereen mee rondrent en daar hoor je veel minder mensen over. Maar je hebt er mee te maken, dit is het spel zoals IW het kennelijk voor ogen had.

    Vind het wel zo leuk eigenlijk dat iedereen individueel allerlei zaken (wapens, perks e.d.) kan instellen in plaats van de paar classes die we eerst hadden in de cod-serie.

    Bij hardcore heeft Stopping Power weinig zin, je kills killen toch wel. Martyrdom is onhandig omdat de kans erg groot is dat je een of meerdere Teamkills maakt.

    Nu maar wachten op de nieuwe mappen!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik ben een van de weinige die geen gebruikelijke perks heeft. Vooral UAV Jammer is chillend.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gebruik bij elke speltype een andere perk. Hardcore bijv. echt geen stopping power nodig :mad:
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    stopping power en steady aim heb je niet nodig bij een shottie. juggernaut is iig fijner omdat je mensen tog in 1 keer dood hebt met zo'n ding. (haat zelf shotguns daar niet van :p )
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    MP5 + Silencer + UAV Jammer = Uber ownage.:thumbs:
    Zie dat er al Juggernaut noobs zitten hier, geen zin om ermee in discussie te gaan maar ik vind het maar zielig om Juggernaut te gebruiken.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, je vind mij een juggernaut noob? knap van je, aangezien ik nooit juggernaut gebruik. kzeg alleen dat het BETER is dan stopping power bij een shotgun. =')
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon goed schieten, gaan ze toch wel dood(hoofd)
    M16 met een silencer + bomb squad + UAV jammer ownt in S&D:)
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    P90 met Juggernaut is een aardige combo, misschien omdat de schade niet echt verschilt met stopping power, vanwege de RoF van de p90. Op het IW forum had iemand een class als:

    Skorpion + ACOG

    3 frags/3stunts
    Juggernaut
    Steady aim/Deep impact.

    Had hetzelf ook geprobeert, werkt ook aardig goed.

    En als je gaat 'huilen' om juggernaut, dan ben je gewoon slecht. Als je wilt weten, voegt Juggernaut alleen 20hp bij je normale 100hp, 1/5 deel erbij (anders voor hardcore modes) Verder kan een m16 met stopping power makkelijk iemand met juggernaut aan. Dat de meeste verwachten dat ze met 1 burst iedereen neerhalen, hebben het dan mis met juggernaut en gaan ze het meteen afzeiken dat diegene juggernaut gebruikt.

    En als je wilt weten, ik gebruik nauwelijk/niet juggernaut, het is wel handig maar ik heb liever stopping power, misschien omdat je dan minder ammo hoeft te wasten/verbruiken.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina