1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik een beetje raar vind is hoe een game als God of war idioot hoge cijfers krijgt en je hoort reviews niet over dat het herhaaldelijke gameplay is...want eigenlijk is dat gewoon zo. En juist daarover vallen ze wanneer ze het over Viking hebben :confused: ..hmmmmm....
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit te twijfelen of ik deze morgen haal of wacht op Dark Sector die volgens mij een week later komt......lastig?
     
  3. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe :)...het ziet er inderdaad wel een beetje herhalend uit allemaal, maar dat hoeft niet slecht te zijn natuurlijk.
    Het ljikt mij zelf wel een leuk spel, maar ik wil er ook niet de volle prijs voor betalen eigenlijk, daar zit er voor mij denk ik iets te weinig speelduur in.
    Het lijkt mij gewoon een spel wat je af en toe weer oppakt om gewoon zorgeloos te hakken, dat is ook een van de redenen waarom ik een spel als Dynasty Warriors geweldig vind :).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal deze maar een keer herhalen, want er zijn mensen die zich meer druk maken over het wel of niet halen terwijl anderen toch echt met het spel bezig zijn.

    Ik heb hem sinds maandag. Heb alleen nu een klein probleempje.

    Ik heb alles opgelost rondom het eerste gebied, maar moet nu de amulet activeren. Ik heb de arena leeggekocht. Maar ik kan niet bij de portal in de laatste stad komen. Wie kan me helpen hiermee.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat jullie ook kunnen doen is de Xbox bazaar hier in de gaten houden. Waarschijnlijk bieden binnenkort verschillende mensen hem daar aan en staat ie te koop voor de helft van de prijs. Hou je meer geld over voor de grotere titels binnenkort en heb je toch dit spel een keer kunnen spelen. :thumbs:
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind hem tot nu toe erg tof. Wel is de gameplay vaak hetzelfde en komt het simpelweg neer op hakken, hakken en nog eens hakken. Als je em vergelijkt met bijv God of War 2 zijn alleen de graphics beter. Er zitten namelijk geen brute finishing moves in, geen brute bossbattles, en ook zitten er niet echt puzzelelementen in. Nu lijkt het alsof ik heel erg negatief ben, maar dat ben ik absoluut niet! Het ziet er prachtig uit en de veldslagen zijn ook erg bruut. Verwacht alleen niet zoiets al God of War 1&2, want dan zul je teleurgesteld zijn. Verder moet je kijken of je dit de full-price waar vind, maar tot nu toe heb ik er geen spijt van! Nu maak ik meteen effe gebruik van de gelegenheid, want ik kom namelijk niet verder. Ik zit nu net voor de veldslag om eiland 2. Dan moet je ergens in een dorp de dragon amulet activeren, alleen is dit dorp belachelijk heftig bewaakt dat ik binnen no-time dood ben. Iemand weet hoe ik dit moet doen?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen boss battles? Maar....dit dan? :)

    [​IMG]
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Die heb ik nog niet gehad;) Maar ik bedoel meer, niet van die brute ala Gow;) Snappie?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, GOW had aardige vette bosses ja.

    Nou ik hoop dat de game er morgen is, dan zal ik de game eens even flink uitproberen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind dat je deze game niet kunt vergelijken met God of War. GoW bevind zich meer in gesloten ruimtes, en in Viking vecht je in nogal grootse werelden. Dit geeft natuurlijk een andere gameplay. In Viking heb je dus enorme veldslagen, in GoW heb je dat niet.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar Kratos is de grootste egoistische sadist die k ken;) Skaren is een beetje zoetsappig vergeleken met Kratos:9

    Maar weet iemand me nou verder te helpen?
     
  13. Carpe Diem

    Carpe Diem Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heel leuk allemaal. maar hoe maak ik nou die fucking brug open op het 2e eiland?
     
  14. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik moet nog die laatste portal op het eerste eiland. Wie kan mij daar een tip geven.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Vind 't er opzich wel vet uit zien, maar ik wordt er niet warm van... Ik denk dat ik Conan leuker vindt :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De 28ste kwam ie oficieel uit toch? Dan is ie er morgen dus gewoon bij Nedgame en Dimension plus ook....kan niet anders.

    Na de review van Gamer.nl gelezen te hebben ben ik toch echt wel benieuwd ernaar, want ondanks die minpunten vinden zij het een hele leuke game, echt leuk om te spelen.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij moet er nu al liggen, wij kregen hem gister ook binnen.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb em hier overal al gezien BS, eplaza.. MM

    maar ik twijfel nog of ik em ga halen....
    nog meer mensen met ervaringen van deze game?
     
  20. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn preorder bij gcshop staat nog altijd op niet betaald en heb vorige week een overschrijving gedaan en is ook al lang van mijn bankrekening gegaan :mad:
    Heb dan een mailtje gestuurd of ze betaling nog niet ontvangen hebben en of ze anders mijn geld kunnen terugsturen en de order cancelen. Maar heb nog altijd geen antwoord :mad:

    Iemand die al ervaringen heeft bij gcshop?
     

Deel Deze Pagina