Net even mijn B700 Civic Si 06 getest in de Multiplayer.
Waren weer erg eerlijke races, NOT!
8 rondjes Road Atlanta, werd er gelijk afgeramd omdat ik eerste was in de eerste bocht, hun allemaal lachen. :L
Ik kom terug in het 7de rondje, ondertussen nummer 7, 6, 5, en 4 ingehaald. Laatste bocht, opeens met z'n 2-en vol achterin... :L
Volgende race, 5 rondjes Laguna Seca.
Alles loopt voorspoedig in de eerste, tweede en zelfs derde bocht. Daarna loop ik in op nummer 3 in een Evo. Ik kom naast hem, hij gaat opeens naar rechts, ik dus over het zand. Kom ik terug de baan op, bocht erna loop ik weer dik in, samen met een VIS Integra. Integra liet ik voorgaan omdat hij sneller uit de bocht was. Die pauper drukt die Integra dus van de baan af. Ik ervoorbij. Even opgeklommen maar nummertje 1, in een Mini volgens mij. Dus alles ging goed
Ik ging die Mini voorbij, draaide constante rondjes van 1:30 ongeveer. Dan zie ik die Integra opeens alles cutten wat er te cutten valt. Dus ik zeg dat hij niet zo triest moet doen om proberen dichterbij te komen. Dus ze blijven achter me, clean geraced tot en met rondje 5. Laatste rondje, laatste bocht, zit die Integra weer in me kont, ik had zoiets, hallo! :L
Nog een race dan maar. 5 Rondjes Sunset Infield.
Eerste rondje, meteen als we bij de kombocht aankomen krijg ik een ram van achteren. Opeens stond de schade aan, dus ik had motorschade. Toen konden ze echt de tering krijgen! Dus ik was lekker reverse gaan rijden, en heb nummertje 1 en 2 een totallos auto kunnen geven. Toen terug naar de lobby, iedereen in de lobby -rep en ben maar gegaan. Dit waren die paupers trouwens:
ACK Muzz
OOO CombatDavis
Dai rock n roll
De andere 5 in de lobby deden niks. Maar als je hun nog een keer tegekomt. Even -reppen, en zeggen dat ze nog van me horen
Edit: De tering, ik typ veel
Klik om te vergroten...