[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    yo ik zou wel willen aangezien ik over een weekje oofzo een new account heb en daar wil ik dus ook ff boven de 100 GS hebben snap je?
    handig om dan ff nog een keer die singleplaya te doen:)

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ook mee aan de campaign, ik stuur wel een berichtje als ik online ben Nukeshell... Moet zelf nog de laatste 3 levels, en ik weet voor iedereen iig alle skulls/terminals wel te vinden.

3. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alle Achievements al behalve Legendary (en Laser, 1 shot 2 kills).

Dus we kunnen er in principe gewoon doorheen rennen!

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek wel even of er speedruns zijn voor wat leveltjes, ik ken de campaign onderhand namelijk wel. Bij Halo 2 weet ik nog dat je heel makkelijk hele levels kon overslaan, met als je maar een ghost+plasma's had :cool:

Maar we moeten het alleen doen als er in totaal ook echt 4 mensen zijn, ik heb geen zin om checkpoints opnieuw te moeten doen...

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daaorm had ik dat ook duidelijk vermeld in die post;)

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha leuke glitch toevallig gevonden in rat's nest, vriend van me stond daar buiten bij dat ravijn en toen stond hij op een trip mine en opeens vloog hij omhoog en zat hij ergens 20 meter hoger op een randje, erg lache hij weet alleen niet hoe hij het deed XD

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had ook een keer iemand die een warthog jump wist te doen met capture de flag op last resort. ze leken het afgesproken te hebben. meteen toen hij buiten was parkeerden zen vrienden een warthog, hij springt erbovenop. een vriend van hem plakt een granaat op de juiste plek en hij vliegt zo naar het strand. ( hij was wel dood toen hij neerkwam, maar ach de vlag lag op het strand)

8. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt iemand nodig hebt dan kan je mij wel een message sture op de xbox ,heb namelyk al alle campaign achievements maar heb gewoon een beetje zin om weer campaign te spele:) als maar de grunt birthday party skull maar aan mag staan

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Er staat op Bungie. net over de map Blackout dat alle jumpzs intact zijn gebleven. Betekent dat ook dat de Superjump er weer is? Waar is die eigenlijk gebleven? Die ownden! :+
    Anywayz, Halo 3 is echt 10x makkelijker, echt zoveel mensen die al lvl 50 zijn. En die EXP is ook onzin. Ik bedoel EXP haal je per potje wel, of je moet wel een ongelovelijke noob zijn.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Pff superjumps waren voor stakkers in Halo 2. Als je in custom aan wilt kloten, prima. Maar ga niet in matchmaking zielig met een sniper 1000 km in de lucht campen |:-

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0

15. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een gek van Halo, het lijkt of ik een dip heb doordeweeks, want ik speel gewoon bagger doordeweeks, en in het weekend speel ik op mijn niveau de sterren van de hemel. Geen idee waar het aan ligt, maar ik speel dus alleen nog maar social doordeweeks omdat ik nog wel uit m'n dak kan gaan, mocht het weer eens niet lukken |:-

16. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Dat heb ik ook wel eens, de ene dag schiet ik niks raak met die sniper, de andere dag maak ik de ene prachtige quickscope na de andere. Vaag is dat...

17. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak als je zenuwachtig bent met de sniper dat je alles mis schiet. En als je het dan voor de lol doet ineens allemaal headshots schiet.

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik het spel nu ook, ik ben nu bezig met de single player. voeg me toe: warplayer123456

19. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Originele naam.. :{

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja i know ik wou een nieuwe naam doen maar ik vulde vanmiddag de redeem code voor 12 maand in en ik d8 dat je dan ander acount kon maken:mad: nu zit ik er 12 maand aan vast maar dat maakt me niet zoveel uit. Het lijkt trouwens dat ik alleen maar een match aan kan maken, hoe join ik servers? ( sorry ben newby)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina