Microsoft pakt Gamerscore-cheaters aan!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 mrt 2008.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja:{

Erg mooi dat ze zomaar uit het niets die dudes aanpakken, zullen wel een aantal zelfmoordmeldingen komen binnekort8)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vind t wel raar dat ze daar nu nog s mee komen,.. hadden ze dit 2 jaar geleden niet kunnen bedenken?

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme?

Ms gaat het vast nog moeilijk krijgen. Er zijn behoorlijk wat cheaters en dan moet je ook nog eens goed kijken od het echt cheaters zijn. Lijkt me kut als je je "best" doet voor een hoge gamerscore en je voor cheater uitgemaakt wordt.:cool:

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Toen was die techniek er nog niet. De laatste maanden is het massaal toegankelijk geworden. En volgens MS Q&A gaat het echt om de "hackers":

* Under what circumstances does LIVE correct a specific gamerscore?
    * Specific and automated criteria are used to determine if a player has earned achievements by using tools that circumvent the game or avoid game play entirely. A player who meets these criteria has their gamerscore corrected.

* How does LIVE know a player has been cheating on their gamerscore versus another player?
    * We look for abnormal achievement and gamerscore activity using criteria that identifies users who have used external means to earn achievements without really playing the game. Users who play games legitimately to earn an achievements are unaffected by this.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat er leuk is aan zo'n absurd hoge gamerscore als je er niets voor heb hoeven doen.

Ik zit nu net over de 13.000 GS en dat vind ik wel mooi zo. Tevens heb ik ook geen zin om games te kopen speciaal voor wat achievements, iets wat sommige mensen wel doen om hun punten totaal op te krikken.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hahaha vet idee, al is het wel een beetje Middeleeuws, dat nagelen aan de schandpaal.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik vind het archievement systeem echt iets leuks hebben. Ikzelf heb 1april 2 jaar een xbox 360 en probeer ieder jaar 10.000 punten te verzamelen. Helaas gaat dat niet lukken want zit nu op 16.800 ofzo. Maar het is niet dat ik een game opnieuw ga uitspelen om de hard mode archievement te gaan halen. Of het moet een hele vette game zijn (zoals Gears of War)

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha vers disje tegen metalfear!
    Zoooo grappig als zijn gamerscore op 0 komt te staan! :D HAHAHAHA

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die metalfear gun ik ook wel een volledige ban vna xbl. Mensen die hun gamerscore illigaal opkrikken en er nog trots op zijn ook mogen best wel dood vind ik.

10. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

11. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n xbox nou 1,5 jaar en heb nu 15000 gamerpunten ofzo.
    Vind het een leuk systeem, want je probeer hoe dan ook wel wat gamerpunten te verdienen.
    En als je dan eindelijk die ene achievement hebt, geeft dat gewoon een kick.
    Maar die gasten die er misbruik van maken herken je snel genoeg.
    Heb er ook een 1 me lijst.
    Komt zo rond 11 uur online, zonder fifa07 en virtua fighter(bijv.) en komt om 1 uur weer online en heeft dan 4 games erbij met 1000g.
    Weird?

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat werd tijd dat ze daar iets aan doen.Wat is er nu aan om dit vals te halen.

http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=&z=&c=3&x=102&y=16

Dit is de lijst van Belgie je moet de 1ste in de lijst zien.Hij had op 1 dag 1000 met cod 3 - en rb61 en nog games het valt niet op wat hij doet.
    je kan op xbox.com zijn games al niet meer zien.Ik denk dat microsoft hem te pakken heeft

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mij boeit het weinig....wat ik dan wel weer grappig vind is dat het de cheaters heel veel boeit en ze nu ws flink balen :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is en blijft maar een gamerscore, om er nu zo over te gaan denken.. Soms wordt je gamerscore ook wel je 'digitale penis' genoemd..

15. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    whaha zie die naam: CheaterMcCheat hahaha geweldigXD maar k hoop niet dat ze een vergising maken bij iemand:p dat zou erg lullig zijn, je zuurverdiende eerlijke achievements weg:p

16. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je nou een achievement glitch zelf per ongeluk vind en ook wel een best wel hoge gamerscore hebt wat dan?
    byvoorbeeld bij ac dat iemand die glitch per ongeluk heeft gevonden en word hij dan gestraft voor dat hij die glitch heeft gevonden?
    lijkt me volgens jullie wel zo.
    maar kans dr op om een achievement glitch te vinden is wel miniem, maar t zou zomaar kunnen gebeuren.

17. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar word je niet op gestraft Blackshadow je word gestraft op het feit dat je het Achievement systeem zo exploiteert dat je een score behaald zonder het spel ooit te spelen.

Niet op het feit dat je 1 achievement miss niet helemaal zo als het hoort heb gehaald.

18. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Zielige aktie van MS, wat heb je nou aan die achievements... ik raak er eerlijk gezegt niet van onder de indruk, al is dit bij iemand iets in de duizenden... :confused: Dus dat MS dit zou resetten van mij mogen ze...

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou iemand überhaupt een gamerscore willen. :emo:
    Idee opzich wel lachen... maar ik heb bijv. bij call of duty nog NIKS bijzonders gedaan en al gewoon 300 gamerscore ofzo.. ik had gewoon 0 moeten hebben.. ze moeten eigenlijk alleen gamerscore geven voor echt moeilijke dingen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch is en blijft het cheaten. Op xbox live natuurlijk. En Microsoft probeert dit zoveel mogelijk te voorkomen en daarom doen ze dit vooral.

Deel Deze Pagina