Microsoft pakt Gamerscore-cheaters aan!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 mrt 2008.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als het een leaderboard vervuild vind ik het een terechte actie. De mensen behouden hun gamertag, dus ze kunnen gewoon blijven gamen .. ze hebben alleen geen gamerpoints meer voor de games waar ze gecheat hebben .. een gele kaart dus

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel goed :) Cheaters aanpakken. Want ik vind het opzich een héél leuk systeem, en ik speel ook echt wel voor de achievements. Maar vind het wel zielig als je hiervoor gaat cheaten

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt superdroog ook dat ze de gecheate achievements ook nooit meer kunnen halen, ook niet legit :9 Ik hou wel van dit soort aanpak, zo'n zelfde systeem mogen ze van mij wel invoeren voor consequente quitters/betrayers in matchmaking.

Mooi idee is bijvoorbeeld dat als je in een matchmaking game leaved, je daarna 15 minuten lang gebanned bent van live. Dan kunnen die grapjassen niet meteen weer een andere game uitkiezen, en worden ze dus gedwongen om de game af te maken. Moet er nog wel een soort detectiemiddel gevonden worden voor stilstaande spelers...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Allemachtig wat een discussies? Als we nou eens zondag met zijn allen naar de kerk of moskee gingen, zou dat wat oplossen dan? ;):cool:

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, heb je 100% gelijk in. Dat ze daar wat aan doen, dat vind ik veel irritanter!

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat ze de cheaters aanpakken.
    Mij boeit de GS weinig tot niks, als ik een game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspeel is dat meer voor de uitdaging dan dat ik weer even honder puntjes bij mijn GS kan optellen.:D

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Maar als je cheats gebruikt ( dus bijvoorbeeld door een code dat je nooit dood kan gaan) en dan de game uitspeelt dan krijg je toch geen archievement? Nouja ik ben zoiezo een anti-cheater dus maakt mij niks uit. Maar wel goed dat ze aangepakt worden. En archievments zie ik ook wel in de vorm van dat je kan zien hoever iemand in de game is. Dus bijvoorbeeld elk behaalde level een archievment. Dus hoeft niet per se te zijn dat je 10.000 kills online hebt.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat valt niet onder de cheat die ms bedoeld ;) dus je hoeft je geen zorgen te maken

10. Mythe gard

Mythe gard Guest

Wie savegames kent (site) is ook bijna gedaan
    Je kan alleen aanmelden door invite te krijgen.

Savegames= een save op je hard schijf laden via pc.
    Bv:Neem burnout paradise als voorbeeld; De 350 challenges archievment.
    Vind een save van 349 die klaar staat; Moet je nog maar 1tje doen.

Deel Deze Pagina