1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Aah, dat gaat dus over de dames. Weer een nieuw woord geleerd vandaag. Ze hebben denk gekeken naar DOA, er zitten een hoop voluptueuze dames in. Mij hoor je niet klagen, maar je kan ook overdrijven qua borstomvang.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar kijk, deze heeft 2 punten bij de tieten, en een mooi wip ding iets bij d'r kruis xD. Wel geniaal bedacht natuurlijk, maar het valt gewoon op. (net zoals ivy's nieuwe boobjob)

    Niet dat dit allemaal erg is natuurlijk ^^;;.
     
  3. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Vindt je ?! Ik vindt het er allemaal erg goed zien. DoA heeft idd een redelijk ecchi gehalte :p
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben niet zo'n ecchi fan (ook vandaag pas het woord geleerd)
    Ik vind het niet erg als de dames er sexy uitzien, maar ik heb liever realistische characters dan over the top sex godinnen.

    Ik houdt ook niet van de cute anime look in een fighting game als soul calibur.

    Characters als Talim, Seung Mina en Ivy zijn al sexy genoeg.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik verwacht dat ingame het er wat minder "cuter" uit ziet dan de tekeningen suggeren. Ik hoop het tenminste.

    EDIT: Waar blijven trouwens de mannelijke nieuwe characters, of krijgt SCIV een all-star female cast ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal zegt echt geen ruk over de diepgang van een fighter. Een fighter is zowiezo niet bedoeld om te spelen tegen de CPU maar tegen andere spelers.

    De diepgang van het systeem zegt iets over de kwaliteit van een fighter.
     
  7. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe cuter hoe beter... een all-female cast zie ik wel zitten :p
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik las de headline "nieuw character Soul Calibur IV onthuld", dus ik dacht aan een nieuw mannelijk personage. Logisch aangezien er al 2 nieuwe dames bij waren gekomen. Maar toch weer een vrouw, ik vind het allemaal best. Misschien willen ze het anders aanpakken dan Street Fighter. Daar moet je de vrouwen zoeken tussen al die mannelijke personages. En ingame ziet het er heus niet zo 'cute' uit als de tekeningen doen vermoeden. In ieder geval, dat verwacht ik ;)
     
  9. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    De cast van Street Fighter is ook een stuk met divers als SC. Maarja hoe cute chunli er in SFA uitziet. Hoe vaag ze er in SF4 uitziet.... soms is het beter om bij bepaalde games het karakter NIET in 3d te maken... al ligt dit aan de gekozen stijl van de game natuurlijk, want in SC4 zien de babes er behoorlijk hot uit. En daar kan je niet weer mee zeggen dat 2d beter is....
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben ik deels met je eens.

    Natuurlijk gaat het om de diepgang van het vecht systeem, maar ik vind de stijl van een spel (muziek, personages, omgevingen en achtergrond muziek) toch ook heel belangrijk.

    Dit is 1 van de sterke punten uit soul calibur.

    Iedereen kent wel de zin:


    Trascending history and the world: A tale of soul and swords, eternal retold.

    (pin me er niet op vast als ik een woord verkeerd schrijf)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Helemaal mee eens. Onderschat de sfeer en setting in een fighter niet. Die maken wat mij betreft de SC serie zo goed.

    En dan te bedenken dat die beroemde zin al bestaat sinds de eerste Soul Blade, de eerst uitgesproken woorden in de intro!

    [yt]A8ppOitQl5g[/yt]

    Nog steeds mijn favoriete intro uit de serie. Vooral dat deuntje blijft geweldig. De fascinatie voor mooie vrouwen zie je trouwens al terug (+/- 1:22 min. in de intro) in dit allereerste deel.

    EDIT: Nevermind.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, het is inderdaad wel waar dat er eigenlijk geen nieuwe mannelijke chars zijn op yoda na. (of is die onzijdig?)

    Zal vast nog wel een vent inkomen ;), denk ik.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik interpreteerde wat je zei mischien niet goed. Maar als iemand een fighter casual noemt betekent dat voor mij dat het spel geen competieve waarde heeft, dan bedoel ik tournooien en dergelijke. Sfeer en setting is heel belangrijk, maar voegt weinig toe op een competief niveau. Mensen spelen nog steeds spellen van 15 jaar geleden en reizen de wereld ar voor af voor tournooien.
    2d en 3d fighters zijn twee compleet verschillende genres.

    maarja kijk eens videos sf4 na de graphics overhaul. Zelfs die hardcore spelers die de wereld afreizen voor street fighter 2 turbo tournooien zijn er nu best enthousiast over.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nog een Soul Calibur noobje, dus ik vraag me af wie dit is

    [​IMG]
     
  15. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk een nieuw karakter voor deel 4.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe char staat ook wel op de mainpage van XBW :).
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De mainpage hier lees ik nooit ;)
    Maar voor de verandering heb ik even gekeken

    Dan is het plaatje dat ik postte blijkbaar Amy. Maar hoe serieus moet ik die nieuwspost nemen als er staat dat Zasalamel een nieuw personage is? Zasalamel zat ook al in deel 3. Maar lol, dan is er blijkbaar weer een nieuw vrouwelijk personage bij
     
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook een man bij, dat gezeur over alleen vrouwen word ik een beetje zat. Wanneer de gehele line-up van characters bekend is kunnen we daarover verder praten.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Welk gezeur? Alle nieuwe characters zijn vrouwen, dat is gewoon een grappig detail. Zasalamel zat al in deel 3, dus dat is geen nieuw character. In de Soul Calibur reeks zitten genoeg mannen, maar tot nu toe zijn er geen nieuwe mannelijke characters bekend gemaakt. Dat is dus geen zeuren, maar het simpel constateren van feiten ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Readyyyy... FIGHT!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina