Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vaag probeem.

    Een vriend en ik kunnen beide via xbox live tegen iedereen spelen alleen niet tegen elkaar. Wanneer ik hem uitnodig voor een game of omgekeerd en we accepteren het, verschijnt het scherm met de clublogo's en na 10 sec. komt de melding dat deze niet meer beschikbaar is en gaan we terug naar de lobby.

    Iemand een idee wat dit veroorzaken kan?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Yup, ik gebruik al jaren Sinister, alleen in het begin deed ik Vriendloos, nu weer BsE Sinister.

    Enneh, dat ligt aan de instellingen van 't internet. Ik heb dat ook soms, dan kan je niet tegen elkaar spelen. Wil je toch wel spelen? Moet je naar be a pro gaan, dan allebei een kant kiezen, dan allebei any kiezen (alle spelers dus) en kan je gewoon tegen elkaar spelen
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hehe net toch een raar doelpunt gemaakt. Gaf hem voor van de flanken met ibrahimovic en hop die bal gaat zo via de verre paal naar binnen. Mooiste goal die ik gemaakt heb met fifa!
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb de demo laatst gespeeld en vond die erg tegenvallen. Zo sloom dat die speelt niet meer normaal. Ik ga er vanuit dat dit gewoon komt omdat het de demo is en het spel nog niet af was of is de uiteindelijke versie ook zo? Vind Fifa altijd wel leuk maar het moet toch echt wat vlotter gaan.
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Komt ook door de computer. de computer loopt altijd achteruit, ik vond de demo ook niet geweldig, maar het spel zelf is ownage. Online zeker ;D
     
  7. SykikJV

    SykikJV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Vragen voor de experts...

    - hoe scoren jullie met lage afstandsschoten? Vreselijk dat dit nog steeds bijna onmogelijk is...

    - bij een perfecte voorzet kopt mijn spits de bal in 80% van de gevallen gewoon over doel.

    - indien ik een schot probeer met RB ingedrukt (het speciale schot) vliegt de bal meestal meters over doel.

    - indien mijn spits diep loopt, probeer ik hem meestal aan te spelen met een hoge doorsteekbal. Helaas vliegen deze bijna altijd tot in het strafschopgebied waardoor de doelman deze bal gewoon kan oprapen.


    Hopelijk krijg ik antwoord of bevestiging (:b:) op bovenstaande vragen.
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Volg ik niet helemaal. De computer loopt achteruit :confused:. Heb het dan wel over de Fifa08 demo op de 360 he. Gaat het spel sneller dan demo? Want de demo zag er wel leuk uit maar speelde gewoon kut.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wordt trouwens echt ziek van die C.Ronaldo runners online.
     
  10. marcotjuh9

    marcotjuh9 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst met c.ronaldo achter het standbeen gedaan.
    ik rende naar de corner vlag toe, kapte en zette voor.
    tot mijn grote verbazig ging dat via het standbeen, had hetnog nooit mee gemaakt. hoe doe je dat percies
    kan iemand mij helpen?
     
  11. SykikJV

    SykikJV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Een lage werkt bij mij ook wel, maar is ook niet altijd aangewezen, zeker niet als de spits vrij ver van je af staat. Een hoge steekbal werkt dan soms echt perfect, maar in 90% procent van de gevallen gaat hij heel hoog en te ver, zodat de doelman hem perfect kan oprapen.

    Echt dom, want als je de run van je spits goed timed, zou je hiermee echt knappe dingen kunnen doen.

    Nog een vraag, bij de vorige versie kon je van achteruit je spits ook een run laten doen en dan met een lange bal hem wegsturen. Dit lukt ook niet meer aangezien de verdediging altijd op een belachelijke manier 5 meter achter de spitsen staan?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat zeg ik nou, de computer verdedigt achteruit, waardoor het lijkt alsof je heel traag speelt, omdat je er niet voorbij kan rennen.

    En zit niet zo te zeuren om ronaldo man, een tackle en dan bal ligt weer aan jouw kant.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je eerst in de buurt komen. En maak je een tackle kets hij heel vaak tegen Ronaldo en kan hij alsnog verder. Waarom ketst de bal trouwens altijd bij spitsen als Drogba, Henry, Rooney, Ronaldo terug. Ze heb je echt geen reet aan die tackles.
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan kan jij niet tackelen lol
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    En waarom is Man U eigenlijk ZO goed geworden. Slaat toch nergens op dat echt elke speler van Man U snellers is dan bijv. van Arsenal. Bij ik sprint naar de bal toe over een afstand van 15 meter en Ronaldo staat 30 meter er vanaf dan is Ronaldo nog sneller|:-

    Maarja, gelukkig heb ik een geheim wapen die de meeste Man U spelers niet verwachten namelijk Theo Walcott, om de een of andere reden is die kerel mannesnel in fifa:9
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    En wat heb je in godsnaam aan die snelheid, voeg BsE Sinister maar toe. Kan je ook eens voetballes geven, aangezien Arsenal meer snelle spelers heeft dan Manchester United.

    Ik sta bijna in de top 100 op Fifa, en ik heb nog 30 punten nodig om met Gb bovenaan te staan ^^
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    waar kan je zien hoeveelste je staat ? en trouwens ik heb 2 keer van je gewonnen :9
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11



    - je kan met zo'n RB schot van buiten de 16 scoren, gewoon kwestie van oefenen hoe hard je moet schieten

    - probeer pas te koppen als de bal dichtbij je is, timen dus. je moet niet als een gek B drukken want hij luisterd wel maar je moet proberen te timen en heel kort indrukken, want met een kopbal of volley is heeel kort in drukken al ruim genoeg


    -wat ik zojuist zei, gewoon oefenen en B niet telang ingedrukt, als je 1 op 1 staat moet je gewoon een hoek mikken (80% keer is de korte hoek de goede keuze) en dan hoef je maar heel kort de knop te drukken en rolt hij langs de goalie

    - hoge doorsteekballen hebben idd weinig zin als je dichtbij het goal staat, ze zijn eigenlijk alleen handig als je vanaf, of achter de middenlijn zit, je hebt er wel een beetje geluk bij nodig, ik gebruik bijna altijd de lage dieptepass
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Grappenmaker.

    Als je in de top 10.000 staat kan je dat zien in de lobby, ik sta 118e met 4200 punten, 260 wins en 10 verloren. Gamebattles gaat ook lekker, 100 gewonnen en 7 verloren, nog 30 puntjes en ik ben 1e ^^
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008

Deel Deze Pagina