Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Online gebruik ik altijd bumpercam.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welke auto's raden jullie aan voor de A en S Endurance race?
    En met welke upgrades/tune set-up, banden etc. 8)

3. JeePee

JeePee Guest

Endurance races zijn met twee vingers in de neus te winnen. Pak gewoon een willekeurige auto tussen de A830 en A850 of tussen de S980 of S998.

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvroeg, kan je de controls van deze game zo instellen dat gas geven/remmen onder het rechterpookje komen te zitten? Dat met de triggers rijden en met x en b schakelen, zoals in de demo, lukte echt voor geen meter bij mij.
    Oh, en hoe werkt dat nou precies met die time penalty? Zit die onzin in de full version ook, of kan je het gewoon uitzetten...

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit in de Full Version ook, en is geen onzin. Is om cheaters tegen te gaan.

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Bij echt racen hoort toch een beetje contact en af en toe een wiel op het gras... De regels voor die tijdstraffen in de demo zijn wel heel strict imo.
    Mja, niks aan te doen. :)
    Ga vanmiddag eens kijken of ik ´m ergens voor een fatsoenlijke prijs kan oppikken.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Die tijdstraffen beïnvloedenen niet je eindklassering in de race, maar zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat mensen die snelle rondes willen neerzetten niet gaan afsnijden...

8. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik ben net begonnen met forza 2 en vind het heelvet maar ik ben dus met die carreer bezig en ben begonnen met een vw corrado en veel poen verspeeld aan tunen... nu mijn vraag ik ga opnieuw beginnen wat voor karretje kan ik het best beginnen als ik in europa start of stellen jullie voor om op een andere locatie te starten?? alvast bedankt.

9. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je opnieuw beginnen?

10. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt echt geen zak uit waar je mee begint.

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    nope...

als je de goedkoopste auto koopt, kan je sneller tunen maar is ie vaak ook iets lager geklasseerd.

Persoonlijk koop ik altijd de goedkoopste zodat ik de auto qua wegligging kan tunen, vind dat zeker bij alle auto's echt wel een pré.

En zo lang mogelijk proberen race's te rijden met je begin car, daarna ga je race's rijden met de auto's die je wint. Maar probeer die dan niet meteen te tunen. Gewoon eerst serieus met je 1e auto zoveel mogelijk race's rijden, die beetje bij beetje tunen.

Je zult merken dat je na een aantal race's die auto gewoon heel goed kent.

Als je 1e auto het niet meer bij kan benen, probeer dan met 1 van de gewonnen autos die je t beste ligt gewoon weer t zelfde te doen.

Qua tunen:
    - eerst wegligging dan power
    - bedenk bij power tuning als de auto écht niet meer relaxed is of je qua wegligging misschien nog iets beter kan afstellen.
    - lukt dit niet,haal dan je te snelle onderdeel er gewoon af, en eventueel verkoop je die dan weer(wel voor veel minder als je die gekocht hebt)

Daarnaast qua geld verdienen voor de begin auto;s:
    - racing lijn uit,
    - abs aan
    - tc uit(deze pas aanzetten als je merkt dat je teveel wheel spin krijgt)
    - (stability control) uit, maar zelfde verhaal als beetje hierboven. Alhoewel ik wel merk dat bijna iedereen die ik ken dit uit heeft staan.
    - schade, tja dat ligt aan je rij stijl. Als je een beukerd bent dan moet je die niet op simulatie zetten. dan kost t je namelijk meer geld als t opbrengt!
    - AI, meestal op medium, en wil t echt niet lukken zet je 'm op easy.. scheelt niet zo heel veel.
    - banden en fuel, gewoon op simulatie zetten, je krijgt pas last van je banden na 4e/5e rondje en in het begin duren de race's niet zo lang.

- daarnaast, als je wat geld hebt opgebouwt, loont t zeker om eens online in auction house te kijken!

ohw en ps verkoop geen auto's!!! je hebt ze nodig omdat je voor de secret achievements ALLE auto's in je garage moet hebben!

zeker in het begin, als je de juiste auto hebt gevonden, endurance race's! Deze leveren lekker geld op en zijn vrij makkelijk.. (ik rij deze meestal met een aantal vrienden samen, lekker proberen om snellere rondjes neer te zetten)

Zo heb ik het gedaan, en ik heb behoorlijk wat geld nog over op het einde(7miljoen!) maar okay ik heb ook behoorlijk aantal keren dezelfde endurance race's gereden!

+ps bovenstaande mening is hoe ik forza heb uitgespeeld, ik ben niet verantwoordelijk voor enige financieele wankopen! :)

12. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    @demon: dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Ben hiermee ontzettend geholpen. Het gaat nu ook wel een stuk beter had het schade model al uit staan en elke dag een optie minder aan. Idd je wint vanzelf dikke bakken die je weer voor een ander raceje kan gebruiken. Maar bedankt ook voor die tuning tips ! Ben van plan om het weekend is even online te proberen.

13. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Met FWD moet je niet boven B-klasse komen als je met TCS uit wilt rijden.
    Ik heb een Civic A850 met FWD. Kom de bocht niet om zonder TCS :p Teveel power. Als je ook maar een beetje gas geeft heb je al wielspin.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, deze net binnengekregen. Nu wachten tot mijn 360 is en dan kijken of het wat voor me is. Heb helemaal niks met realistische racegames maar ik kan het altijd proberen, plus lijkt het me wel leuk om auto's te painten.

15. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Het overtrof mijn verwachtingen! Was verslaafd aan dtm2 op de xbox maar dit is vele male vetter. Zeker dat painten! en het rijden voelt goed aan.

@mb: thanks for the tip!

ben zelf geen beuker en waardeer het ook niet om iemand z'n personal brake assist te zijn. Voeg me toe voor meer clean and fair fun

16. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Goof: Ik add je wel even op Live. Wil wel een keer racen.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
  18. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx!
    Ben nog geen hamilton. maar dat komt wel goed.

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    nou over snel geld verdienen heb ik dus een andere mening dan het hierboven genoemde..

ikzelf heb al mijn geld verdient met online auto's verkopen.. wat moet je doen

haal een logo van internet. wat vooral amerikanen trekt.(in het verleden is er Mountain Dew, Monster Energy etc gedaan) en gooi deze op een Evo 8 MR die je upgrade tot A850. dan gooi je hem op the Auction house voor ongeveer 400/500k ligt aan je logo. maar denk eraan.. LOCK JE PAINTJOB WEL!.. Featured item hoeft niet.. (maak je design wel zo dat het wel mooi is om mee te rijden en dat mensen hem ook gaan kopen). je zult zien dat hij zo weg is.

denk eraan dat je je design wel opslaat..
    maak zo 2 of 3 auto's en de volgende dag ben je gegarandeerd Miljonair.(niet zoon dikke maar je heb wel 7 cijfers rechts onderin je balk staan)..

dit is dus mijn mening. heb je geld zat koop je alle auto's toch..

owja.. ik ben ook nog maar level 35. speel het al heel lang maar heb gewoon geen tijd om die races te doen en achievements te halen..

heb btw wel snel de achievement van 1.000.000 credits in online races.. meot nog maar 1.23.000 ongeveer.

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    add mij ook nog maar als jullie willen racen
    ben wel in voor nederlanders haha

vanmiddag even mijn b700 auto's getest..
    snelste was een Nissan Skyline R34 Nür ofzo iets op Road Atlanta

1.28.945

met een evo 8 kwam ik tot

1.29.028

maar die forza bodykit+spoiler neemt zo veel weg van je speed..
    op me skyline zit ie niet maar op de evo wel..

btw, op de scoreboards staat telkens die Honda CR-X maar k snap niet dat je daar zo snel mee kan..

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008

Deel Deze Pagina