Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    misschien kun je de kabel van iemand anders proberen?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ligt niet aan de kabel, maar aan de videokaart zoals Graaf al zei. ;)
     
  3. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje mijn xbox is kapot maar woon nu in belgie weet iemand misschien welk nummer ik moet draaien?
     
  4. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn xbox is na 6 werkdagen weer terug. Ze hebben de dvd drive en moederbord vervangen. Achteraf ben ik blij dat hij kapot is gegaan want mijn xbox is nou 2 keer zo stil als eerst
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is lekker dan |:-

    Je GPU is overleden, of aan het overlijden zoals hierboven vermeld. Je garantie is verlopen dus je kan in principe niks meer. Ik zou hem overhitten en dan met de RROD opsturen en dan vermelden dat hij net voordat hij de RROD gaf, dat hij rare kleuren gaf in beeld, misschien helpt het. Nu kan je niks meer in ieder geval :eek:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ow ja! Vette oplossing van ms :cool:
     
  7. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx voor de tip lol ;), maar kreeg gister nog een drie knipperende rode kwadranten (1e niet), dit houd volgens mij een hardware fout in, nu weet ik dat dan de garantie verlengd wordt naar 3 jaar en zal hij dus gereppareerd worden, echter vanochten nog even 10 minuten getest voordat ik naar het werk ging toeg deed hij het gewoon.

    Ik ga vrijdag MS opnieuw bellen, kom er vandaag niet aan toe en laat jullie wel weten wat er mee gaat gebeuren
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is nu een week weg, hoe lang gaat het nog duren denken jullie?
    De klantenservice van xbox zei van de week aan de tel dat ik hem uiterlijk 15 April terug kan verwachten.
    Het kan dus ook veel eerder.

    En ik heb ook een tracking number van xbox gehad, wat moet ik daar eigenlijk mee?
    Het is niet dat tracking number van UPS.
     
  9. Sunblade NL

    Sunblade NL Elite Gamer

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 22-03-08 zaterdag kapot gegaan vrijdag had ik ook al een probleempje dat die het ff niet deed (er brande 3 rode lichtjes) ik denk zo wtf heb ik net rainbow las vegas 2 is me xbox 360 kapot.
    Ik ging zo alle kabels aandrukken en zo toen deed hij het weer naar een paar minuten proberen en wachten.
    Maar toen ik zondag op mijn Xbox 360 speelde en een account van een vriend recoverde liep die vast,ik zette hem toen uit en kreeg toen weer de ring of death en ik dacht oh shit niet alweer dus ik weer kijken maar naar een tijdje deed hij het nog niet.
    Dus heb ik hem maar dinsdag op gestuurd ff bellen naar UPS en ze konden hem gelijk de zelfde dag nog op halen ik had 4u gebeld en 5u kwamen ze ophalen dus dat liep wel snel en op de tracking zag ik dat hij woensdag al om 11:30 uur was afgeleverd in weiterstadt bij het European repair center.
    Ik hoop dat ik snel mijn xbox terug krijg ik heb mijn xbox 360 al van af 10-01-07 dus dat is ongeveer 1 jaar en anderhalve maand.
     
  10. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    is het normaal dat je xbox eerst naar herne-boernig gaat, dan naar frankfurt gaat en vervolgens onderweg gaat naar weiterstadt??? En dat alles op een dag8)
     
  11. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhm ik vroeg me af wanneer de status op de site geupdate wordt. Mijn Xbox360 is vandaag in Frankfurt aangekomen, maar als ik op de site van Xbox bij reparatiestatus kijk staat er dat ze nog op het apparaat wachten. Ik neem aan dat dit gewoon tijd nodig heeft, maar toch.

    Ja ik had hetzelfde. Hij is er in ieder geval. ;)
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat die site van xbox niet zo goed werkt op dat gebied.
    Het beste kun je gewoon even bellen als je wilt weten waar je xbox is, gaat best wel snel.

    Mijn 360 is nu een week weg, hoe lang gaat het nog duren denken jullie?
    De klantenservice van xbox zei van de week aan de tel dat ik hem uiterlijk 15 April terug kan verwachten.
    Het kan dus ook veel eerder.

    En ik heb ook een tracking number van xbox gehad, wat moet ik daar eigenlijk mee?
    Het is niet dat tracking number van UPS.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oke, UPS is vanochtend gekomen toen ik op school was. Ze hebben hem meteen meegenomen, mijn moeder had ermee geholpen. UPS gast had stickers enzo gedaan op de doos. Heb nu hier alleen een papiertje waar ze vragen wat er precies was met de drive enz. Is het een probleem dat deze niet mee is ? Heb ook het bonnetje met handtekening van die ups gast en overige informatie. Refrentienummers staan er op, 2 zelfs. Beide doen het alleen niet, ze zullen pas over een paar uur het doen toch ? In ieder geval dat dacht ik.

    Blij dat hij weg is, hoop dat hij snel terug komt met een drive die wat minder stofzuiggeluid maakt. :+
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat die site van xbox niet zo goed werkt op dat gebied.
    Het beste kun je gewoon even bellen als je wilt weten waar je xbox is, gaat best wel snel.

    Mijn 360 is nu een week weg, hoe lang gaat het nog duren denken jullie?
    De klantenservice van xbox zei van de week aan de tel dat ik hem uiterlijk 15 April terug kan verwachten.
    Het kan dus ook veel eerder.

    En ik heb ook een tracking number van xbox gehad, wat moet ik daar eigenlijk mee?
    Het is niet dat tracking number van UPS.
     
  15. robbie076

    robbie076 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gisteren weer terug gekomen :thumbs:

    er zit een nieuw moederbord in,
    en volgens mij zit er ook een extra heatsink in?

    Heeft iemand daar een foto van (van buitenaf genomen?)

    Ook is gister de Forza2 binnen gekomen


    :thumbs: Thumbs up 4 Microsoft :thumbs:

    Goede service ! :cool:
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Tja , je moet rekening houden met de werkdagen dat zijn er 5 in de week. Ze zeggen max 15 werkdagen. Dus pas kan je eind volgende week heel misschien terug hebt. Maar de week er na zeker.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    YEHEE!!! MIJN XBOX IS 3 MINUTEN GELEDEN AFGELEVERD! :D
    Ik ga hem meteen uittesten.
    De DVD drive is vervangen en het moederboard. Hopen dat het de benq drive is!
    LATER
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, mijn Xbox is aangekomen in Weiderstadt. Ging best snel, gisterochtend opgehaald en nu daar al. Hopen dat ik hem volgende week al weer binnen heb, Forza 2 heb ik alvast binnen. :cool:
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is zojuist (voor de tweede keer) kapot gegaan. Heb direct gebeld, hele goede service maar helaas heb je die te vaak nodig. :'-(
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Krijg je iig wel voorrang op de rest. Was bij mij ook het geval. Wel kut inderdaad, ik baalde erook van.
    Mijne nam 9 dagen in beslag incl pasen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina