1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Al een paar keer bestellingen gedaan daar. Tot nu toe is het altijd goed verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  2. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga deze game vandaag ophalen bij mijn gameshop daar deze ondertussen weer een nieuwe lading ervan had binnen gekregen.
     
  3. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net reactie gehad, ze gingen het eens nakijken of er iets is misgelopen. Hopelijk komt het allemaal snel in orde, wil de game zo graag spelen :D
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    is hier een demo van uit?
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    nee nog niet jammer genoeg
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Niemand deze game te koop :9
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game net gehaald. Ik wilde de game eerst spelen in de shop maar besloot het gewoon niet te doen, lekker mee naar huis nemen , flink gamen en als ie bevalt , de game houden. Valt ie tegen...morgen inruilen voor bon, voor Condemned 2 die volgende week komt.

    Nedgame zou vandaag Condemned 2(Import) en Viking krijgen...maar er waren problemen ontstaan met een order, niks nieuws binnen gekomen dus. Bij Dimension plus gehaald..anyway...Viking.

    Hele toffe intro, eens een keer geen pre-rendered introtje of gewoon game engine maar toffe cartoon style,heel tof gemaakt. Grafisch ziet ie er ook prachtig uit op m'n plasmaatje...goed...time to PLAY!!!!!

    Even een vraagje...ik zie dat je kan jumpenin de game...komt er later ook een jump-attack move bij? Dat zou zo bruut wezen om van een hoogte te jumpen en dan een attack op een vijand.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ookal zit ik nog middenin het spel condemned 2 en lost odessey... ik kon vandaag het spel even in de gameshop spelen en ik was gelijk verkocht :D

    net thuis ook een uurtje gespeeld en wat een heerlijk spel!! :D
     
  9. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die stad Darkwater staat een soort grote hoge muur heen, aan de zijkant van die muur hangt een soort groen doek, spring daar op.
    Daarna moet je door het kamp sluipen naar het portaal. :thumbs:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De hele avond de game gespeeld en nu weet ik het zeker, deze game houd ik. Echt een game die je eerst flink gespeeld moet hebben voordat je echt een oordeel kan geven. Ik zit nu in het eerste eindgevecht. Godskolere wat ziet dat er vet uit, VEEEEEEEEEEEL vijanden niet normaal, en slowdown? Welke slowdown....daar hoorde ik sommige reviews over. Nou het zal wel.

    Ik denk alleen wel dat dit geen game is die heel lang achter elkaar moet doen,maar juist als afwisseling voor andere games is ie perfect. Absoluut.

    Maar goed, ik heb dragon runes nodig voor het eindgevecht anders kan ik ze nooit oproepen....hoe/waar vind ik die? Das mijn een beetje onduidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat is zeker foute info;) Ik speel op normal en word vaak gepwned. Dit heeft er meer mee te maken dat er dus een dusdanige grote groep vijanden op me af komt waar ik zowieso niks tegen kan beginnen:mad: Dat is tot nu toe mijn enige ergernis.

    BTW heb net mijn 1ste ECHTE veldslag gehad, en die was echt zoooo cool, zooo bruut, en zooooo mooi:D
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik dat ook heb , ik ben echt net begonnen en zodra je dat bruggetje over gaat en die 2 baddies molt...ik ga dan geloof ik rechts ipv rechtdoor langs die berg-rand. En ik kom dan al gauw HEEL wat meer vijanden dan voorheen tegen en die kan ik gewoon nog niet aan.
    Waar dient de linkertrigger precies voor? Is het alleen om met ik geloof B vijanden een duw te geven?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De LT button is blokken en straks verder in het spel ontwijken;) En de LB button is in combinatie met andere knoppen een speciale move die je kunt kopen in de Battle Arena.
     
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Linker trigger is verdedigen. Met de Y-knop kan je dan naar achterspringen (en later een counter-aanval doen) en met de A-knop kan je vijanden naar achteren duwen (zoals van een cliff of toren :9).

    Ik had trouwens je berichtje ontvangen. Ben je er ondertussen al voorbij?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja na heeeel veeeel frustratie ben ik er eindelijk voorbij:D En toen is al die frustatie weggeveegd door die fantastische veldslag:D

    Wanneer leer je die counter-aanval eigenlijk?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net een aantal mensen bevrijd en kan bijna m'n eerste grote slag plegen (en eerst door de grotten) maar is het niet zo dat je de mannen die je bevrijd hebt mee kan nemen met je zodat ze altijd met je samen vechten? Ze vechten alleen met mij mee tijdens die ending battles?

    Nu zit ik bijvoorbeeld bij de missie..lost cargo...allemaal vijanden om te verslaan , zo leuk zijn om die gasten mee te nemen, maar dat kan dus niet?

    Ik vind het trouwens een supervette move wanneer je met X eerst jezelf 'oplaad' en dan loslaten en vervolgens met A verder gaan...als je allemaal vijanden om je heen hebt gaat ie echt als een badass te keer en hakt ze allemaal in mootjes, echt strak die move.

    Hoe zit het met saven trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee volgens mij kun je de bevrijdde mensen alleen tijdens de battles gebruiken. Het saven gaat automatisch.
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi. :D De counter-aanval kan je volgens mij pas leren op het 2e eiland, dan staan er weer nieuwe beschikbare moves in die lijst.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb allerlei kaarten gekocht, een gold map, treasure map..etc...op mijn mini map zie ik allemaal van die gele bolletjes..dus ik denk..dat is goud maar vervolgens vindt ik er niks?
     
  20. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die hem uit hebben gespeeld (of bijna er zijn), ik vraag me af hoe het zit met de herspeelbaarheid. Als je hem uitgespeeld hebt, moet je dan weer overnieuw beginnen of kun je naar een willekeurige plek toe gaan om een battle te beginnen of hoe zit dit?
    Want deze game lijkt me wel heel tof, maar om na 20 uur (of hoe lang de SP ook duurt) al klaar te zijn zit me een beetje tegen.
     

Deel Deze Pagina