De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Die HDTV ziet er idd zeer goed uit, maar wat maakt deze tv nou precies beter dan een andere tv rond die prijs? Is Redcoon btw een goede betrouwbare site, op de vorige pagina is Gdzr nou niet echt positief.. Als ik hem ergens anders bestel kom ik al gauw boven de 600 euro uit.

    Is de Samsung LE32R81B het beste wat je voor dat bedrag kunt krijgen? Iemand anders misschien suggesties?
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoor van veel mensen dat redcoon niet betrouwbaar is, voor de beste prijs kun je kijken op kieskeurig. Daar staan drie modellen (le32r 81b/82b/84b ,alleen ander design) en daar kun je de goedkoopste site vinden.
     
  3. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga daar ook niet bestellen denk ik. Zag in die lijst van webshops ook een webshop hier in de buurt, wist niet dat die LCD's had :9

    Maar wat vind jij van de Samsung tv? Goede tv voor ongeveer 600 euro?
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou ik dat maar kunnen zeggen, ga hem binnenkort zelf halen. Weet alleen nog niet welk model.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb van mijn LE32R71B nog dagelijks veel plezier.
    Dacht laat ik als Philips fanboy eens iets geks doen en heb er helemaal geen spijt van gekregen.
     
  6. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @Daniel: Een van de die modellen die je eerder noemde dus, de tv is gewoon hetzelfde? Alleen ander kleurtje, ingangen etc.? Vindt de 81b er dan wel het mooist uitkomen.

    @Melbuuln: Mooi om te horen, ik ga mezelf dus bijna zeker een LE32R81B halen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja zijn hetzelfde alleen dus ander design. Zelf ben ik er nog niet uit, zie ook erg weinig verschil.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verschil zit ook alleen in de onderste rand van de behuizing.
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ohh in dat geval ga ik denk ik voor de le32r82b. Vind dat die de mooiste onderkant heeft.
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien lijkt mij de 82B ook mooier, heb het liever niet een grote doorzichtige rand aan de onderkant. Is nog goedkoper ook, zou me dan 599,- gaan kosten.

    Maar verder is er geen verschil qua knoppen en lichtjes aan de onderkant? Alleen die rand?
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik haal hem denk ik bij de plasma-discounter. Wat de knoppen betreft weet ik alleen dat de r81 een blauwe (langwerpige?) knop heeft en de r82 een ronde knop heeft die rood kleurt als ie op stand-by staat.
     
  12. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kan ook voor 562 euro Inclusief bij een heel goed beoordeelde webshop
    of voor 542 euro
    bij een zeer slecht beoordeelde webshop
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette prijzen bij de plasma-discounter, ik haal hem binnenkort zeer waarschijnlijk hier op. Ook mbt vragen en als er iets mee is dat ik dichtbij terecht kan, dan betaal ik wel ietsje meer.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, kan ik me voorstellen.
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee maanden geleden de Samsung le32s81b besteld via de webshop van Redcoon. Veel mensen geven aan dat Redcoon niet betrouwbaar zou zijn, maar Ik heb echter niet te klagen gehad. Alles werd vlot en correct afgehandeld. ik moest alleen 1 1/2 week wachten omdat het scherm niet op voorraad was. Dus niet bij deze niet alleen negatieve berichten over redcoon
     
  17. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Redcoon is wel betrouwbaar, heb er laatst nog iets gekocht (headset) en het was snel binnen.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het was misschien wel snel binnen, maar ze kunnen buitenlandse modellen sturen, en dat gaat dan weer anders met de garantie.

    Mischien iets voor de mensen die er over zaten te denken om eenLCD tv te kopen:
    http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  20. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor, ik heb hem nu (+hdmi kabeltje) ook, alleen nog niet aangesloten. Vind de tv op foto's er eigenlijk maar klein uitzien, irl is ie veel groter.

    En over die webwinkels, waar ik hem nu gehaald heb scheelt het niet zo heel veel, geen honderden euro's. Het is ook heel dichtbij en heel veel positieve reacties op te vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina