UEFA Euro 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 5 feb 2008.

  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja vind ik ook, maar de demo is een mooie kans om te kijken of ze de gameplay al verbeterd hebben t.o.v. 08.
     
  2. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het me wel voorstellen dat je tijdens zo'n toernooi ook zelf met die landen een cupje wil spelen. Of dat dan hiermee moet? Kan je toch prima in Fifa (of PES) zelf doen :confused:

    Zelfs voor de helft van de prijs zou ik dit niet kopen, het is puur melken net als die CL varianten. Zit Nederland er ook nog eens ongelicenseerd in, als ik dan een EK game uitbreng zorg ik ook dat alle landen er kloppend in zitten. Dit vind ik :{

    Zal die demo wel even downen though
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Om even terug te komen op het nieuwsbericht wat ik poste zonder bron; Klik voor de link. Er staat een video bij dus genoeg bewijs denk ik zo. :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er zit regen in heb ik gehoord ? Eindelijk, werd eens tijd. Kijk echt uit naar lekker veel regen, waar het modder overal vliegt en het moeilijk is om te voetballen. Maar overduidelijk dat ik dit niet haal, ik heb het meer op clubs. Paar maanden erna zal je deze voor heel goedkoop scoren, en dan is FIFA 09 alweer uit kijk meer daar naar uit.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo speelt weer behoorlijk traag. Net zoals Fifa 08. Ik houd liever van arcade, want op deze manier krijg ik geen schot op doel. Ik hunker eigenlijk een beetje naar die oude Fifa spellen. Dat realistische gedoe hoeft van mij niet. Jammer dat Fifa Street 3 zo slecht was
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Verbazingwekkend dat mijn shooters blijven kopen, heb je er 1 heb je ze allemaal ;)

    Vind het wel een goede demo, maar als het Nederlands elftal niet vertegenwoordig is hiermee hoeft het ook voor mijn iet
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Begrijp je zin niet echt:{
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hij bedoelt vast "Verbazingwekkend dat men shooters blijft kopen: Heb je 1 shooter, dan heb je ze allemaal". Dat gaat natuurlijk helemaal niet op, want Call of Duty 4, Gears of War, Halo, GRAW, Rainbow Six zijn allemaal heel verschillend van elkaar. En die voetbalspellen lijken idd veel op elkaar. EA en Konami nemen weinig tijd om een voetbalspel te maken, dus echt veel verbeteringen zitten er nooit in. Ik spreek altijd van een jaarlijkse update in plaats van een geheel nieuw deel
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik vind het diep triest om een spel te maken, "het" officiele EK2008 spel. En dan niet alle landen kloppend en perfect er in te hebben. Ronduit schandalig! Op deze manier is het niet leuk om met het Nederlands elftal te spelen, maar ook niet om er van te winnen.
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Jaja, want het verschilt toch echt wel enorm veel of je Battlefield of Call of Duty speelt, de hoofdlijnen zijn allemaal hetzelfde, het zijn enkel de details die het anders maken.

    Jullie zien weinig verschil per Fifa, maar met de jaar wordt het beter.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wie boeit in godsnaam het nederlands elftal? Ik speel nooit met die losers:+ Dus boeien dat ze er niej met de echte namen inzitten:+
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we inderdaad met die discussie stoppen. Elke keer is het weer hetzelfde gezeur en gaat het alleen maar daarover. Terwijl Fifa juist enorm veranderd is de laatste 2 jaar.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    tsja jammer dat Limbabwe niet mee doet he;)
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik hoop dat je een grap maakt:lol:
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem toch weer iets beter spelen dan de fifa 08.Dus ze maken weer die stap voorwaarts.en eindelijk is de regen terug.Ze zijn goed bezig met de fifa reeks
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou leg uit, wat is het grote verschil tussen Call of Duty 1/2/3/4?

    En zo te zien hebben ze er alles bij gedaan wat een beetje ontbreekt bij Fifa 2008, maar kijk Nederlands elftal heb je niet in Fifa 2008, dus ik zie ook geen reden om dit spel te kopen, practisch hetzelfde.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    vind het spel wel relaxt spelen..na de goal je eigen 'danspasjes' verzinnen enzo;) niet dat het helpt op die bumpers te duwen ofzo want hij doe telkens iets anders als je de hele tijd op dezelfde bumper duwt, zag trouwens dat dit spel voor iets onder de 30E op play-asia te koop stond..
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat het NL elftal er niet in zit..toch jammer..en inderdaad belachelijk dat ze zoveel durven te vragen..maar goed..uitmelken kennen ze wel..
    Fifa veranderd wel steeds inderdaad..maar of dat nou altijd verbeteringen zijn? PES speelt veel en veel lekkerder..kun je echt lekker tikken..Fifa 08 vond ik toch weer echt traag en kun je niet zo lekker tikken..realistisch is fifa 08 zekers niet..maar zal deze demo zeker ff checken.
     
  19. PESFEYENOORD

    PESFEYENOORD Guest

    Het is nog niet officeel dat NL er niet in staat ea heeft nog niet vrijgegeven het zijn alleen nog maar geruchten!
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als er in een officieel filmpje neppe namen gebruikt worden voor het Nederlands elftal, lijkt het me sterk dat 't wel in de volledige game zit.
     

Deel Deze Pagina