weet niet wat ik hier van moet verwachten. Ben geen die hard Sega fan dus veel characters betekenen voor mij niet veel. Die dansende reporter ken ik wel het spel van of het aapje van monkey ball, maar die characters hebben het gewoon net niet. Ook lijkt het alsof de halve cast uit alleen Sonic characters bestaat.
Ik zag dat Segasen hem eindelijk binnen had, dus ik ben benieuwd naar je eerste reactie over het spel. Ik heb wat gameplay filmpjes gekeken. In de basis lijkt de gameplay heel erg op Virtua Tennis 3 volgens mij. Je hebt wel van die knotsgekke dingen waardoor de bal alle kanten opschiet, maar dat kan pas als je een metertje vult ofzow. Maar zet je dat uit, dan heb je volgens mij gewoon Virtua Tennis 3 met Sonic characters. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Op xbw heeft volgens mij alleen Segasen hem, voor de rest heb ik er nog niemand mee gezien. Tennis is sowieso al niet echt populair onder gamers volgens mij. Maar gelukkig komen er toch genoeg tennisspellen uit
Hier ben ik dan Ik heb hem inderdaad vandaag binnen gehad. Ik het het de hele dag (voor zover ik vrije tijd had) zitten spelen, dus daar is het in elk geval leuk genoeg voor. Het is een tof spel, er zijn heeel veel verschillende minigames, de meeste gebaseerd op Sega klassiekers. Ze zijn natuurlijk niet allemaal even geslaagd, maar de meeste mogen er zeker zijn. De achtergronden en de muziek zijn echt heel nice. Enige minpunt is dat niet alle scenario's een eigen achtergrond hebben (zoals Golden Axe en Alex Kidd). Het spel speelt more or less als virtua tennis 3, maar dan wel iets simpeler. Het tennis heeft voor zover ik nu kan zien wat minder diepgang.
De minigames lijken me wel leuker dan in Virtua Tennis 3. Dat komt ook door die verschillende Sega omgevingen. Maar ik ben wel verrast dat het tennis nog simpeler is dan in Virtua Tennis 3. Want eerlijk gezegd heeft die al weinig diepgang als je het vergelijkt met Top Spin. Binnenkort de demo maar eens checken van Sega Tennis, want de demo schijnt er snel aan te komen voor de 360
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Virtua Tennis 3 meer diepgang hebben dan Topspin 2. Hoe dan ook, als je het puur alleen voor het tennis zou doen, dan zou ik SST laten liggen. Maar al geef je ook om de minigames en alle leuke Sega dingen, dan is het een aankoop zeker waard. Kijk op www.blahdvd.com als je hem goedkoop wilt hebben.
Met Top Spin 2 moet je goed blijven opletten dat je geen unforced error maakt. Met A sla je altijd in, maar dan kan je geen grote hoeken maken. Met B (de top spin slag) kan je meer effect aan de bal geven en dus grotere hoeken maken. Zo kan je goed de tegenstander in de verdrukking brengen. Maar met de Top Spin slag moest je goed opletten dat je niet uit slaat. Druk je te ver naar links of rechts, dan vliegt de bal uit. Je moet gewoon meer nadenken welke slagen je gebruikt. Dus dan heb ik het niet over de extra slagen die je kan gebruiken als je de meter vult. Dat was waardeloos en dat zit ook niet meer in Top Spin 3. Met Virtua Tennis 3 voldoet de A knop. Ik gebruik ook bijna nooit anders, behalve om een drop shot of lob te slaan. Het maakt niet uit hoeveel je naar links of rechts drukt, de bal gaat toch wel in. Het is alleen belangrijk bij Virtua Tennis 3 dat je goed op de baan staat. Bij een goede positie sla je de bal sterker terug dan bij een slechte positie op de baan. Dat werkt prima, vandaar dat het ook zit in de nieuwe Top Spin. Maar qua tennis hoef je alleen de A knop te gebruiken. En ik win 9 van de 10 potjes online. Virtua Tennis 3 vind ik een geweldig spel, beter dan Top Spin 2. Maar echt veel diepgang heeft Virtua Tennis 3 niet. Ik heb beide spellen flink gespeeld en Top Spin 2 heeft iets meer diepgang. En ik verwacht dat ze met deel 3 er nog een schepje bovenop doen. Zo lees ik het tenminste in de previews. Niet echt een plek voor een Virtua Tennis - Top Spin discussie, maar hier komt toch niemand Ik zal nog even een link maken met Sega Superstars Tennis. Als het nog minder diepgang heeft dan Virtua Tennis 3, kan je net zo goed pong spelen. Geintje, maar dan is het spel denk leuker voor kinderen. Niet voor fanatieke tennis fans zoals ik. Tennisspellen koop ik ook voor de online multiplayer. Al die minigames interesseren me weinig, de singleplayer van Virtua Tennis 3 vind ik ook niet echt leuk, speel het ook nooit. Online of offline multiplayer, dan komt een tennisspel het best tot zijn recht.
Dan ben ik het dus niet met je eens. Ik heb immers ook zowel Virtua tennis 1,2 en 3 uitgespeeld en ook Top Spin 1 & 2.
zeg dan waarom je het niet met hem eens bent. hij geeft een waslijst van hier tot tokio met argumenten, maar jij beredeneert helemaal niks.
Grappig... niet. Nee, ik wil het best voor je beargumenteren. Ik zat even krap in mijn tijd (nu nog steeds). Ik vind Virtua Tennis 3 diepgaander dan Top spin 2 omdat topspin 2 veel vaker op dezelfde situaties uitdraait. Heel veel rallies eindigden bij mij op een identieke manier. De AI vond ik minder goed en minder stimulerend voor een afwisselend, diepgaand spel. Zo ook vond ik in Top Spin 2 het gebruik van de verschillende knoppen voor totaal andere slagen juist niet bijdragen tot de diepgang, maar deden er voor mij juist aan af. Ik vind het erg goed zoals je in Virtua tennis echt invloed hebt over hoe je de bal slaan (sta je stil, hoe lang heb je de tijd, welke richting sla je de bal op). Ik moet wel toegeven dat Virtua Tennis te weinig net- en uitgeslagen ballen kent. Maar dat vond ik ook in Top Spin niet zo goed, met het verschil in knoppen deed het wel heel kunstmatig aan. Dan kwam er een mega lastige bal, druk je op A, dan sla je heb als bij toverslag dan goed en binnen de lijnen terug.
Ik heb net ook Sega Superstars Tennis gekocht. Ik ben zo dol op tennis, ik kon het niet laten. Ik wilde eigenlijk Bully kopen, maar heb me bedacht omdat volgende maand toch GTA IV komt. Sega Tennis is inderdaad wat vergeeflijker dan Virtua Tennis, maar de sfeer is goed in het spel. Alleen de controls is even wennen. De Y en B knop kan je niet gebruiken, maar bij lobs en dropshots moet je 2 knoppen tegelijk indrukken. Ik ben pas net begonnen, maar dat vind ik niet echt lekker werken. Ik zag ook niet zo snel dat je het kan veranderen. En in welke modus moet je de andere characters unlocken? Ik hoop dat de characters makkelijk te unlocken zijn, want ik wil ze wel allemaal hebben. Ik heb net Tournament gedaan, maar ik verloor van Dr Eggman.
De online modus is leuk, maar het is niet zo druk. En je hebt veel mensen die quitten tijdens de wedstrijd. Het is maar tot de 3, net zoals in Virtua Tennis. Maar van 10 potjes, quitten er 7 of 8. Sommige mensen kunnen echt niet tegen hun verlies. Het ergste is nog dat je die wedstrijden niet als win krijgt. Er staat ook dat ik 2 keer verloren heb, terwijl ik maar 1 keer verloren heb. Maar goed, die statistieken maken ook niet zoveel uit. Ik vind het erger dat mensen hun potje niet afmaken. Ook al ben ik dik aan het verliezen, ik maak altijd mijn potje af. Dat is gewoon netjes ten opzichte van je tegenstander.
Jammer dat er zoveel mensen quitten. Ik heb het alleen nog met vrienden gespeeld, dus ik kan er niet over oordelen. Ik vind trouwens dat gedoe met de het X en A knoppen drukken ook verre van practisch. Ik heb de meeste single player dingen inmiddels wel uitgespeeld. Je unlocked de characters redelijk vlot mits je de superstars mode speelt.
Ik zat die knoppen alsmaar tegelijk in te drukken. Ik kwam er net pas achter dat je ze snel achter me elkaar in moet drukken. Dus eerst A en dan X als je een lob wilt spelen. En andersom voor een dropshot. Dus nu heb ik er eigenlijk weinig problemen mee. Maar online is het echt rustig, dat had ik niet verwacht. Ik heb nu 17 potjes gespeeld en ik sta al nummer 90 van de wereld. Al zal een spel als dit vast beter verkopen voor de Wii. Althans, dat hoop ik dan maar voor Sega. Er zit ook dubbelen in, maar tot dusver niet gelukt om het daadwerkelijk te spelen online. Ook kan je een tournament spelen online. Maar daarvoor heb je 8 man nodig, die vind je niet. Maar singles spelen vind ik best zat. Ik heb ook al een klein beetje Superstars mode gespeeld. Ik heb nu Pudding en Amy unlockt. Het is wel een leuke mode om tussendoor even te spelen. Mijn favoriete baan is die van Samba de Amigo. Die ziet er mooi uit en er zit een leuk muziekje bij
Mijn favoriete baan is ook Samba de Amigo. Ik wil ook best nog wel wat online spelen. Zag zelf ook al dat het nogal rustig is. Toch lijken de verkoopcijfers niet echt slecht. Een toernooi kun je aanvullen met AI players, dan heb je zelfs nog recht op de achievement.
Ik heb deze game nu ook binnen van Play-Asia. Als single player game niet erg speciaal, maar heb hem vooral voor lokale multiplayer gekocht. Met zijn tweeen/vieren op de bank tennissen is erg leuk. Heb nog niet op Live gespeeld en de mini games zijn best grappig.
Dan denk ik dat de meeste mensen hem hebben gekocht voor de lokale multiplayer. Het niveau online ligt niet erg hoog. Ik sta nu al 25e van de wereld. En mijn algemene niveau qua online gamen ligt nogal laag. Nu ben ik wat fanatieker met tennisspellen, maar nu speel ik tegen types die bijna geen bal terugslaan. En moet je Gum unlocken in de Jet Set Radio baan? Want mijn huidige minigame is nogal pittig. Dan moet je een paar woorden inkleuren met 6 verschillende kleuren. En dat binnen een bepaald tijdsbestek. Best lastig. Het moest al twee keer eerder, maar dit is een minigame van expert niveau geloof ik
deze game lijkt me best leuk... maar is het het kopen waard als je bijna puur voor de single player gaat? en zjijn de achievements voor deze game een beetje leuk en haalbaar>