Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kun je zelf doen. De meeste mensen die het voor je willen doen vragen er ook geld voor, maar het is tegenwoordig echt retesimpel, nog geen 5 minuten werk.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel geldt de regel als je mobiel minder dan een jaar oud is dan komt er een bepaalt bedrag aan te pas. Na een jaar is het gratis. Maar sommige mensen doen het gratis maar hoe of wat, no idea

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar zullen we hier ook "nooit" achter komen.

Van af nu wordt er strenger opgetreden wat betreft het schenden van copyrights.
    En daar valt Jailbreaken ook onder !!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet om bijdehand te doen ofzo maar met het jailbreaken zelf schendt je toch geen copyrights? dit maakt het toch alleen mogelijk om non-native apps te draaien? of verwar ik het nu met iets anders?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Er werd een discussie gevoerd in de PSP thread over veranderen van de firmware. Persoonlijk vind ik het flashen van de PSP heel wat anders dan Jailbreaken van een Touch of iPhone.

Van hogerhand is nu een duidelijke beleid illegale praktijken afgesproken.

Alles wat betrekking heeft tot het veranderen van de firmware is illegaal.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    jammer, zal het hier wel flink dood worden in de thread..

www.onemorething.nl zijn heel veel dingen te vinden over Ipod e.d..

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPod..

:+

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben jullie bescherming voor jullie Iphone? Ik denk dat ik morgen deze ga bestellen.

Jammer alleen dat het 2 tot 3 weken duurt :'-(

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

heey, een kennis van mij gaat binnenkort naar amerika en die wil wel een iphone voor mij meenemen. als ik hem dan heb moet ik hem natuurlijk eerst unlocken enzo, en daarna kan ik toch bellen/smsen? en hoe zit het dan met de software update? doet ie dat nog gewoon of blijf je steeds de zelfe versie houden? en hebben de nieuwe iphones in amerika al de 3g functie?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je moet hem idd unlocken, software/firmware updaten mogen we het niet over hebben dus dat ga ik je niet vertellen, alleen zou ik zorgen dat je niet automatisch update met iTunes. En nee, volgens mij is er nog geen model dat 3G ondersteund

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vond het volgens artikel.

Naarmate de Nederlandse release langer op zich laat wachten, wordt het aantrekkelijker om te wachten op de iPhone die 3G ondersteunt (snel mobiel internet) en wellicht zelfs goed kan navigeren. Die versie zou volgens het geruchtencircuit in de zomer al op de markt verschijnen. Apple zal de 3G-versie echter zo lang mogelijk geheim houden, om te voorkomen dat de verkoop van de huidige iPhone inzakt.

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

wat bedoelen ze met goed navigeren?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nu kun je alleen nog via google maps navigeren en bijv geen tomtom op je iphone zetten.

@melbuuln , die geruchten gaan idd al een tijdje , dat ze de iPhone 2.0 afwachten,.. aande andere kant vind ik t ook aannemelijk dat ze de nederlandse launch maar blijven uitstellen tot ze zeker weten dat ze juridisch niet in de problemen komen door de koppelverkoop die ze met de iPhone overal toepassen

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Oke zo bedoelen ze dat, mar kun je er ook geen tomtom opzetten als je hem jailbraeked?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vind het toch wel een heel aantrekkelijk apparaatje.. Jammer dat hij zo prijzig is, zelf met abbo... Komt nog bij dat hij geen 3g ondersteund, ik ga geen apparaat kopen dat bij voorbaat al outdated is..

Ook de camera had wel wat beter gemogen van mij, en het feit dat je geen garantie hebt wanneer je hem jailbreaked maakt het nog erger. Denk dat ik hem toch maar laat liggen voorlopig..

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb al jaren een UMTS ontvangst en sinds kort ook de beschikking over HSDPA en wil met de aankoop van de iPhone geen grote stap terug doen naar GPRS =(

Mijn collega vondt het helemaal geen probleem , voor hem is de iPhone dan ook een statussymbool.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is het ook,.. het is een gadget om mee te patsen

het enige wat ik er echt heel handig aan vindt is het automatisch schalen van websites en de mailfunctionaliteit (pdf's en .docs openen uit attachments).

19. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar ik internet onderweg vrijwel nooit. Iedereen moet maar snel internet op zijn telefoon met een 5 megapixel camera en de hele mikmak. Kom op mensen! We hebben het over een telefoon en niet over een laptop of fotocamera! Ik ben blij dat ik er mee kan bellen.. voor de overige functies heb je veel betere spullen. En vergelijken met een ander model? tjah een Nokia N95 heeft GPS en UMTS, maar geen touchscreen, geen iPod, een klote symbian OS wat traag als dikke stront is, en het is een dik en lelijk ding ;)

Tevens ziet een foto met een iPhone er prima uit (al zeg ik het zelf)

Gemaakt met een iPhone

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je er alleen mee wil bellen, waarom koop je dan een Iphone? Kan je net zo goed een goedkoop ding nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina