[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Wordt moe van dat kut emo gedoe over dat boek.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik. ;)
    49 en 50 ook zo sloom, dus op 2x speed afspelen en 51/52 special zou aan de episode titels te zien het stuk uit ep 1 behandelen lijkt me.

Titels lijken me duidelijk.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ach ik kon er best naar kijken....het duurt echter allemaal wel erg lang.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voelt een beetje gerekt mensen :+.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een beetje maar...... ik keek vroeger wel eens een bold and the beautiful aflevering met mijn moeder mee onder het genot van een kop koffie en maakte dan altijd de serie belachelijk om zijn debiele traagheid. Shot na shot van domme gezichtsuitdrukkingen en er gebeurde niks.....eigenlijk doet Naruto precies hetzelfde! :eek:

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar dat trage tempo zorgt wel een beetje voor de sfeer in Naruto.

Anyway, deze week is het een dubbele episode en volgende week is het geen episode. De week erna (dus 3/4 april) is het wel weeral een dubbel episode (en de week erna gewoon terug 1 episode) :).

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de ep was één grote facial......mensen die hem gezien hebben snappen het wel.....

erg teleurstellend wederom.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt kut xD, maar de laatste tijd valt naruto toch wat tegen.

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mwah vond hem nog net te doen, maar idd snap hem volkomen

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap er echt niks van. Waarom lossen ze het zo op? Want zelfs tussen de acties in zitten zulke stukken traagheid dat ook de actie verbleekt. De leuke stukken worden echt compleet overschaduwd zo. Deze ep met mijn vriendin gekeken en we hebben er maar een wedstrijdje van gemaakt wie vantevoren goed raadde van wie de volgende close-up zou worden. Wanneer dat zou gebeuren hoefde je niet aan te twijfelen, want dat hoor je wel aan de muziek: 'eennnnnnnnn Naruto/Sakura!' Een soort rock-paper-scissors zeg maar:+ Volgens mij heb ik iedereen zijn hoofd wel 30x in close-up gezien.

Kijken de makers hun eigen ep wel eens terug? Want zo heeft de serie bijvoorbeeld iets van drie jaar zonder Sasuke gezeten. Dit had echt een vette rentree kunnen worden, maar uiteindelijk druppelde hij als dikke stront door een oude trechter de serie weer binnen. Zonde.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De vette rentree zal al in de eerste episode :) :+.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    als je sasuke wilt. over een tijdje zie je NIKS meer van naruto en co. en gaat het alleen maar over sasuke en itachi.

ten minste, zo ging t in de manga.

/Mod Spoiler toegevoegd en bedankt.....~Kevf

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och, dat is toch pas over zo'n 2 jaar in de anime in dit tempo. ;)

Manga spoiler:
    Ze zijn nog wel een lánge tijd bezig met de gevechten tegen ons onsterfelijke duo(Shikamaru _O_ ), Jiraiya vs Pein en Sasuke vs Oro en kleivent e.d. en nog een sloot eps die ze gaan besteden als rennen en reizen e.d. tussen de gevechten. ;)
    Gevecht tussen Itachi en Sasuke was wel érg slecht btw, hopelijk wordt die met Tobi van nu beter.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren weeral eens Naruto ingehaald en ik vond het zoals gewoonlijk weeral lekker sfeervol (die muziek _O_, waar blijft die OST :mad:). Die close-ups dragen imo wel bij aan de sfeer (alhoewel in die special 1 stuk echt wel overbodig was), maar ik kan begrijpen dat voor mensen die alleen de anime volgen het wel een beetje teveel van het goede wordt.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Special is eindelijk uit, best wel vet eigenlijk :D.

De manga deze week was ook weer lekker boeiend :).

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nja, ik weet niet, vind het een beetje dom, ze doen net of er 3 gevechten bezig zijn :p maar nu zijn er 2 voorbij en dacht dat je er nog 1 kreeg, en ja, die is min of meer beetje afgelopen zonder gevecht...
    Dat gevecht van Shikemaru was echt geniaal, die met pain was ook wel tof, die van Itachi en Sasuke was echt slecht en die van Tobi (madara) VS de rest was een beetje snel voorbij 8)

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk komt er nu veel meer verhaal, gevechten zijn voor nu hopelijk even afgelopen...

Btw, mensen het zijn manga spoilers!!

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil weten wat pervert kerel op de achterkant van die pad heeft geschreven! ik wil weten wie Pain is :eek:
    en wel tof hoe Orichimaru dood ging :D

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op man dit is geen spoiler. Net alsof mensen niet wisten dat Sasuke op een gegeven moment weer meer screentime ging krijgen.

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wisten mensen inderdaad niet. Bedankt.

Deel Deze Pagina