even je settings van je controller layout veranderen... je kan namelijk wel pannen in de cockpit view. Shit.. nog steeds geen bericht van bol.comzorz... zal toch niet weer gebeuren dat het helemaal uitverkocht is?
ow thanks mjah wat ik niet begrijp is waarom begin ik altijd op nummer 10 in een online race met die plek 10 heb ik al verloren zeg maar dan maak ik echt geen kans meer als nummer 1 al een voorsprong van 5 seconden heeft
Kan je niet tegen vrienden racen?! Ik ben van plan de game vanavond te halen en dit is wel een belangrijk onderdeel van een game.
Het is echt een heerlijk spel. Vette graphics, realisme.. Ik vindt alleen de zogenaamde "rolling start" een beetje jammer. Als je in A klasse helemaal achterin moet starten en op pole staat een Skyline R35 is het lastig om 1e te worden.
Was net in een winkel en daar was GT5P gewoon nu al uitverkocht! Volgende week verwachten ze weer een nieuwe levering. Tevens zeiden ze dat het PS3 pack met GT5P als een gek loopt.
zo ver ik het goed gezien heb kan je geen eigen lobby maken enige wat je kan doen is hopen dat je in de zelfde lobby word gezet in een van die gekozen races
Net spelletje gekocht. Eerste indrukken in SP zijn uitstekend. Ik vind het er bloedmooi uitzien! Echter, als ik online wil vraagt ie eerst om de update te installeren. Echter, telkens ergens halverwege de download krijg ik een foutmelding. Zijn er meerdere mensen met dit probleem of evt oplossingen?
Heb hetzelfde probleem met het downloaden van de update. Vanochtend spel gehaald, maar pas een kwartiertje kunnen spelen. Ziet er goed uit, speelt lekker maar ik ben niet "blown away" van de graphics...
Update nog niet gelukt inmiddels? Bij mij ook nog steeds niet na +/- 10x proberen.. Ff kabeltje inpluggen gaat niet, dat is tevens de reden dat ik draadloos online moet op de PS3..
heb hem gehaald en ff 3 uur gespeeld. het valt mij heel erg tegen. de laadtijden zijn vreselijk elke keer als je bij een dealer kijkt moet je hele tijd wachten voordat je de auto ziet. ook de graphics zijn bagger. de auto''s zien er oke uit meer niet, de omgevingen zijn schrijnend slecht en de wagens sturen voor geen meter. Wat een bout "prologue" en hier 45 euro voor neertellen. ik ruil de game morgen gelijk voor viking of een andere game!
Dus ondanks dat irritante installeren, heb je toch nog lange laadtijden? Vond zelf de omgevingen ook erg matig er uitzien...... Denk dat ik ff pas.
nou nou je kan ook overdrijven idd de de banen behalve london zien er niet echt super mooi uit maar de cockpit view is toch echt wow laden is ook irri cker na elke online race moet je weer 5 minuten gaan wachten
Ik zou hier wat zinnigs neer kunnen zetten, maar zal net zoveel tijd in de post steken als jij in de game hebt gestoken en zal dan een ding zeggen: