Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

1. Nintendo Wii

10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus Christus Sony, wat haat ik je toch af en toe. HAAT!

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste Japanse hardware cijfers ..

3. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het altijd zo dom dat games niet een beetje uitgesteld worden.. maar gelijk 1,5 jaar :+ een hele tijd geleden dachten mensen nog dat Killzone 2 in september 2007 zou komen. Net als Home, Haze, BiA.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb je bij de PS3 alleen maar een uitgebreide demo van GT5 en bij de xbox heb je twee complete games :thumbs:. GTA4 komt trouwens ook uit op de Xbox360 met unieke downloadable content na een bepaalde tijd!

5. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet je eens naar populariteit van forza2 kijken op dit forum!!! Het spel is bijnal een jaar uit en men is nog altijd even enthousiast bezig met painten enzo. Er zijn al 2 download paketten verschenen met splinternieuw wagens. Als je van race houdt, moet je die gewoon hebben.

Shooters... keuze genoeg denk ik!

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En bovendien, ik verwacht niet dat de "echte" GT5 binnen een jaar uitkomt.
    Kan hij net zo goed nu een 360 halen en volgend jaar kijken of de PS3 weer in prijs is gezakt en hem dan aanschaffen ;)

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor puur gamen is de 360 momenteel superieur. Wil je gamen en een HD-speler dan is de PS3 een betere keuze. Zelf zou ik zoals hierboven wordt voorgesteld beide systemen kopen.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word persoonlijk ook niet warm of koud van de screens van GT5P een paar pagina's terug. Het ziet er prachtig uit hoor, maar het blijft een racegame....zo eentje met auto's en dergelijke.

Zo zie je maar weer hoezeer smaak op iets van invloed is. Kan het er nog zo fotorealistisch uitzien, als je het niks aan vind, vind je er niks aan.

Ben ook benieuwd naar de verkoopcijfers van GTAIV straks. Die zullen ongetwijfeld weer belachelijk hoog zijn want 95% van de gamers met ófwel een 360, ófwel een PS3 haalt dat spel (blind) in huis. Wederom weer een mooi voorbeeldje van smaak, daar ik persoonlijk vrij weinig tot helemaal niks heb met sandbox games. Maar vanwege de hype, 'iedereen die hem straks heeft, speelt en erover praat' is het vrij lastig en kun je er eigenlijk niet omheen. Dus terwijl 'iedereen' straks GTAIV aan het spelen is, zal ik disc 2, of misschien wel disc 3 of 4 tegen die tijd, van Lost Odyssey in mijn 360 proppen :b:

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  10. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Die film is gewoon ZO mooi.

Kvind tochwel dat Sony toch zijn succes zal mogen danken mag aan GT5 hoor.
    Want meeste mensen denken nu gewoon "OMG GT5 HEBBE HEBBE HEBBE!!!", 4 uur geleden was ik in de MediaMarkt en zag dat men nu begonnen is met verkopen van GT5:p PS3 40GB bundel 400€

Qua prijs is ie niet slecht. (Kzag zelfs een kassa rij VOL met jong en oud die een PS3 GT5:p bundle hadde in hun handen)

Maar ik speelde dus vandaag Xbox 360 op hun "demo" standje.
    Dus heb ik maar de demo versie van PGR4 gespeelt (LEUK!)
    Wat me echter opviel was, de controllers.
    Ze voelen ZO goed aan in de handen, ligt heel lekker in handen maar geeft me een optimaal gevoel van "ik ben in de game".
    Qua beeld was ie dus niet echt zo denderend. (Wat PGR4 toch betreft, de "in car" tv modus en die wijzers waren dus ZO slecht afgewerkt. Komt waarschijnlijk door de DEMO versie) mijn volgende spel was Ace Combat, man die spel was gewoon ZO fijn om te spelen. Ik heb hetzelfde spel op mijn PSP staan, ik had er VEEL pret aan tot het einde, maar met de X360 versie was ie dus gewoon ZOOO vet. Leek dus echt alsof ik IN die piloot cabine was.. ZO goed was dat spel.
    Qua learning vind ik de Xbox 360 wat PS3 betreft VEEL gemakkelijker. (We hadden Fifa 08 gespeelt op de PS3 en pas in de 2de helft hadden we door dat R2 (?) snel lopen was. :/)

Maar op de andere hand: PS3 domineert met:
    Veel meer controllers kunnen verbinden met de PS3 (7 was het, toch?)
    Bleu-Ray (veel games zullen het niet echt gebruiken (Misschien 1/3 van de spellen die op de markt zullen komen zullen werkelijk die 50GB kunnen gebruiken), madoo het is iets "nieuw".)
    GT5 Real Driving simulator (That's a fact! De GT franchise heeft altijd wel een invloed gehad op de Playstation series)

Xbox 360
    De content die Xbox krijgt (Danku Microsoft)
    De games (Forza 2, niet te vergeten de eerste game met in car beeld: PGR:cool:
    De accessoires (elk moment kan je je memory card uit je X360 halen en die bv. @ een beurs op een "X360 stand" zetten om content erop te zetten; game saves, demos, trailers, themes, game content (? laat me toch steeds verschietten, is een game content nu echt kleiner dan 256MB?)
    De support (Ookal heb je je kassa ticket nietmeer, MS komt je systeem thuis ophalen en die herstellen of gewoonweg een nieuw console in de plaats terug geven (indien je hem niet gemod hebt), support via telefoon, via website)

Ik zou best UREN kunnen schrijven de voor en nadelen van de PS3 & X360 (Met de Wii wil ik voorlopig NIETS mee te maken hebben, vind het gewoon niet mijn genre van console)

Tot later!

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahha die service van MS is gewoon geweldig.... Headset gister kapot, ik bellen, krijg gewoon gratis een nieuwe thuis gestuurd... (A)

12. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Nu qua service van Sony heb ik niets gelezen.
    Maar ik denk toch niet dat het even goed zal zijn zoals Microsoft.
    (Check voorbeeld van E-lite Victoria)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Een kameraad van me zijn ps3 was kapot. En hij zei me dat hij het ook via Sony moest regelen(zoals met Microsoft in de aard). En het was goed en snel gegaan. Dus... Ik heb 2 keer mijn xbox 360 moeten opsturen. 2x heb ik langer moeten wachten(1x veel langer). En nu heb ik nog altijd een xbox die toeren heeft. Zo goed vind ik de service van Microsoft dan niet uit persoonlijke ervaring... Nu ja, op dit moment zal de service wel beter zijn waarschijnlijk(eindelijk)...

14. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ja ik zelf weet ook de service van MS niet hè, begrijp me niet verkeerd. Ik schrijf nu zo omdat ik allerlei "goede" dingen hoor qua na verkoop service. Ik heb namelijk de Xbox 360 "NOG" niet, zal ook een tijdje duren voordat ik hem zal kunnen "bemachtigen".

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    smackdown 2009 de ps3 en op de 360. Het verschil is echt ontzettend groot! :eek:

http://www.gamersyde.com/news_6237_en.html

Doet gewoon pijn aan je ogen om de ps3 screens te zien.

2 voorbeeldjes:

ps3:

xbox 360:

de comments eronder ook :+

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me niet voorstellen dat dit echt klopt en het lijkt me zelfs een grapje richting 1 april.... Als dit niet zo is dan...... :x

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    de ps2 versie kan het niet zijn vanwege de grote 3d crowd op de achtergrond. Misschien de wii-versie? Het staat er al een tijdje, het moet de redactieleden toch ook opgevallen zijn? Tis wel bizar iig als het waar is.

18. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het niet echt.
    Die creators van WWE hebben zelfs beter beeld gegenereerd voor de PS2 versie dan je nu ziet op die foto's.

Ik geloof toch best dat het voor de Wii versie is.

En voor de X360 gedeelte: That looks HOT!

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is dan ook echt een geweldige game. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina