Je kan je naam nog wel wijzigen maar dat kost je dan dus wel 10 euro. (800-900 gamerpoints gloof ik, weetik niet zeker) ennum voor xbox live . 1) zorg dat je ingelogd bent op xbox live ( grote knop met het xbox logo in het midden van de controller-> sign in to xbox live->eventueel je passcode) 2) ga in het hoofdmenu naar matchmaking zet je lobby naar xbox live ( zal hij wel default opstaan maar ik zeg t toch maar ff) selecteer of je ranked of social wil spelen ( voor details over ranked of social refereer ik je naar de intwebz) 4) selecteer je speltype ( bijv Ranked heeft : lonewolfs =ieder voor zich, Team slayer =4vs4 etc) 5) dan "start matchmaking klikken en hij gaat automatisch matches voor je zoeken
Zeg, door hoeveel nederlanders wordt dit nog gespeeld? Bijna niemand in mijn friendslist doet het nog. (ik ook niet meer)
Heb je voor Big Team Battle ook een nieuwe map? Dat speel ik altijd, maar krijg steeds dezelfde maps: Last Resort, Valhalla en Sandtrap
De gratis maps zijn er al een paar dagen. En halverwege april komen weer nieuwe maps, maar dan moet je betalen
Hopelijk snel, want Foundry enzo lijkt me cool voor Team Doubles en die andere voor Big Team Battle... En over hoeveel Nederlanders nog spelen. Ik denk toch nog behoorlijk veel, ongeveer 3/4 van mijn friendslist speelt dit nog geregeld...
iemand een tip hoe ik de overkill en two for one achievements kan halen? het lukt me echt niet . Dan staat er wel wat op het internet van koth en dat je dan moet schieten met een rocket launcher, maar hoevaak staan er nou 5 mensen bij mekaar met koth ?
Het gebeurt vaak dat er allerlei mensen in the hill elkaar probeer te slaan en dergelijke. Gewoon op een afstandje granaten gooien, en dan met de battle rifle afmaken. Wel goed timen met laden
Ja ik kon vandaag Stand-off in big team social en maatje van mij had al rumble pit op Foundry gespeeld dus ze zitten nu gewoon tussen de andere maps.