Hallo? Ik heb een vraag over de "Badge of Honour". Moet je dan 3x met hetzelfde team winnen of gewoon 3x?
ffkes een vraagje: Als je bij de Challenges verliest gaat dan je gehele winningstreak verloren, of tellen die Challenges niet mee voor je streaks? En om de achievements bij de challenges te halen, moet je dan alleen alle Major Objectives voltooien of ook die Minor? + als iemand ff een antwoord op de vraag van MAX3400 kan geven... *Hmm...weet zeker dat ik nog een vraag had...Een heel slimme..
Ik dacht alle Objects per Challenges. En op die vraag van MAX3400, maakt niet uit met welke team, had hem een keer met Barca, een keer met Arsenal en een keer met Munchen.
Ik heb gisteren met mijn Ultimate Team op ongelukkige wijze gelijkgespeeld tegen Bayern (speelde ze helemaal van de mat; had minstens 5-0 moeten worden). Als je tegen Bayern speelt zit je in Level 5, kan het kloppen dat je in Level 5 op Professional speelt ipv. Semi-Pro? Als dat zo is zou het kunnen dat mijn streak voor deze achievement nog niet gebroken is: Iemand die me even kan vertellen of dat klopt? Speel je in Level 5 inderdaad op professional, waardoor je resultaten niet meer meetellen voor die achievement? Anders kan ik door die vervloekte Duitsers mijn streak helemaal opnieuw gaan opbouwen
Online word het niet eens meer gespeeld denk ik zo. In ieder geval paar weken terug kon ik niks vinden.
online leaven mensen snel.. ik raad dit spel je als je voor de offline gaat iig af. het kaarten systeem is leuk, ik heb het spel een maand gehad en toen weer doorgeruild. voor 15 euro ofzo zou ik hem halen..
haha dat wist ik niet eens @Max3400, ik heb die ene, volgens mij mag het een andere club zijn, zolang je maar 3x achterelkaar wint en niet 1tje verliest