1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    20 uur is wel veel voor een hack 'n slash;) Moet je maar eens naar andere hack 'n slash spellen kijken;)
     
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ga hem straks ook ophalen bij free record shop hier en gezien jullie reacties zal het zeker brute shit zijn....hehehe
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met Lotr ben je ook wel een tijdje bezig om alle personages flink te levelen. Lotr vond ik tot nu toe een van de beste Hack and Slash games die ooit zijn uitgekomen, met name Return of the King en dat zegt heel wat over EA. ;):)

    Heb bijna het hele eerste eiland in bezit. Ik moet wel toegeven dat ik niet helemaal tevreden over camera ben en dat sommige bazen nogals eens niet dood willen gaan terwijl ze dat al hadden moeten zijn. ;):cool:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren de hele avond de game gespeeld en nu weet ik het zeker, deze game houd ik. Echt een game die je eerst flink gespeeld moet hebben voordat je echt een oordeel kan geven. Ik zit nu in het eerste eindgevecht. Godskolere wat ziet dat er vet uit, VEEEEEEEEEEEL vijanden niet normaal, en slowdown? Welke slowdown....daar hoorde ik sommige reviews over. Nou het zal wel.

    Ik denk alleen wel dat dit geen game is die heel lang achter elkaar moet doen,maar juist als afwisseling voor andere games is ie perfect. Absoluut.

    Maar goed, ik heb dragon runes nodig voor het eindgevecht anders kan ik ze nooit oproepen....hoe/waar vind ik die? Das mijn een beetje onduidelijk.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb een soort gelijk probleem als BigKabuto. Ik heb dat Rune gevalles al, maar nu moet ik hem opladen. En laat nu juist de plek waar ik hem moet opladen omsingeld zijn door hordes Uruk-Hai waar je dus met geen mogelijkheid alleen door komt. Is er misschien iemand die mij hierbij kan helpen. Ik heb alle 8 eerste skills van het eerste eiland al op Master staan, maar dit kan toch echt nooit? Er zitten echt honderden van die Uruk-Hai binnen dat gedeelte en je kan maar 3 potions bij je dragen? Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen en toch mijn Runes kan opladen zonder tig keren dood te gaan??? ;)|:-
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja k weet het;) Kheb er zelf ook lang vastgezeten, en frustrerend dat dat was! Maar je moet helemaal om het kamp heen lopen (op de map staat ergens achteraan dat dorp een rood puntje) en daar is een punt waar je over de stadmuur heen kunt klimmen. Als je eroverheen bent, is het een kwestie van sneaken en killen. Zien echter van die grote trollen met die hoorns je, blazen ze op die hoorn en binnen no-time zit je gevangen tussen minstens 100 vijanden:9 Hopelijk ist zo duidelijk?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het kamp al ingesneakt en dat (volgens mij) rode gebied ingegaan en toen moest ik terug naar het begin van het eerste eiland om die eerste draak op te roepen...er werd me al verteld dat het nog een jonge draak was van...800 zomers oud ofzo? lol. Maar goed...ik ging toen de map in en drukte A bij het gebied waar ik moet vechten tegen die hordes vijanden.....wanneer ik er ben en het gevecht begint kan ik de draak niet oproepen...er staat dan iets van 0 van de 3 dragon runes........dat snap ik niet.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je moet in het begin van het gevecht zo'n Champion verslaan, dan krijg je een token. Verder in het gevecht moet je ook shamans verslaan waar je weer tokens door krijgt;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tokens zijn voor de drakenaanval op te roepen?
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd;) Als je een token hebt moet je op BACK drukken om de draak te laten aanvallen;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja voor zover is het inderdaad goed duidelijk. Maar hoelang heb je eigenlijks nodig omdat ding op te laden? ;):eek:
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Redelijk lang, dus je moet er echt voor zorgen dat niemand je gezien heeft;)
     
  13. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoe werkt de besturing van deze game?

    Zoals God of War of als Devil May Cry of waarmee kan ik het het beste mee vergelijken?
     
  14. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat het veel is voor een hack n slash. Maar ben gewoon benieuwd naar wat er allemaal te doen is als je hem hebt uitgespeeld. Dus als iemand dat kan delen (spoileren).
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm uitgespeeld en in het hoofdmenu heb ik alleen de mogelijkheid om "continue game" of "new game" te selecteren. Bij continue kom ik weer bij m'n allerlaatste savepunt voor het eindgevecht terecht..
     
  16. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Klopt, als je hem hebt uitgespeeld dan heb je het zelda effect oftewel je begint weer voor het laatste eindgevecht. Verder niets bijzonders.

    Ik heb nog getracht om het spel nogmaals op hard uit te spelen maar na het eerste gebied hou ik het voor gezien.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zo moeilijk op hard??
     
  18. Seager

    Seager Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vikings

    Ik ben nu al bij 2de eiland maar heb een probleem met die arena combo's met deze ( 1movecombo+x en 2movecombo+x) HELP PLZ ;]
     
  19. Seager

    Seager Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij die brug maar kom niet verder help plz ;] heb de dragon al moet aleen nog de burg openen
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In een keer gehaald. Moet toegeven dat het op normal allemaal best easy was dit stukje. Gewoon er overheen geklommen, paar gasten zagen me, gekilled, opgeladen en weer terug over het muurtje. Redelijk wat health verloren, maar dan heb je ook wat. Eerste eiland is in mijn handen en ik ben geland op het tweede. Ik heb gezien dat je weer moet infiltreren in je eentje, daar heb ik dus echt geen zin in om zo grot fort weer alleen in te gaan. JC, dat zuigt echt. ;):9
     

Deel Deze Pagina