Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke aankoop, laat eens je ervarigen weten.

2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, stel ik heb een nice 5.1 setje. Sluit ik die dan gewoon via de twee tulpjes op me hdtv aan?

Tulpjes naar me versterker, versterker naar 5(.1) boxjes?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laat weten hoe het bevalt als je hem binnen hebt :)

4. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit! welke versterker ga je het geheel op aansluiten?

laat je bevindingen weten!

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt de Concept P er persoonlijk beter uitzien..

Edit: Vraag gedelete, stond in de VFFAQ :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar op het mooiste design afgegaan?

Ik ben echt heel erg benieuwd wat dit setje gaat doen. Vanaf welke speakers kom je?

Ik vind die setjes van Teufel ook wel heel erg interessant. Vooral omdat ik voor mezelf heb besloten dat ik eigenlijk surround veel belangrijker vind dan stereo. Ik zou dan graag gaan sparen voor het goedkoopste THX Ultra-2 setje (wordt helemaal de lucht in geprezen in reviews). Jammergenoeg worden die dingen amper tweedehands aangeboden, dus als je net zo snel van speakers wisselt als ik maak je nogal verlies wanneer je zo'n onbekend merk in NL probeert te verkopen.

http://www.teufel.de/de/THXsysteme/Theater-8-THX-Ultra-2.cfm

Iemand trouwens nog een goed idee voor een surroundversterker? Mijn Jungson tank gaat terug omdat de analoge ingangen defect bleken te zijn. Nu weet ik niet wat ik er voor in de plaats wil hebben. Ik kwam laatst de Marantz SR-14 tegen icm. de DV-17 voor 950 euro (jaja, koopje, ik weet het), maar die heb ik laten gaan omdat in reviews de Marantz toch een heel stuk minder wordt getest dan de Jungson die ik nu nog even heb. Dus iemand nog een idee? Mijn budget gaat tot 1000 euro voor een tweedehands versterker/receiver.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is het mogelijk om surround geluid te krijgen op de xbox 360 met een PC geluidsset? Logitech Z640. Geen digitale uitgang.

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Met mijn X-530 van logitech wel.

9. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik snap dat je je surround kan aansluiten met bijvoorbeeld een Toslink kabeltje, als dat natuurlijk ook op je setje zit. Maar hoe zit dat dan bij bijvoorbeeld de Sony DAV-DZ260S ?
    Want die heeft alleen HDMI aansluiting.. hoe krijg je dan het geluid van je xbox daardoor?

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die heeft gewoon een optische ingang hoor.

11. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat gevonden dan.. want op kieskeurig staat alleen dat hij een HDMI ingang heeft,

12. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Verder kijken dan je neus lang is;). Kieskeurig is vaak onvolledig. Enfin, vandaag nieuwe aankopen gedaan!! Heb een subwoofer aan me set toegevoegd die ik uiteindelijk wel aan het brommen heb weten te krijgen! (naja, brommen). Alleen de DV4001 die ik gekocht heb daar doet de DAC het niet van dus ik heb geen surround sound. Gaf wel een mooi plaatje maar geen geluid. Best vervelend. Volgende week zal ik eens plaatjes schieten, alleen zonder xbox op de foto die moet weer naar duitslands...

13. Blackz0r NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet alleen op kieskeurig gekeken.. maar ik kan echt nergens vinden waar staat dat hij een optische ingang heeft? :confused:

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Oh wacht haha ik heb ook een X-530. Krijg jij surround geluid op de xbox via dit setje?? Hoe doe je dat?

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit als het goed is een blokje bij, waarop je de 3 draadjes van de set in kan stoppen. Dan doe je de rode en witte van de xbox in de andere kant van het blokje. Heb maar heel kort gedaan, daarna het setje toch maar op de pc aangesloten.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    je hoort het lawaai van je 360 met de x-530 maar van je tv niet.Maar je hoort dat het 5.1 is.logitech is altijd goed geweest.Ik heb deze nu ook op pc

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is nu beter Bitstream of Lineaire PCM ??

Mijn Yamaha heeft met beide geen probleem , maar op welke instelling kan ik de PS3 het beste zetten ??

18. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    pcm is uncompressed......niet gecomprimeerd dus en reeds bewerkt(als dts of dolby) door de speler zelf.
    je receiver hoeft er niks meer aan te doen.

zo van de bron recht in je slakkenhuis,hamer en aanbeeld....:+

vind het altijd zo moeilijk.......gewoon kiezen wat je zelf het mooist vind klinken melbuuln.
    das nml altijd de beste keuze!!

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan blijft de PS3 gewoon staan op Lineaire PCM :b:

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan krijg je dus pro logic(soort upsampling vd kanalen). .. geen echt 5.1. Maar het zal al wel beter klinken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina