blijkbaar hebben ze het inderdaad al van de site gehaald. Zal me benieuwen wat ze nu doen met de mensen die wel besteld hebben..zal me benieuwen..nog geen mailtje gehad.
Conq heeft er één voor goiz besteld Maar de kans dat dit ook echt wordt opgestuurd is niet eens aanwezig volgens mij Maja ik heb er ook 3 dus dan mag je er wel één van mij kopen ^_^
Dit gaat dus echt niet gebeuren Hooguit dat je straks een kortingsbon krijg van 5 euro... maar niemand gaat hier de Ipod geleverd krijgen voor 0,00 euro Maar het is het proberen waard..
En dan had je alles dus kunnen verpesten, want als iedereen er gewoon 1 of 2 bestelt was er nog een héle kleine kans dat iedereen het geleverd kreeg, maar als er mensen 50 tegelijk gaan bestellen denkt Dixons meteen: fuck it. Jammer, heb er geen kunnen bestellen.
ik was ook nogal laat iemand die er een paar heefd die er een aan mij verkopen wilt (mits ze geleverd worden natuurlijjk )
alsof ze er wel 1 gaan leveren voor 0 euro. Als je algemene voorwaarde er op naslaat staat er waarschijnlijk dat alle prijzen onder voorbehoud zijn en typo's gewoon kunnen worden verbetert (ik heb de algemene voorwaarde van dixons zelf niet gelezen, maar het staat er zo goed als zeker in)
damn ik ben ook te laat, terwijl ik vannacht om half 2 nog wakker was mja als iemand over heeft en voor niet al te veel wil doorverkopen (veel geld heb ik niet)
Het is wel eens gebeurt dat dixons het keurig afhandelen als "hun fout" en de betreffende consumenten toch als "service" het product opsturen. Dixons heeft dit gedaan met de faceplate actie en bij bol.com is het ook regelmatig gebeurt. Als ze opeens 100 gratis ipod's moeten gaan leveren dan bestempelen ze het natuurlijk als prijs onder voorbehoud.
erboven staat OP=OP dus zo kunnen ze wel heel makkelijk eronderuit komen bovendien is het voor de klant ook niet reeel om te zeggen dat een product 0 euro kost (was wat anders dan de 99 euro bij die tv bij de otto)
Kunnen we nou eens ophouden met deze eeuwige discussie? Waarschijnlijk krijgen we hem niet. Zo ja, mooi meegenomen. PUNT
Als je nu op; de link klikt, staat de tekst er nog wel, maar de prijs, het plaatje en het bestel bannertje zijn allen weg. Dus of ze zijn op, of ze zijn achter de fout gekomen jammer, ben dus te laat
Ze waren er gister avond al achter gekomen. En ik heb al de melding gekregen dat ze niet uitgeleverd worden. Logisch lijkt mij.. :{
Ik heb nog geen mail ontvangen, krijg ik hem dan is het gewoon mooi meegenomen. Sturen ze hem niet, jammer dan ik verwacht hem in principe toch niet, maar niet geschoten is altijd mis.
Inderdaad, heb zelf nog geen mailtje gehad van Dixons, behalve dan het bevestigingsmailtje dat ik hem heb besteld
Ik heb alleen nog een bevestigingsmailtje gehad.. Ben benieuwd. Zou leuk zijn als ze binnenkomen, is lekker verdiend.