Gratis iPod Nano bij de Dixons!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iRoy, 29 mrt 2008.

  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar hebben ze het inderdaad al van de site gehaald. Zal me benieuwen wat ze nu doen met de mensen die wel besteld hebben..zal me benieuwen..nog geen mailtje gehad.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Conq heeft er één voor goiz besteld :+

    Maar de kans dat dit ook echt wordt opgestuurd is niet eens aanwezig volgens mij 8) Maja ik heb er ook 3 dus dan mag je er wel één van mij kopen ^_^
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    balen! zou er ook graag een bestellen:9..ookal heb ik al een touch maar leuk om door te verkopen :9.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit gaat dus echt niet gebeuren :lol:

    Hooguit dat je straks een kortingsbon krijg van 5 euro... maar niemand gaat hier de Ipod geleverd krijgen voor 0,00 euro :lol::lol: Maar het is het proberen waard..
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jammer ben te laat, anders had ik er 50 besteld :+
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    En dan had je alles dus kunnen verpesten, want als iedereen er gewoon 1 of 2 bestelt was er nog een héle kleine kans dat iedereen het geleverd kreeg, maar als er mensen 50 tegelijk gaan bestellen denkt Dixons meteen: fuck it.
    Jammer, heb er geen kunnen bestellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2008
  7. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook nogal laat :mad: iemand die er een paar heefd die er een aan mij verkopen wilt (mits ze geleverd worden natuurlijjk :D)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof ze er wel 1 gaan leveren voor 0 euro. Als je algemene voorwaarde er op naslaat staat er waarschijnlijk dat alle prijzen onder voorbehoud zijn en typo's gewoon kunnen worden verbetert ;)

    (ik heb de algemene voorwaarde van dixons zelf niet gelezen, maar het staat er zo goed als zeker in)
     
  9. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    damn ik ben ook te laat, terwijl ik vannacht om half 2 nog wakker was :confused: mja als iemand over heeft en voor niet al te veel wil doorverkopen:p (veel geld heb ik niet:p)
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel eens gebeurt dat dixons het keurig afhandelen als "hun fout" en de betreffende consumenten toch als "service" het product opsturen. Dixons heeft dit gedaan met de faceplate actie en bij bol.com is het ook regelmatig gebeurt. Als ze opeens 100 gratis ipod's moeten gaan leveren dan bestempelen ze het natuurlijk als prijs onder voorbehoud.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja precies, faceplate is wat anders dan een iPod :)

    Ik hoop met jullie mee! Zelf niks besteld.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    erboven staat OP=OP
    dus zo kunnen ze wel heel makkelijk eronderuit komen ;)
    bovendien is het voor de klant ook niet reeel om te zeggen dat een product 0 euro kost (was wat anders dan de 99 euro bij die tv bij de otto)
     
  13. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we nou eens ophouden met deze eeuwige discussie? Waarschijnlijk krijgen we hem niet. Zo ja, mooi meegenomen. PUNT
     
  14. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu op; de link klikt, staat de tekst er nog wel, maar de prijs, het plaatje en het bestel bannertje zijn allen weg. Dus of ze zijn op, of ze zijn achter de fout gekomen :mad: jammer, ben dus te laat :'-(
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze waren er gister avond al achter gekomen. En ik heb al de melding gekregen dat ze niet uitgeleverd worden. Logisch lijkt mij.. :{
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik heb nog niks gehad, maar het is idd naief om te denken dat je dat ding nog krijgt.
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog geen mail ontvangen, krijg ik hem dan is het gewoon mooi meegenomen. Sturen ze hem niet, jammer dan ik verwacht hem in principe toch niet, maar niet geschoten is altijd mis. :)
     
  18. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb zelf nog geen mailtje gehad van Dixons, behalve dan het bevestigingsmailtje dat ik hem heb besteld :)
     
  19. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog een bevestigingsmailtje gehad.. Ben benieuwd. Zou leuk zijn als ze binnenkomen, is lekker verdiend.
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheer je weg uit deze discussie. Als je hem niet wil lezen, lees hem niet _0/.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2008

Deel Deze Pagina