Hoi, ik ben vrij nieuw op het xboxworld forum en heb inzake games ook nog wel enkele hiaten weg te werken denk ik. Ik loop me al een tijdje af te vragen of er een gelijkaardig soort spel als Racthet & Clank bestaat voor X360, net zoiets als Saint's Row nogal met GTA overeenstemt bedoel ik dan, niet compleet hetzelfde, zoek vooral het gestoorde wapenarsenaal en de leuke wapens in dit game. Tot zover heb ik nog niet echt iets kunnen vinden wat m'n honger stilde zal ik maar zeggen, Mass effect had ik zoiets van verwacht maar zijn niet echt de Psycho-wapens die Ratchet & Clank heeft jammer genoeg. Weten jullie een game die hier aan beantwoord of zoe je zelf bepaalde equivalente games op X360? post het dan hier zou ik zeggen en ik zal helpen zover ik kan MVG giokeh
In november krijgen we een platform: banjo kazooie. Maar dit soort games met wapens voorlopig niet. Dan zou je moeten wachten op een vervolg van Conker.
Die niet aangekondigd is, en waarschijnlijk ook nooit zal komen. Qua platformspellen zit je sowieso beter op de PS3. Die hebben geweldige series als Ratchet & Clank en Jak & Daxter. De Xbox 360 richt zich meer op andere genres. Voor de platformliefhebber wordt het wachten op Banjo Kazooie. Misschien dat je Kameo leuk vindt, maar veel meer keus heb je niet.
nah ikzelf ben meer voor RPG maar Ratchet en Clank is zoiets als een zwakte die ik heb, ik vind het gewoon lachen
Ik denk dat RPG nu beter is op de 360 met titels als Blue Dragon, Lost Oddyse en KUF COD op dit moment.
En natuurlijk Mass Effect en Eternal Sonata. Bioshock zou je er ook bij kunnen toevoegen, het is niet echt een RPG maar het heeft wel wat RPG dingen in de game.
En Enchanted arms, Two Worlds, en er kwam nog een final Fantasy game op de x-doos en is er al 1 van, en die uitbreiding set ervan. En ga zo maar door....Maar voor adventure, Conan? Beowulf?
Hehe alvast bedankt voor al deze reacties! Inderdaad het is qua RPG wel leuk op de X360 dus maar duimen dat dat zo blijft
ze hebben weinig van dit soort games maar ze zijn er wel. Kameo en Crash Bandicoot:Crash of the Titans bijvoorbeeld. Daarnaast heb je vast nog wel platform aan de hand van Disney films zoals Ratatouille
misschien kan je overlord proberen over-the-top actie en is wel een leuk soort van platform spel en jullie zijn Oblivion vergeten als RPG :{