The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, afhankelijk van de sterkte van die krachten. Als je bijvoorbeeld hoge skills in magie en alchemy ofzo hebt, dan zou je hele sterke krachten kunnen maken die langer houdbaar zijn dan een pak melk van de Aldi. ;):)

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Dark Brotherhood questline uitgespeeld.}:]
    Ben nu Expert in Blade en Conjuration en Master in Heavy Armor.
    Staat een uur of 40 op de teller.*)

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Bij mij staat er 39 uur op de teller (komt in de buurt) en ben nog nergens expert in, maar ik heb alles een beetje verdeelt. Ik sta overal zeker 30 en de meeste toch wel 50:9

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Snap niks van deze game :mad:
    Ben level 4... doe een missie waar je minstens level 2 voor moet zijn (moet je paar "vampires" killen).. loop ik die cave in.. kan ik het met net potions/magic winnen van 1 gastje.. laat staan als er 2 tegelijk komen.. (btw, als je denkt.. waarom pas level 4 na iets van 10 uur.. das omdat ik alles loop :+ )

5. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dan is het toch reden meer om hoger te zijn. Ik bedoel, je komt lopend ook steeds beesten tegen in de wildernis.
    Tenminste zo was het bij mij in iedergeval wel. Na een tijdje ging ik meer fasttravellen en toen gingen de levels niet zo snel.

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    beesten in de wildernis.. af en toe een wolfje ja haha..

7. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij kom je ook mensen tegen als je ff de weg volgt. Het helpt ook om wat caves,tombs en forten in te gaan om wat goud en experience te krijgen. Ik deed dat in het begin en ik ging toen voordat ik ging fasttravellen, wat ik nu niet meer doe, goed omhoog:)

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je bijvoorbeeld Conjuration (net als mij) als een van je major skills hebt moet je gewoon de hele tijd Summon Skeleton spammen, gaat je skill ook super snel omhoog. Maar Aernhem het kan ook zijn dat je de moeilijkheidsgraad te hoog hebt staan, die kun je veranderen bij options -> gameplay en dan het balkje van difficulty naar links te slepen.

9. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dat wel maar ik ben echt puur warrior.

Ik heb al regelmatig gehoord in deze topic over dat je jou majorskills zelf kunt kiezen. Hoe doe je dat en kan je dat ook midden in de game doen????

10. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit doe je helemaal in het begin van het spel als je je class moet kiezen. Je kan dacht ik door op X te drukken je eigen class maken

11. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dan doe ik dat wel in mijn 2de speelronde. IIk ben nu te ver om nog een keer opnieuw te beginnen:+

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb 'm op Bazar gegooid!!
    Soms is de grootte van een spel géén pluspunt imo!! Je moet er namelijk wel tijd voor hebben (en dat had ik vroeger wel.. maar nu studie, werk etc. kan gewoon niet in die game komen)!! Dus als iemand nog interesse heeft..

13. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe zorg je ervoor,dat je wapens en armor niet zoveel slijten?
    Als ik een cave uitkom moet ik meteen weer naar een winkel om het te laten repareren en is mijn verdiende goud uit die cave niks meer waard|:-:'-(

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Koop repair hammers, kun je ze zelf maken, als je level 100 bereikt heb je er maar 1 nodig.

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Na het spel 1,5 jaar niet aangeraakt te hebben ben ik ook weer eens begonnen. Deze keer met een orc en een enorme bijl.
    Blijft een erg leuke game, maar toch jammer dat er geen co-op in zit. Dat zou de ervaring imo helemaal legendarisch maken.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Repair Hammers kopen. Je eigen gear repareren. Repareer ook de zooi die je in caves vind om zo de waarde er van te verhogen. Als je armorere en armor skill hoger wordt ga je er uiteindelijk langer mee doen.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Luister eens. We hebben pagina's lang discussie gevoerd over dit onderwerp. TES is gemaakt voor alleen een singleplayer game, met co-up erbij verneuk je de beste RPG serie die er in het westen te krijgen is. Wie WoW speelt komt immers bijna de deur niet meer uit, zegt niet iedereen, maar veel wel. TES moet die kant niet op, dan blijft het tenminste een beetje gezond. ;):9

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ook niet met meerdere spelers a la WoW. Had het meer over gewoon lekker met 2 personen op de bank, of via live die wereld (on)veilig maken.
    Zou toch geweldig zijn als je met 2 personen een shop binnen gaat, de één de eigenaar bezig houdt door ermee te praten, en de ander ondertussen die hele toko leegrooft. :D

Oh, en de beste rpg is het zeker!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga denk ik toch proberen alle Oblivion Gates te sluiten die ik tegenkom tot ik geen zin meer heb. Dat is pas echt flinke training plus een leuke bende goud.

Mijn vraag: Ik gebruik graag mijn Elven longsword, maar daarmee kom ik niet door ghosts enzo heen, wat ik uiteraard nog wist van Morrowind. Ik heb een tijdje een enchanted hammer gehad, maar die was me te zwaar en was blunt.

Wie heeft er nog tips voor een flink sterk zwaard dat ook tegen ghosts gebruikt kan worden (Ik zit nu op lvl15, dus kan de Goldbrand quest nog niet doen).

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat tegen ghosts helpt zijn silver weapons en deadra weapons. naast dat natuurlijk ook magic.

en betreft alle gates sluiten,
    het gaat je snel vervelen. ik ben tot 46 gekomen geloof ik en denk dat ik pas op de helft was :/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina