Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    De mijne is na 1 week gebruikt te zijn na reparatie al weer kapot. Lekker dus weer zuruck nach Deutschland...
     
  2. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik twijfel iig een beetje of er iets aan m'n X360 is, nadat ie 3 weken terug is teruggekomen vind ikdat hij bij sommigebekrastere oude games erg luidruchtig te werk gaat en van schschshchshcsh soms gaat, wil dit zeggen dat ie dan nog krasjes maakt?

    Ny the way, die games ter vergoeding zijn echt ongeloofelijk random, de dame aan de telefoon vroeg me of ik kapotte games had en ik heb toen vermeld dat ik 2 games kapot had en heb er toen een maand live + viva pinata voor teruggekregen
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  3. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft bellen ter reparatie van je dvd drive!
     
  4. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    *sigh* alweer :mad:, het rare is bij games die geen of amper krassen heeft doet hij dit niet dusja...
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook alleen bij halo 3, dus ik denk dat het ook aan de kwaliteit van zoon schijf kan liggen...
     
  6. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon afwachten tot ik volgende week mijn Condemned 2 heb en als ik er krasjes opmerk staat de Helpdesk een kwaad telefoontje van formaat te wachten.
     
  7. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmdenk dat ik hier ook weer eentje heb om terug te sturen :mad:
    Ik hoor de driver gewoon van schschschsch gaan op bepaalde momenten en m'n games zien er niet uit op dit moment echt vol kleien krasjes.

    Ik ben gvd echt wel kwaad, de medewerker die mij morgen aan de lijn heeft zal alvast geen koffie meer hoeven te drinken om wakker te worden!
    Wat is dit nou zeg, heb exact 2 weken terug m'n xbox360 teruggehad met zo'n papier dat de dvd-drive vervangen is, het leek mij nog dezelfde Toshiba die ik voorheen had, maar goed, no harm done denk je dan.
    Vond al dat ie af en toe dat krassend geluidje leek te maken, minder dan voorheen maar toch.
    Vandaag gaf m'n 5de game inmiddels z'n geest op dit ding. Kan ik hiervoor niets vragen of ondernemen dat ik tenminste niet met allemaal rotzooi zit? De games die kapot zijn heb ik natuurlijk uit m'n hread mogen halen, de enige goeie games zijn degene die ik amper 1 uurtje heb gespeeld so far :mad:
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Zaterdag werken ze ook hoor.
    Dus dan kom je op 6 werkdagen.

    En de meeste mensen hebben hem met 11 werkdagen ongeveer terug.
     
  9. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Das balen man =(

    Mijn Xbox maakt sinds kort ook alweer het bekende stofzuiger geluid en ik hoor de disc zeg maar draaien, een beetje zoals de jongeman boven me. Mijn Xbox is al een keer gemaakt, destijds had ik de RoD, en het moederbord was vervangen.

    Enige oplossing hiervoor :{?
     
  10. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon vlakaf vragen of ze geen benQ driver erin willen stoppen ik wil desnoods wel geld opleggen als ze willen maar het ding moet werken anders kan ik net zo goed al m'n geld in de prullenmand gooien, al over de 300 euro aan games ben ik kwijt :/
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Schrok net wel even, ik zat op de pc en opeens viel mijn xbox uit rode lampjes. Dus ik zette mijn xbox snel uit maar ik keek niet hoeveel lampjes er branden. Toen keek ik naar mijn voedingskabel die zat er niet goed in ( ik heb hem denk ik met mijn voet aangeraakt) dus als je voedingskabel niet goed aangesloten is kunnen er dan ook rode lampjes branden?
     
  12. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij wel ja


    Ik heb mn 360 gister ook weer terug gekregen van de tweede keer vakantie naar Duitsland....
    Moederbord en DVDdrive vervangen... wil m aan sluiten en wat blijkt....
    Verkeerde voedings kabel :mad:

    Ff navraag gedaan, bij de nieuwere 360 zit een andere voedingskabel en die past niet op mijn (oudere) 360.

    Wat een stelletje @%^^*&$violen daar bij MS.
    We bellen wel weer een keer naar de telefoonmiepjes *)
     
  13. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de status van mijn 360 staat op de website van UPS al 5 dagen dat hij vanuit Frankfurt is teruggezonden naar de afzender, afzender is Weiterstadt. Nu staat dat er al 5 dagen terwijl ik bij andere mensen lees dat hun 360 de dag daarna al in Weiterstadt is. Is dit een foutje van UPS of is mijn 360 nog steeds niet in Weiterstadt???:confused:
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dag later kreeg ik 10x achter elkaar RRoD dus MS maar gebeld, 360 staat nu in de gang te wachten op de UPS :9
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    stefan heb jij geluk heb je een nieuw falcon moederbord! :)

    weet iemand als je dvd drive kapot is of ze hem standaard vervangen voor de nieuwe philips benq drive?
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wacht even, heb je je eigen voeding meegestuurd? En heb je nu een HDMI aansluiting? Want als je gewoon je voeding gehouden hebt, en je hebt geen HDMI aansluiting, dan heb je kans dat je 1 van de nieuwe reparatieborden hebt. Dat zijn in principe falcon borden, maar zonder HDMI. Ik kan alleen even niet op de naam komen. Al zou dat niet logisch zijn, want de 203watt voeding past wel in de 175watt, alleen niet andersom.
     
  17. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja ik moest mijn voedingskabel meesturen.
    Heb nu een 175 watt maar moet een 203 watt hebben....


    En bij mij hebben ze er een Philips DVD Drive ingezet
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laat ik hopen dat er bij mij een goeie Drive aankomt en mijn eigen voedingsblok.
     
  19. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zelf gebeld voor m'n dvd-driver, omdat ik in amper 2 weken de Xbox heb moeten laten ophalen kwam ik in aanmerking voor een vergoeding, keuze uit deze games : PGR3, Gears of War, Viva Pinata, Viva pinat PA, forza 2, shadowrun en PGR4.

    Verder heb ik erop aangedrongen dat ik een BenQ driver wil en dat kwam blijkbaar ook in orde :) toch nog een goeie service enkel jammer dat je'm zo vaak nodig hebt :/
     
  20. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een cd wil laten vervangen door microsoft kost dat 15 euro, is het mogelijk om zonder mastercard te betalen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina