1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe bedoel je? De enige keer dat ik Ready, Fight hoor is met DOA 4. Jammer genoeg moeten we nog een poosje wachten op Soul Calibur. Door al die screens krijg ik wel veel zin in het spel. Ik heb ook zo'n idee dat het spel steeds mooier wordt. Ik weet nog wel, die eerste screens. Die waren niet best, maar nu zien ze er echt prachtig uit. Ik wil nu wel een keer gameplay beelden zien van hoge kwaliteit. Op YouTube heb ik wel een vaag filmpje gezien, maar daar schiet je ook weinig mee op.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik had het eerder over jullie twee. ;)

    (Volgens mij komt die aankondiging ook van King of Fighters.)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga online toch geen ruzie maken, ik ben er juist voorstander van om elkaar een beetje normaal te behandelen. Daarom kom ik juist op dit forum, want hier gaat het er redelijk beschaafd aan toe.
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :b:
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    DOUBLE KO! :cool:
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt grappig 8) NOT!

    Ruzies stoken doe je maar ergens anders en laten we het over soul calibur hebben ipv K.O. te gaan roepen 8)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ho ho, gaan we nu tag teamen? Ik heb mijn tweede character nog niet gekozen! ;)

    Ik zelf irritieer me er wel een beetje aan dat alle nieuwe characters alleen maar mannen zijn. Maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk ook niet meer weet hoeveel mannen er eigenlijk al in de game zaten. Is het nu (met deze toevoegingen) 50/50 verdeeld?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je bedoelt vrouwen ;)
    Het aantal mannelijke en vrouwelijke personages zal denk wel aardig in balans zijn. Bij veel vechtspellen, zelfs Dead Or Alive 4, zijn er meer mannen dan vrouwen. Ik dacht dat dit ook zo was in Soul Calibur 3. Ik denk dat het straks wel 50/50 verdeeld is. Ik wil eigenlijk dat er iets meer nieuws naar buiten komt over Soul Calibur 4, behalve die extra characters. Ik wil graag wat meer gameplay zien. Met Street Fighter 4 kwamen er pas ook een paar mooie gameplay filmpjes naar buiten. En ik wil graag meer weten over de online modus. Maar ik zou ook wel een specifieke releasedatum willen zien. Nu weet ik eigenlijk alleen 2008. Het zou wel mooi zijn als die voor de zomer uitkomt
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Alleen maar mannen, dat zou eens tegen de traditie in gaan he. ;)

    Informatie is inderdaad karig. Ik hoop op release dit voorjaar, maar dat zal wel niet gebeuren...
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik wil vooral een online modus zonder lag. Waarom hebben echt alle vechtspellen zoveel lag (doa, tekken dr, vf5)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    vf5 heeft met goede connecties eerlijk waar bijna geen lag. Prober het maar ens te testen met wat technieken die stricte timing eisen.

    Crouch dash Fuzzy guard op een disadvantage van -6.
    Een low punch verslaan met en 16 frame attack op een adfvantage van +5.

    Of Kage z'n Dragon Punch of Doom die 3 'just frame' inputs achter elkaar heeft.

    Maar 'zonder lag' zal het nooit worden. de snelheid van licht is gen fabeltje en online gamen zal altijd gestoord worden door lag, hoe miniscuul dan ook.

    Maarja vechtspellen horen eigenlijk niet online. Offline ftw! (de community is er)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vechtspellen horen juist wel online.

    Offline is leuk maar als je weinig vrienden hebt die fighting games spelen waar bestaat je communicty dan uit?
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, vechtspellen online zijn niet zoals ze horen. SOmmige spellen hebben geweldige netcode maar dan nog is het gewoon niet zo als het hoort en gebeuren er random dingen. Online is leuk en casual, maar offline is waar het telt.

    En ik heb nul komma nul vrienden in mijn omgeving die vechtspellen spelen. Maar omdat ik het zo vet vind ben ik opzoek gegaan naar een community en die bleek er dus t zijn. Voor virtuafighter komen we best vaak bij elkaar om offline te gamen. Praktisch elke maand een grote meetup gedurende een hel weekend, en tussendoor kleine meetups hier en daar. En voor de 2d fighters (vooral Super street fighter 2 turbo en street fighter 3: 3rd strike) is ook nog een goede scene (beter als voor virtua figter).
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Serieus? Dacht dat de fighting scene in Nederland helemaal dood was. Zeker voor 2d fighters. Dat valt me dan weer 100% mee. :)

    Als je met een grote groep mensen "serieus" bij elkaar kunt komen overtreft dat natuurlijk alles. Maar voor de mensen die niet zo hardcore in een fighter duiken is het hele online gebeuren denk ik erg prettig.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    het is geen grote scene, maar met wat effort van de spelers is het gewoon heel erg vet.

    Tis gewoon heel erg jammer dat mensen niet dezelfde hoeveelheid tijd wilen besteden in een fighter dan in een shooter. Ik denk dat als veel gamers het een kans geven ze het heel vet zouden vinden.

    Maarja ik bash online niet, als je het beperkt tot goede connecties is het een goede trainingtool.

    *edit* geinteresseert mischien zifnap :9
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Leuk aanbod, maar daarvoor speel ik teveel genres. Ik wil alleen altijd graag winnen, dus oefen ik vaak. Maar dat is dus niet alleen voor fighters, maar ook bij andere games en bij sporten etc. :p

    Ik kan mij nog herinneren dat we op het werk in de pauze altijd ons DOA2 tournament hadden. Of bouts met loser-stays regel. Waren altijd dezelfde mensen die continue op de stoel mochten blijven zitten. :+
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    De toegevoegde characters hebben voor mijn geen waarde. Naast me 3 normale characters die ik altijd kies: Kilik, Voldo en Necrid kies ik de rest random.

    Ik ben vooral benieuwd hoe het spel online speelbaar gaat worden, goed of slecht.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina