Totally Spies Weekly Gameplays

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Welkom in het "Totally Spies Weekly Gameplays" topic!

Wie zijn wij?
    Totally Spies is een nederlands Halo 3 team bestaande uit:

iSceptic
    iScorpio
    WoG Darigaaz
    Towel1stPlace

We bestaan nu zo'n 3 weken en hebben al aardig wat scrims gespeeld. Veelal tegen buitenlanders, maar ook tegen nederlandse teams. Meer info over de nederlandse teams, refereer ik naar MLG Teams topic:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112153

Wat is het doel van deze topic:
    Het doel van deze topic is om wekelijks een gameplay te posten van een scrim die door Totally Spies gespeeld is. Dit is alleen bedoeld voor puur vermaak. We willen niemand laten zien hoe goed of slecht we zijn. Praten over de gameplay mag, maar ik wil niet zien dat mensen gaan trashtalken over de speelkwaliteiten van de speler.

Gameplays:

[21-03-08] Totally vs G2, Team Slayer on Guardian, POV: iSceptic
    http://gameroom.mlgpro.com/view/XrULDAnwKW0.html

[31-03-08] Totally vs LS, Capture the Flag on Narrows, POV: iScorpio
    http://files.filefront.com/Totally vs LS CTF Narrowswmv/;9923702;/fileinfo.html

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2008
  2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om er algemeen topic van te maken waarin iedereen Gameplay's kan posten, en dat je ze dan bijhoudt in de 1e post?
    Verder ken ik deze gameplay al, hij is oud man:eek: je zei gister dat er nieuwe kwam:mad:

3. Towel

Towel Guest

Er is al een algemeen topic op xbw. Verder denk ik dat er niet veel in nederland die in team zitten kunnen capturen, en ik wil me alleen beperken tot gameplays van mijn team. Er gaat namelijk best wat tijd erin zitten om zoiets te capturen/compressen/uppen. Nieuwe gameplay wordt over 5 min gepost:b:

WTF k krijg een error van mlg gameroom:confused: kutsite!

4. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof initiatief!

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar miss is dit te mager, topic komt misschien snel onderop, en het mooie van halo3 is dat niet iedereen een capture card heeft, je kan het gewoon naar iemand sturen die het wel heeft en voila hij kan het capturen:)

Verder blijf ik van jullie, ik wacht die 5 minuten met smart:D

6. Towel

Towel Guest

Ik weet wat je bedoeld, zoiets had ik eerst ook in mijn hoofd om dat te doen. Maar ik ben er zelf achtergekomen hoeveel werk het kost om 1 gameplay te posten. Hoe wilt 1 iemand zoiets doen voor meerdere teams? Daar heeft echt niemand zin in. En deze topic mag onderop komen te staan, na een week staat hij weer bovenin:cool:.

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel ook geen 20 gameplays per dag:p maar goed als je 1 gameplay per 2/3 dagen ofzo is het wel haalbaar, dat uploaden enzo kan allemaal wel als je andere dingen aan het doen bent toch?:+

8. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej batties,

wel grappig om weer eens een montage te zien :) de laatste die ik heb gezien was in halo 2! misschien ga ik weer halo3 spelen als mijn xbox gefixed is. maar waarschijnlijk ben ik dan nog steeds te slecht om mee te draaien ;). Ook grappig dat ik in dat filmpje online kom :) Maare post er nog maar een paar, is leuk om te zien :thumbs:

Groetjes

9. Towel

Towel Guest

Nemo het zou tof zijn als je weer aanwezig zou zijn in de community. Wellicht heb je nu een achterstand, maar als ej flink oefent hoor je er binnen no time weer bij. Je hebt genoeg potentie, dus ik zie geen probleem:b:. Sostic gaat ook weer H3 proberen toch:)

New Gameplay added

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Yep, ben soms nog beetje aan het spelen, gaat nog wel erg slecht hoor maar de bumperjumper stylo zit er in. Nu het mikken weer wat sneller krijgen <3

Nemo fix die xbox en kom gewoon spelen man :D

11. FeaRRRRRR

FeaRRRRRR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel vette gameplays :) alleen bij die laatste jonge wtf lagte dat als een gek! Iedereen dik warpen en shit 8) was pino host ofzo?

12. Towel

Towel Guest

Haha, hmm dat warpen viel me niet echt op? Het "fenomeen" ken k wel maja:b:. Zijn jullie ook zo onder de indruk van scorpio zijn rocket kwaliteiten?

Pino heeft nog een 56k inbelmodem, dan koppelt hij zijn ethernet kabel met de telefoonlijn dmv plakband, daarom valt 95% zn internet op rood. We proberen Orange als sponsor te regelen, die pino wellicht van een degelijk internet kan voorzien.

13. TwiLiGhTopsloffen

TwiLiGhTopsloffen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha leuke thread

Reviews;) :
    Pino zun game was degelijk hij deed het goed maar er was niet veel bijzonders

Scorpio zun game was veel leuker om te zien wat meer actie en een closer game. Scorpio heeft bijna net zoveel rocket skills als ik :)

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina