[PS4] [PS3] Lair

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 6 nov 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Naast Ratchet & Clank komt er op 9 november nog een 1st party game uit, namelijk Lair. Lair is ontwikkeld door Factor 5, de studio die bekend staat om de Star Wars Rogue serie. Dit keer echter geen Star Wars, maar draken!

Genres: Action
    Developer: Factor 5
    Publisher: Sony Computer Entertainment
    Releasedate: 9 november 07
    Website

Screenshots

Filmpjes

[gt]24919[/gt]

[gt]24302[/gt]

[gt]21938[/gt]

[gt]24532[/gt]

Boxart

2. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je het hebt meegekregen maar de game is ondertussen al een week of 2/3 uit. En dat niet alleen, hij is ook ongenadig hard door de pers afgebrand door de slechte besturing, en de vele bugs en glitches die het spel onbestuurbaar maken.

Gamerankings

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yep spel krijgt echt ontzettend lage cijfers......het was echt een veelbelovende titel en ik ben normaliter niet 'bang' om een titel te proberen met mindere cijfers... maar dit was wel zooo laag :9

edit: deze review ook maar even bekeken en ook niet uitgekeken. Dit spel is duidelijk niet aan mij besteed.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hij komt nu pas in europa uit ;) misschien hebben ze hem verbeterd .. ik vraag het me af

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De game komt pas 9 november uit in Europa.
    Grootste kritiek op de game was de besturing met de Sixaxis. De Sixaxis besturing die ook in Warhawk werd afgekraakt. Ik speel Warhawk alleen maar met de Sixaxis omdat het juist goed werkt. Je moet echter niet als een gek met die controller gaan zitten zwaaien, iets wat veel mensen wel doen. Het heeft even wat tijd nodig om onder de knie te krijgen en als dat eenmaal lukt dan speelt Warhawk heerlijk. Had begrepen dat Lair een soort gelijke besturing had, dus dat is voor mij geen probleem. Je moet er geduld mee hebben, je moet er de tijd voor nemen en je moet rustig doen. De game is al een flinke tijd uit in Amerika. In Europa is hij meerdere malen uitgesteld. Volgens de geruchten is dit om de bugs eruit te halen. Ik hoop op een demo zodat ik de game eerst uit zal proberen. Maar het concept van de game spreekt me wel heel erg aan. Ik zal de game niet op dag 1 halen, maar ik zal hem zeker wel een keer halen, ooit.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat gameplay filmpjes gezien, en het spel heeft dramatische tearing, en het ziet er ook nog eens vrij lelijk eruit. De Sixaxis functie zet ik bij ieder spel uit. Deze laat ik lekker liggen

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sixaxis kun je niet uitzetten bij Lair. Bij Warhawk werkt hij prima vind ik persoonlijk. Pik de game wel een keer op in de budgetbak, als de EU tenminste gefixed is.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vis hem ook wel een keertje uit de budgetbak, komen op dit moment gewoon teveel goede games uit: AC, Cod4, Uncharted, R&C. Dus Lair wacht maar even.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, ga wel eens kijken na de drukte voor deze game. :)

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh? Waarom staat de game hier dan in de lokale gameshop al 2 weken te koop. De EU versie that is.

Persoonlijk denk ik niet dat er ook maar een bugje is uitgehaald. Daarvoor hebben ze te weinig tijd in die paar weken. En waarom zouden ze moeite doen. De game heeft nu toch al een slechte naam.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vreemd, aangezien ik de game nergens in de winkel heb zien staan. Als je ernaar vraagt krijg je 9 november te horen en bij Sony staat de game ook op 9 november.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en heeft iemand de game al gzn??

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game nog niet gezien. Volgens mij is de game doorgeschoven naar 16 november.

14. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het spel is uitgesteld.Ze willen nog meer tijd steken in de besturing.Helaas ga ik deze niet nemen,al lijkt het me best een tof spel.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het spel is tot de grond toe afgebrand in de review op GT, ze hadden hem beter gewoon kunnen cancellen.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    daarjuist weesten halen en de controls zijn echt veel beter geworden dan de demo en andere keren dat ik het spel gespeeld heb!!

spel is gwn zalig, mooie gfx, coole actie enz..
    samen met cod4 en ac zekers toppertjes voor mij

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het spel ook! Is er al def nieuws mbt de patch?

Verder nog maar 5 minuten gespeeld helaas. De graphics zijn iig ontzettend mooi!

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En de rest van de game?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helaas nog niet verder gespeeld. Ik verzuip in de games. Dwing mezelf nu eerst één uit te spelen alvorens met een nieuwe te beginnen. Anders vergeet deze oude lul de controls :+

20. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nu een patch voor deze game?

Zo ja, waar dan.............ik heb hem maar ik kan nergens een patch vinden.

Deel Deze Pagina