Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, zo s'avonds werk ik toch niet meer aan de studie.. En ik speel wel vaak COD 4... Ik moet vanavond ook maar eens een zooi mensen toevoegen :) :b:
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik er een paar keer werd uitgegooid en connectie problemen had als ik zelf de host niet was.
    Hmm volgende keer probeer ik wat langer te blijven.
    Viel als snel uit de groep doordat ik geirriteerd werd door het vele malen dood gaan |:- :x

    Dus volgend weekend of deze week beter :b:

    See ya
     
  3. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Met jou als party-host ging het steeds goed, dus dat weten we dan iig alvast voor volgende keer. :D
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is inderdaad waar , als jullie weer met z'n allen gaan spelen zal ik er zeker zijn.
    Vanmiddag haal ik ook rbs:v2 ff hebben jullie die ook?
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, Rainbow Six is niet echt mijn type spel. Ik ben meer van het Ghost Recon kamp. :D
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mij lijkt het ook wel leuk om iedere zondagavond COD te gaan doen met een vaste groep, alleen ben ik er dan pas vanaf half 9. Want dan is het voetbal afgelopen;)
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, RBs:v1 was een spel waarvan ik niet echt onder de indruk was. IK houd de ogen open voor:
    Unreal tournament 3
    Farcry 2

    als het op shooters aankomt :b:

    @Hoosie:
    Ja hoor vind 't best, en anders join jij later ? Moeten we per dag maar ff kijken. Op het moment dat we allemaal in elkaars friendslist staan is het ook niet zo moeilijk om een party te joinen. Wel lachen als we straks een team hebben van 8 mensen van xboxworld :p
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel personen kunnen er maximaal in een party?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren nog 2 potjes kunnen doen. Sabotage, werd mooi afgerond met een score 30 - 10, en search and destroy was 18 - 4 (900 punten). Alleen het erge was dat je met deze score nog verliest :'). En dan zit je echt van WTF?

    Ik zou best ook mee willen doen maar ben nooit echt sávonds online, meer tegen 7 tot 9

    @Loonens, 6 :), Of als je Hardcore TDM doet, dan heb je 8
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja zou wel lachen zijn dat we gewoon met zn 8en dan een XBW clan hebben.

    Met Groundwar kun je wel met zn 8en spelen dus dat is dan wel beter, de rest is minder. Behalve als je dan hxc TDM speelt zoals Metal Mark al zegt.

    In principe ken ik trouwens wel elke avond spelen dus als degene dan ook vrij zijn en ook gister hadden gespeeld kunnen me dan ook wel toevoegen. Kheb alleen Loonens of Lequero in mn lijst staan dus dat schiet natuurlijk niet echt op :9
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je al een invite gestuurd;)
     
  12. Aftermath

    Aftermath .

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil CoD4 kopen maar ik zie dat er ook een "Game of the Year edition" uit gaat komen.

    Deze is iets goedkoper en zal de nieuwe "downloadable content" er al bij hebben zitten.

    Weet iemand wanneer deze- en of deze in Nederland uit gaat komen? Of zal ik maar gewoon de huidige versie kopen :)
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe mensen, ik ben voornamelijk op donderdagavond aan het gamen. Misschien niet altijd COD4 maar vaak wel :)
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover jullie nog niet in mijn friendslist staan zal ik jullie meteen even toevoegen. Was leuk gister, wel K dat ik met een K-wapen (MP44) aan het rotzooien was, probeer de golden AK47 te krijgen en hoef gelukkig nog maar 30 headshots of zoiets met die MP44.

    Als het goed is komt die GOTY editie donderdag uit. Ik zou dus even wachten als ik jou was.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe zit het dan precies met die gouden wapens? Moet je dan met alle wapens de headshot challenges doen?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bijvoorbeeld: Assault. Alle headshots en kills moet je maken met die wapens uit die klasse. Heb je alles uit die klasse op done, krijg je een gouden wapen :)
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Fucking hell dat is veel werk. Vooral omdat ik sommige wapens uit die klasse nog eens enorm kut vind. Ik gebruik zelf eigenlijk alleen maar de M16 en soms de P90. Verder geen enkel wapen eigenlijk.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, daarom ga ik er ook niet aan beginnen. Ben nu rank 55 3de prestige en moet nog maar 300 exp. Wat zal ik doen, nieuwe prestige of blijven hangen :9
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat ik gewoon bij men eerste keer 55 blijf i.p.v. door te gaan, die challenges een keer doen is wel te doen maar omd at nou nog een keer te doen vanaf het begin af aan, met dezelfde boutwapens beginnen :eek:.

    Nee, geef mij maar de G36C of de AK-74u, masterlijk!
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naja ik speel toch alleen maar met de M16A4/P90 (als hij dan vrijgespeeld is). Ik zou alleen de 3 granaten missen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina