Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo moeilijk is het niet hoor:9 gewoon iemand een invite sturen als je naar een Cage Match aan het zoeken bent. degene die jij een invite hebt gestuurd komt in de match en huppa je kan de hele dag headshots boosten:lol: ik zelf ben nu bijna in de 6e prestige mode:D
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, dat geeft ook echt wel voldoening denk ik om het zo te halen :eek:

    Speel gewoon voor je plezier en niet om een 182e prestige mode te halen :eek: :emo:
     
  3. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel ook voor mijn plezier hoor;) ik haal mijn headshots niet op die manier_0/
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Prestigë:D
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    heey ik wil ook meedoen. me GT: streetwiseNL

    is er al een datum ?? en kan iemand een lijstje maken met de mensen die meedoen, dan weet ik wie ik moet toevoegen ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor een datum? Als je gewoon gaat gamen en je kijkt of er een paar van XBW online zijn, dan join je gewoon of open je een chat.

    Op een gegeven moment worden sommige avonden vaste avonden voor bepaalde mensen en dan wordt het pas echt leuk :)
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja volgens mij is zondag al sowieso een vaste avond lijkt me? Tis natuurlijk niet erg als je keertje niet kan of ook gewoon nooit komt :emo: tis geen clan, gewoon vrienschappelijk knallen.

    Streetwizard: ik heb jou al in mn lijssie staan, had je keer toegevoegd. Als ik je keer online zie dan invite ik je wel :)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mij kunnen jullie ook toevoegen, al zal ik het niet zo vaak meer spelen met GTA. En wachten tot mijn 360 terug is.

    In ieder geval, accept ik meestal altijd invites. Ook al ben ik bezig met een andere match, dan leave ik die als ik daar niet met een groepje NL'ers speel. Accept alleen niet als ik andere game speel, weg moet /eten. :+
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Men xboxlive is verlopen en daarom heb ik ff een tijdelijke nieuwe acount gemaakt met natuurlijk een maand gratis xbox live:cool: Moet ook ff over een week of 3 nieuw internet regelen.

    Ik voeg je wel toe, mijn GT: streetwiseNL
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel nu laatste tijd voornamelijk R6:V2, maar binnenkort en vooral als de nieuwe maps uitkomen ga ik weer volop COD4 spelen. Dus mij lijkt het ook wel leuk om met een zooitje mensen van XBW binnenkort te cod'en! :D
     
  11. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al ongeveer 4 weken prestige 10 lvl55, ik speel nu alleen nog maar tdm, maar dan alleen met shotgun en rpg en martyrdom en juggernaut, ik ben daar alsnog in elke map mvp mee, die rpg is zo fout, maar wel doeltreffend. Die mensen maken nu allemaal mee wat ik heb moeten doorstaan(denk aan al die ergenissen van shotguns, rpgs, martyrdom/juggernaut) En nu loop ik er zelf lekker mee en het bevalt me goed, elk potje ligt rond de 30 kills en 10 deaths, just a shotgun and my noobperks :p
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben de laatse paar dagen weer begonnen, ik had het bijna een maand niet gespeeld dus ik moest even wennen.
    Dus je kan mij ook toevoegen, de meeste staan al in mijn friendlist.
     
  13. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, het gaat nog druk worden zondag!
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog even XBW in je clantag zetten... :)

    Ik probeer alle Golden Guns op de gewone manier te halen en daar gaat wel wat tijd inzitten. Komt voornamelijk omdat ik beroerd richt denk ik. Heb de shotgun al een tijdje en nu bijna de AK47.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er zondag dan?
     
  16. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    A.s zondag vind er weer een xbw-party plaats. Weer om 8 uur neem ik aan.
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    XBW Knalfeest!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Cool ik kom zondag ook effe online dan :D.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Man, sinds de update is er echt een soort van constante lagg te ondervinden. Niet dat ik dat merk tijdens het spelen maar als ik dood ga en ik kijk in de killcam zie ik gewoon dat er soms gewoon een meter naast mij gemikt wordt8) Voor de update had ik dat nooit.

    Vandaag best wel owned in Vacant, een paar gasten van prestige 10 en 9 zaten samen in 1 team die hoorden allemaal bij elkaar. Haha en die lui werden gewoon geownd door mij een paar andere gasten met veel lagere rank. 3 waren zelfs onder de 55. Merk trouwens dat er erg veel lage ranks de laatse tijd online zijn. Veel nieuwe spelers opeens ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ik ga niet iedereen toevoegen. Heb al Jezuschris in me lijst en die invite me dan wel toch ??.... :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina