Kreeg message van MS Live dat er op 1 april een update staat gepland. Live zal 3 uur eruit liggen, gaat het hier om de spring update of een gewoon updateje tussendoor?
of een 1 april grap (gaan wij allemaal een boek zitten lezen of een wandeling maken blijkt dat live t gewoon deed de hele tijd :d )
1 April!! Achja ik ga zowiezo n boswandelingetje maken ofzo, want mn 360 is vorige week weer s overleden...
Het is een onderhoud. Maar vermits dat 1 april is kan MS misschien toch iets goed in gedachten hebben. maar daar hoop ik niet op. Die clan systeem mag wel eens online komen
De live update doen ze altijd een paar weken voor de grote spring update (ze gaan dan een interne beta test doen) vervolgens gaat het spul live
Binnen nu en 3 maanden (hij wordt gepost als hij klaar is) .. wordt geen spring update genoemd hoor ..
Dacht al, ik las de afgelopen dagen alleen over onderhoud maar niet over updates etc. Ach, ze gaan er gewoon voor zorgen dat Xbox Live nog beter word
Ze kunnen beter is ff n lege doos opsturen waarin ik mijn 360 kan doen, om hem vervolgens weer op te sturen naar MicroSoft...
Wel echt dodgy dat ze dat op 1 april doen.. Zou me niks verbazen als ze ons gewoon voor de gek houden xD
De update van de servers komt gewoon vandaag. Je merkt alleen nog niets van de veranderingen. NB Onderhoud en update van de servers is imho het zelfde qua beheer termen. Ze gaan een aantal servers updaten (patches etc), niets werelds schokkends. Als het goed is komt er ook weer wat nieuwe hardware om het probleem van december te voorkomen.
Ze zullen ook wel gaan kijken naar mensen die "vals" spelen zoals je laatst hoorde met die achievements.
en weer up ben nu Army of two demo aan het downloaden.. godsallemachtig wat duurt dit lang zeg.. normaal issie veel sneller klaar..
Ik heb er nu even mooi de pleuris in, ik probeer vanmiddag in te signen op mijn normale gamer profile, krijg ik de melding dat het niet mogelijk is en dat ik of mijn account opnieuw moet recoveren of de connectie moet checken. Uiteindelijk de eerste gedaan, alles bleek gewoon goed. Nog een keer geprobeerd in te signen, weer hetzelfde. Dus uiteindelijk recover ik mijn account, blijft hij hangen bij ''you must be connected to xbox live''. Ik kijk op 1 van mijn andere accounts, en die doen het gewoon wel Weet iemand iets?