De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon zelf gaan kijken en probeer eens te kijken op www.htforum.nl
    Daar worden de Pana's eerdere vergeleken met de Pioneer's. (Panasonic heeft erg goede plasma's en staan daar net als Pioneer ook om bekend).
    En wat voor de één beter is kan voor de ander weer niet zo zijn dus een mening is maar een mening ;)
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij trouwens je Plasma "ingespeeld" Ferry?

    Is het noodzakelijk om de eerste 200 uur de tv in te spelen? ZO ja, hoe dan? Hoe heb jij dat gedaan?

    Ik weet dat jij de 42" panasonic hebt en er nog steeds plezier van hebt, vandaar :)

    En heb jij hem laten callibreren? Of zelf afgesteld?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja het is noddzakelijk. dit voor het spul wat in de beeldbuis zit. Je moet dan het contrast op 40% zetten, en na de 200 uur telkens een beetje omhoog, voor de zekerheid.
     
  4. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Toshiba REGZA 40ZF355D bij Redcoon besteld. De enige winkel die hem in Ned. verkoopt. Ervaringen met die winkel zijn over het algemeen bagger (vooral het verzenden) dus ik hoop dat het verzenden niet al te lang duurt.
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zag ik vanochtend op mijn vrijdag gekochte LE32R82B ook een paarse dode pixel. Volgens de site waar ik de tv besteld heb, wordt een product dat binnen een week een defect vertoont kosteloos vervangen of gerepareerd. Dus ik zal morgen ofzo wel even langs gaan, die tv zal dan zeker wel weer mee moeten?

    Verderop stond weer dat minder dan 3 dode pixels niet onder de garantie vallen :confused: Ik mag toch hopen dat ik gewoon een nieuwe krijg, deze zit wel heel vervelend 3/4 hoog in het midden. Had dit trouwens ook met men PSP Slim, kreeg meteen een nieuwe.

    Had ik net de tv aardig naar mijn zin ingesteld, zie ik een paars puntje in het dashboard van de 360 |:-
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    zit idd zo dat als er niet minder dan 3 dode pixels in het beeld zitten dit niet onder de garantie valt. zitten de dode pixels in de hoek dan is er helemaal geen kans op garantie
     
  7. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar binnen een week, zal ook wel afhankelijk zijn van welke winkel/webshop, kun je toch een nieuwe krijgen? Of reparatie, maar dat zal niet gaan met een LCD scherm neem ik aan.
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag de samsung le26r81b gehaald:D! Alleen een luie pixel erin die me irriteerd en de tv was "licht bekrast en gebruikt" zag ik thuis. Vandaag terug gegaan zeiden ze kom morgen maar terug :mad:. Lekker dan he, agja, hopelijk word het morgen geregeld en gaan ze mij niet de schuld geven van die beschadegingen en gaan ze ook niet zeggen dat ze het voor de 1ne luie pixel niet omruilen :mad:.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de LG 37LF65 gekocht vandaag! :D Hele vooruitgang op de Samsung 27 inch. Het scherm is 37" Full HD en fucking groot als je op 1,5 meter afstand aan het gamen bent.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is inderdaad noodzakelijk, omdat de fosfor te overgevoelig is in het begin.

    Inspelen is heel makkelijk, je hoeft alleen maar het contrast op 40% te zetten en n beetje voorzichtig zijn met erg statische beelden. Vooral internet explorer met al die letters bovenin het scherm, die blijven namelijk precies op dezelfde plek staan (zoeken/Favorieten/ vorige, dat soor dingen).

    Ik deed bij t internetten bijvoorbeeld de pagina niet helemaal maximaliseren, wel bijna en dan verschoof ik m na n half uurtje. Na t inspelen maakt t niet meer uit en kan je genieten.

    Ik heb overigens de 50 inch en ik heb m laten calibreren.
    Werkelijk iedere dag is het een genot, vooral met games en films:)

    Binnenkort komt er n 37 inch plasma voor in de huiskamer en dat wordt 100% n Panasonic.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht vandaag precies 2 weken.
    Veel haast heb ik niet , het mag van mij nog wel 2 weken duren.

    Heb net even een E-mail op de post gedaan of er al meer bekend is over de levertijd.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Dat met de 3 pixels enz niet onder garantie valt dat klopt wel, maar dit is een DOA (dead on arrival) en dan wordt die meestal gewoon geruild hoor. Echt niet mee eens zijn als ze moeilijk beginnen te doen. Je hebt er toch hard voor moeten werken!

    Als je m bijvoorbeeld n half jaar zou hebben en je ziet het dan pas, dan kan je t schudden en heb je pech.
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PSP werd zoals gezegd ook meteen vervangen, wat volgens mij ook met die 3 pixels regel werkt. Dus ik heb goede hoop dat morgen na een belletje of bezoek ik gerustgesteld wordt.

    Op zich valt er mee te leven, maar het hoort niet op een nieuw product te zitten waar je idd veel geld voor betaalt. Ik zat vandaag voor het eerst van dichtbij a.d.h.v het dashboard wat bij te stellen, toen viel het me op. Die dode pixel heeft er dan waarschijnlijk vanaf het begin al op gezeten.

    Afgezien van die pixel een mooi scherm hoor, digitale tv heb ik er nu ook gelikt op gekregen.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een TH-42PZ85 gekocht voor mezelf, een een TH-50PZ800 voor mn vader\o/_O_
     
  15. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    You lucky bastard!}:] :thumbs:

    Zit zelf ook te twijfelen tussen die twee modellen voor mijn pa, zelf wil ik de 42PZ80 nemen!
    Ben bang dat ik me ga ergeren aan de glasplaat voor de 800, zodat je dubbel gaat zien..=(
    Nu kan jij ze natuurlijk uitgebreid naast elkaar testen voor ons;) En verwacht ik wel een mooie reviewO-):D
     
  16. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dezelfde tv al jou en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jij hem hebt ingesteld?? Ik vind mijn tv met games een beetje donker. Ben trouwens wel blij met de spelmodus op deze tv want dat scheelt echt een stuk! Maar zou je mij eens kunnen vertellen hoe jij alles hebt ingesteld?
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb eigenlijk even een vraagje tussendoor. Ik heb een dvd speler aangesloten op de 37" Full HD. Maar dat is gewoon via de scart kabel en de kwaliteit is bagger. Hoe kan ik het beste goede kwaliteit DVD op de tv krijgen?
     
  18. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dvd speler met hdmi en upscale functie kopen, of dvd via de 360 kijken, in het geval deze met hdmi of vga is aangesloten.
     
  19. Bartholdy

    Bartholdy Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zegen de nu ik ook een PS3 heb naast mijn Xbox360 de
    DVD upscale 1080p functie van de PS3 werkelijk weergaloos goed vind.
    Kan je in de verste verte niet vergelijken met de 360 DVD kwaliteit.
     
  20. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media Markt is nu de Samsung 26R81 voor €444. Het leek me wel een goede HDtv, en niet al te duur. Iemand die helemaal niet positief is over deze tv, of juist wel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina