Komt gewoon omdat mensen harstikke bang zijn voor die game ik ga m binnekort ook halen. eerst nog even richten op autotheorie voor volgende week. maar gister avond heb ik het met 2 vrienden bij iemand zitten spelen, op een big hd tv en voor de rest alles donker, en ik moet zeggen dat ik de sfeer en de game helemaal top vind. Aantal keren geschrokken uiteraard.
ik baal dat iedereen hem al heeft en ik hem 2 maanden geleden besteld heb en nog steeds niet binnen heb., edit.. net mail gehad dat die verzonden is dus kan er morgen aan beginnen
Voordat ik aan deze game was begonnen heb ik eerst een aantal maatregelen getroffen. 1 Extra onderbroeken gekocht. 2 Veel wasmiddel gekocht bij de supermarkt. 3 mijn ma erop voorbereiden dat de wasmachine wellicht overuren zal gaan maken, en dat ze een flinke dobber zal krijgen om alle onderbroeken schoon te krijgen. Na al die maatregelen ben ik dus vanmiddag aan de game begonnen! hoewel ik pas bij level 3 ben kan ik al wel zeggen dat je flink de pleuris schrikt een aantal keer... damn.. er komen weinig van dit soort spellen uit maar als er 1 uitkomt is die dan ook rete eng. Een TOPPER Bovendien kreeg ik saw 3 er ook gratis bij op blu ray:b:
net uitgespeeld.. man man man wat een game.. jammer dat mn vriendin em zo snel wil verkopen anders had ik de hard mode/mp mode nog wel even willen checken! edit: trouwens.. ik heb elke fear uitgespeeld en nu dus ook elke condemned.. en condemned is echt VEEL enger.. misschien hadden ze de namen moeten verwisselen
Ben net klaar met level 2 (heel weinig tijd om te spelen gehad), en ik moet zeggen dat het vechten echt te vet is. Die combo's zijn nice en je krijgt gewoon echt het gevoel dat je mensen kapot aan het slaan bent. Je kan er lekker wat agressie in kwijt. Verder is de sfeer extreem benauwd en schrik je je helemaal de tyfus af en toe. Te vette game.
Ik heb echt zooo'n zin in de zomervakantie. Rock Band, GTA 4 en Condemned 2 voor de late uurtjes. Ik ben erg benieuwd naar deze game. Maar ik ga 'm nog niet kopen, pas als ik geslaagd ben (ik ben erg zelfverzekerd. )
Ik heb hem ook binnen nu, van de Bart smit in Heerhugowaard. Dat eerste level vond ik zelf helemaal niet zo indrukwekkend, nu in level 2, en die doet mij veel meer.
Nou dat zal toch wel mee vallen zeker Inderdaad, hopelijk krijg ik hem ook. Ik slaap meestal overdag en leef 's nachts dus dat komt nog best uit met Condemned.
Ik heb hem gisteren om half 10 s; avonds gespeeld voor een half uur.. en ook al speel ik hem smiddags dan geef ie mij al het effect dan dat de "durfallen" die game snachts spelen