1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel inderdaad, dat maakt die achievement halen er niet makkelijker op (speel zelf liever player matches die ik dan zelf host). Ik hoef er nog maar 1 van 20 puntjes, dan heb ik er 750 van de 1250 en geloof ik het verder wel met ranked matches. Player matches boeit het me ook minder als het slecht gaat en is aankloten makkelijker. :+
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik wil waarschijnlijk Gears Of War kopen, maar ik wil wel over genoeg informatie beschikken voor ik op aanschaf overga.

    Op een paar punten:

    - Hoelang duurt de storyline (Singleplayer) ongeveer?
    - Hoe zijn de graphics?
    - Spelen er nog veel mensen online?
    - Wat voor gamemodes zitten er in de Multiplayer?


    En verder nog ervaringen :)

    mvg

    Steel Dogg
     
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Storyline duurt zo'n 8 uur ofzo.
    De graphics zijn wat mij betreft nog niet overtroffen op de Xbox.
    Over multiplayer kan ik je weinig vertellen.

    Verder; gewoon kopen. Je moet dit gewoon gespeeld hebben als je een X360 hebt.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De multiplayer modes staan een aantal paginas terug beschreven;) Er wordt online vind ik nog erg veel gespeeld voor een game die al 2 jaar oud is;)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer is denk ik een uurtje of 8, ik zou meteen beginnen op de middelste moeilijkheidsgraad (ik begon op casual, omdat ik dacht dat dat normal was), anders ben je er zo doorheen. En daarna lekker in coop op insane uitspelen. Online vind ik nog wel leuk, zijn bijna altijd wel genoeg mensen (je kunt altijd hosten, dan komen ze vanzelf ;)). :)
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Online ben je makkelijk 100+ uur bezig zonder je te vervelen en story is ook makkelijk 10 uur, als je alle niveau's doet wel meer, en kan ook gezellig met z'n 2'en

    Grafics zijn inderdaad geweldig
     
  7. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Insane met met co-op ben je zeker wel lang bezig.
    ben je bij zo'n stuk je dat opgesplist word, en dan ga je steeds net voor het einde dood en dan moet je dat stuk overnieuw doen. |:-

    Online vind ik het nog steeds het geweldigste van alle andere online spellen op de Xbox 360. :)
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon meteen kopen. Je kan hem vast wel ergens voor 30E vinden, en dat is dit spel meer dan waard. Singleplayer is top, moet je gewoon verder niks over lezen maar zelf gaan spelen. Multiplayer is ook briljant. Je speelt altijd 4v4 in rounds van een paar minuten, op één gametype na respawn je nooit in zo'n round. Het is echt een teambased multiplayer op z'n best.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Alleen heb je last van een kutlag, en hosten lukt niet omdat nniemand komt.

    Mijn ervaring. :9 Vroegah ging dat veel anders...toen kon ik nog hosten en was de lag veeeeeel minder. :eek:
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heb het spel nu ook weer. Had het spel al, maar verkocht en daarvoor nog even snel op Casual uitgespeeld. Later spijt gekregen en hem nu weer terug gekocht :). And i like it!!!
     
  11. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    gow

    deze week weer eens sinds lange tijd GOW online gaan spelen.
    Ik wilde nog een paar GS halen en door het nieuws van GOW2 weer begonnen.

    Het vreemde is dat ik in het verleden (April 2007 zo ongeveer) mijn laatste (en eerste :) online achievement heb gehaald) daarna het spel niet meer online gespeeld. toen stond ik volgens de leaderboards, waarvan ik weet dat ze niet 100% kloppen, bijvoorbeeld op 48 knockdowns.
    Dus ik ga weer spelen en concentreer me op de knockdowns. ik zit nu all time op de 127 en nog geen achievement. klopt dat?
    ik heb iets gehoord over dat je oude kills e.d. niet al te lang blijven tellen. lijkt me vreemd maar goed.
    Deze maand zit ik na een paar dagen op 79 dus het gaat deze week sowieso wel lukken.

    Andere achievements zijn lastiger/bijna niet te doen. bijvoorbeeld; Around the World. Ik wil eigenlijk vanmiddag om 12.00 uur een stuk of wat 1 round games spelen. dan wordt het iets makkelijker om die te halen.
    (What it means is that you must shut out the opposing team in 10 matches total (Example: Win a 5-round game 5-0). As draws are not scored, they do not matter. As long as you do not lose a round, it'll count. These do not have to be done in a row. ).

    Lijkt me anders bijna niet te doen. tot nu toe 1 potje van 10 rounds met 10-0 gewonnen en dat was puur geluk dat ik bij een heel goed team zat.

    als er mensen mee willen doen, graag. misschien kunnen we het dan met een paar andere achievements combineren.

    begin met Canals

    gamertag; Superlex
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Oke om even antoord tegeven op je vragen:

    Knockdowns heeft geen achievement. Dat is als je iemand op ze knieën krijgt en daarna afmaakt.

    Can't Touch Me (van 10-0 of 5-0 enz) is makkelijk. Zoek gewoon een match van 1, 2 of 3 rondes en dan heb je hem als je win sowieso.
     
  13. superlex

    superlex Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik weer lekker bezig dan :lol:, verhaal blijft overigens wel staan voor b.v. grenade tags. zit al ruim over de 100 (ergens in de buurt van de 130).

    die one round matches heb ik al uitgevonden en de achievement is nu binnen.
    vanavond dan maar weer verder proberen ;)
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig :) Gister weer sinds TIJD-EN gears gespeeld! :)
    Eerst lekker twee playermatches en daarna nog ff twee ranked.
    Nog steeds een hele vette game, alleen blijven de minpunten te ernstig:
    - Hostvoordeel (!!)
    - Glitchers
    - Leavers (!!)
    - Double beatdown'ers

    En nog wa meer van dat soort shit.

    Maar alsnog heel vette game dit. Gezellig ook ;)
     
  15. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kloppen die tellingen wel. Alleen als je met minder dan 6 man speelt telt alles niet mee voor de achievements....
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben nu net voorbij Act 4 en op die trein, dan is er zon kut stuk moet je op het dak van de trein, dat wil echt niet... Ik probeer ze te Torgue Bow'en maar dat lukt ook niet steeds en dan word ik steeds vermoord, een lastig stuk!
    Maar ik blijf net zolang doorgaan :), wil het hele spel sowieso op Hardcore uitgespeeld hebben.
     
  17. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zal ik één van de troika's pakken die er staan. :)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En als je er niet bij kan moet je ze afknallen met torque bow. :)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de rechter turret pakken, daarme zo snel mogelijk zo veel mogelijk beesten neerhalen. Zodra er eentje té ver links vliegt dat je hem niet meer kan raken, moet je uit de turret gaan en het met andere wapens (liefst torque) afmaken. Dan lukt het zelfs op insane:)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vanmiddag trouwens best wel wat chille potjes gespeeld. Niet zoveel lag gelukkig. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina