Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    nope alles moet met creditcard heb ik vernomen :mad:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dit kan, dan ging er iets niet goed of is hij niet goed aangesloten.

    Het trackingsysteem werkt niet helemaal 100% soms, het is ook een erg vaag systeem. Je zult hem denk ik wel binnen maximaal 7 dagen binnenkrijgen.

    Volgens mij is Paypal en diverse internetprogamma's ook een optie. Dit kun je beter eerst even navragen bij de klantenservice van Microsoft.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb vorige week vrijdag mijn Xbox 360 opgestuurd, vandaag weer ontvangen.
    Ze hebben het Moederbord en de DVD Drive vervangen, werkt allemaal weer prima.
    Hij maakt alleen wel iets meer lawaai volgens mij..

    Well, hij is terug. :cool:
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm, mij is verteld dat ik alleen de console in 'n doos hoefde te doen, geen kabels, geen HDD, of andere dingen!

    Maarja ze mogen mij wel een mobo met HDMI geven hoor :+
     
  5. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    ook ik heb me xbox inmiddels voor de 3rde keer terug uit Duitsland. wel weer binnen een week das wel netjes :}

    Deze xbox lijkt net zo als iemand vlak boven me zij iets meer lawaai te maken dan me vorige xbox. Nou heb ik daar niet zo veel problemen mee.


    Wel heb ik even een andere vraag.

    Omdat ik zo langzame hand toch een beetje zenuwachtig word als er weer eens rare geluiden komen uit me xbox 360.


    Mij disc drive die kapot was (las de cd's slecht) is vervangen voor een nieuwe.

    Nou valt me 1 ding op als ik het laadje open en weer sluit. Hoor ik naar het sluiten van de diskdrive eerst 2 brommen is dit normaal is me eerder namelijk niet opgevallen?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn box is nu voor de 2e keer deze maand kapot. Na welgeteld zo'n 5 uur plezier krijg ik weer een RROD. Dit maal moet ik ook mijn voeding meesturen en krijg ik een doos thuisgestuurd. Wie heeft hier al ervaring mee? Verlengd dit de reparatie tijd, aangezien er 2 apperaten bekeken worden?
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets als dit?

    http://nl.youtube.com/watch?v=-pcGE70brKI

    Is een BenQ drive. Zou het niet weten of het normaal is als je hem open/dicht doet. Heb zelf ook een BenQ en heb geen raar geluid als ik hem open en dicht doe. Heb wel soms dat hij een raar geluid maakt met m'n Forza 2 disc, alleen ik zou niet weten of het geluid goed of slecht is.
     
  8. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies die 2 tikjes zijn het die je krijgt. de xbox is net terug uit Duitsland en vroeg me dus af of dit een normaal iets is..
     
  9. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gister een nieuwe xbox360 gekocht met de bundle pack forza 2 + viva pinata en nu zit er zon dikke kras op forza... wat zal ik doen eerst terug naar de winkel en hopen dat ze em omruilen of meteen ms bellen ??
     
  10. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb weer met MS gebeld en krijg binnen ongeveer 15 werkdagen |:- een nieuwe voedingskabel, hoop nu wel de goede :D


    Dus als nog iemand een voeding + kabel wil hebben (175watt) doe maar een goed bod!!
     
  11. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xdoos is nu eindelijk (na bijna 2 jaar) ook defect.
    Hij loopt vast. Meestal al na een minuut of wat, soms zelfs tijdens het introschermpje met het Xbox logo.
    Ik krijg echter geen RRoD. Zou dit garantie zijn?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Terug naar de winkel. Binnen twee weken zijn ze veplicht je een nieuwe te geven en ook gewoon verzoeken om een nieuwe game.

    @ Ferror: hoe lang heb je hem al? Want als het idd nog binnen de 2 jaar is, zoals je aangeeft, heb je nog gewoon garantie.
     
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Om en nabij de 2 jaar. Ik weet het niet precies en kan het nu niet checken omdat ik op m'n werk zit. Gaan ze bij MS van de MFG-datum uit?

    Ik had hem op moeten sturen toen ik wel een RRoD kreeg, maar toen deed hij het daarna weer.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als je belt kunnen ze je het vertellen, nr staat in de startpost.
     
  15. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer staat al in m'n telefoon, leek me wel zo verstandig :D
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu toch zo dat, als je 360 kapot is, je een doos en het label toegestuurd krijgt?
     
  17. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik geloof dat het maximaal 10 werkdagen na aankomst op het reparatiecentrum mag duren.

    Ik hoop voor jou wel dat je de juiste voedingskabel terug krijgt:+. Anders kan je er nog minstens een week bij optellen.

    Sinds vrijdag heb ik alles weer compleet en het werkt ook nog:thumbs:
     
  18. Aerson

    Aerson Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat gedaan? Ik heb ook steeds dat mijn xbox vastloopt met cod 4.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet altijd geloof ik. Maar gewoon even vragen aan support, wel zo gemakkelijmk ;)
     
  20. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ok ik ben bij de winkel geweest (mediamarkt) en ik heb een andere(nieuwe) xbox gekregen deze doet het perfect :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina