Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij vertelde die vrouw het toen ik belde over het defect. Ik heb ook nog geen email gekregen over het label, dus ik denk wel dat het klopt maar ik had 'm eigenlijk gisteren al verwacht. Misschien vandaag dan. :)

2. Kumar

Kumar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen

Ik ben sinds 4 oktober in het bezit van de Halo 3 limited edition van de 360. Nu heb ik al sinds januari last van hele opmerkelijke problemen. Me xbox viel in januari willekeurig onder het game uit (men pc en stereo bleven gewoon aan dus geen aardlek schakelaar ofzo. En sinds eind februari krijg ik last van willekeurige vastlopers bijv: ik kan de ene dag vol uit genieten van burnout paradise halo etc. En de dag erop of 's avonds kan ik hoog uit 4 uur spelen of zelfs helemaal niet of hij loopt al vast. Heeft iemand dit probleem ook al eens eerder meegemaakt? het is kind a wired afgezien ik expres de halo 3 editie heb gekocht die minder problemen zou hebben met RRoD maar in plaats daarvan krijg je nog wazigere dingen. Ik heb de Suport service gebeld en nu gaat me 360 van net een half jaar oud al op garantie tour. binnen 15 werkdagen zou hij dan terug moeten zijn.

3. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook iets leuks met mijn xbox.....
    ik heb mijn xbox al sinds het begin heb hem 1x op moeten sturen voor RROD.
    maar nu krijg ik bij letterlijk elke game die ik erin stop zon 12x
    To play this disc, put it in an xbox console. te klote dus..
    moet mijn halo 3 disc er 12x opnieuw uit en in doen voor hij start...

zeer frustrerend dus...
    maar iig ik heb dus gebeld en mag mijn xbox opsturen naar microsoft gratis!:D ook al is de garantie al vervallen wel goede service dus (al denk ik dat het meisje bij xbox beetje verliefd op me is)
    maar dat terzijde...

ik ga dalijk dus een xbox arcade kopen:p...

dus microsoft goede zet om hem 200 euro te laten kosten! want dan koopt iedereen die een defect heeft een nieuwe voor die 3 weken dat hij kwijt is met het opsturen!

4. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Toevallig mijn videotje:p

Ja, alle BenQ drives maken normaal gezien zo"n geluid. Als je andere filmpjes bekijkt hoor je het ook. Zo niet heb je denk ik geen BenQ.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    BenQ drive is de beste van allemaal voor de 360 toch ? Hoop dat ik die in ieder geval krijg, ik had een Hitachi.

6. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt. Krijg je normaal geen problemen meer mee. Heb tevens toch nog niemand geweten/gezien die problemen heeft met BenQ.

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weet er iemand te verschillen naar 360 consoles?
    Want ik ben inmiddels al aan een 2de Xbox 360 en wat me opvalt is dat de cd rom niet meer chroom is maar in de kleur van de 360 zelf.
    Ook valt me op dat het gamen meer solide gaat,met m'n eerste 360 waren er vaak problemen met de laadtijden of dat tijdens het gamen vastlopers kwamen.

8. PuKiE II

PuKiE II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is toch een website van als je xbox in duitsland gemaakt word kan je er tog de status van zien of zo?

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige keer kon ik op de site van UPS wel zien wat z'n status is, maar ik weet niet of je dat bedoelt?

10. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is teken dat MS er een lade van de Arcade versie in heeft gestoken, en die is wit.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je disclade wit is (kleur van de 360) dan heb je een Core. Wat nu dacht ik Arcade heette.

12. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Nu wil ik je iets vragen.

Ik ben al een korte tijdje hier op de forums, zie al die positieve reacties van MS
    Nu mijn vraag dan. :p

Bij ons in de MediaMarkt is die actie ook (MediaMarkt Hasselt)
    270€, nu wou ik dus weten.

Zijn het de nieuwe moederborden die je krijgt? (Falcon, 170W ofziets was het toch..)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Anders Mediamarkt dus ligt aan de winkel, zal je gewoon moeten vragen denk ik.

14. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals even mijn vraag:

weet iemand als je dvd drive kapot is of ze hem standaard vervangen voor de nieuwe philips benq drive?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee ze kijken welke beschikbaar is er zijn 3 merken in omloop :) Alle 3 zijn goed

16. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb woensdag me 360 opgestuurd en kreeg m vandaag al terug.
    N nieuw moederbord erin, wat een snelle en goeie service van ms

17. oscaros

oscaros Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week dinsdag me 360 opgestuurd en kreeg hem vandaag terug.

Een jaar geleden dat ik hem opstuurde duurde het minstens 2 weken en nu nog maar een week. Dus ben helemaal tevreden!

Ik ga weer lekker gamen! Adios

18. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou et gaan vragen maar dat hoeft al niet meer. Maar doet et toch :p. Duurt nu nog maar een week ongeveer dus? Heb hem vandaag opgestuurd. De disclade bleef hangen en opende niet meer dus ook geen hele uitgebreide reparatie lijkt mij.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, dat is snel. Krijg je trouwens nog steeds een mailtje als je 360 weer terug naar jou is ? Donderdag kwam hij daar aan, zou bruut zijn als hij deze week al weer binnen zou zijn bij mij.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, je krijgt geen email toegestuurd. Hopelijk komt hij binnenkort weer terug. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina