ik heb een vraagje ik heb assassin's creed uitgespeeld Spoiler ik zag van die tekens op de grond kan ik nu nog terug of moet ik dan opnieuw beginnen /Mod Spoilertags toegevoegd! Niet iedereen weet dat al! - the Matrix
Om nog even toelichting te geven op het antwoord van The Matrix; Spoiler Je kunt nu nog terug gaan in de tijd d.m.v. die memory chapters 1 t/m 6. Dit om bijv. vlaggen te zoeken of alle templars te doden.
Wil zelf die vlaggen eigenlijk ook nog een keer allemaal zoeken. Maar een keer op een luie zondag doen!
Zou ik wel een nieuwe save beginnen! Anders weet je nou niet of je vlag X al hebt, of dat je gewoon niet goed genoeg zoekt.
Toen hij daar met zijn hidden blade rond liep, deed me echt denken aan: "Move in, I want to hit them with my sword!"
Bij een ''cut-scene'' zie je soms een soort glinstering in beeld verschijnen. Dan moet je gewoon een willekeurige knop indrukken (A,B,Y,X) en dan zie je de cut-scene vanuit een andere hoek of dichterbij. Voorbeeld van een cut-scene is bijvoorbeeld wanneer die slechte (ben even de naam kwijt) voor de poorten staat van Masyaf, in het begin van de game.
ik had gehoord, dat als je het uitspeelt je daarna niet meer de wereld in kan. en je dus niet al de vlaggen kan halen nadat je het hebt uitgespeeld... klopt dat?? moet ik dus alle achievements halen voordat ik hem uitspeel?
Nadat je hem hebt uitgespeeld kan je gewoon een eerder Memory Block laden en dan kan je die vlaggen en templars zoeken/killen. Dus het kan gewoon hoor.