Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je een RRoD had dan heb je nu een jaar extra garantie. :)

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand, heb zo het idee dat je je hele afspeellijst moet afspelen om na een volgend nummer te gaan, en daar heb ik dus geen zin in.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee had error 74, maar er zit wel een heel nieuw moederbord in. :) Weet niet wat er wordt vervangen met een Ring des Doods, ook moederbord toch?
    Overigens haperde hij wel een paar keer tijdens het spelen van Stranglehold net, heeft hij nooit eerder gedaan voor de reparatie. Zit geen krasje op de cd, dus dat kan het niet zijn. :eek: Straks is het niet goed gerepareerd. =(

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yep, als het goed is wel ja..

5. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je toevallig ook die orginele xbox 360 faceplate met zijkanten los kunt kopen?

En zo ja, waar?

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn Controller valt constant uit, maar als ik op die middelste knop druk staat er dat de batterij tenminste nog op 50% is. Ik heb ook al geprobeerd met die frequentie-knop, maar blijf disconnecten. Ik heb bovendien de batterijen van bijde controllers verwisseld en die andere controller valt niet uit.

help? :D

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    MS bellen en een nieuwe vragen ;)

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Volgens mij is die wel bij een aantal webshops te vinden. Dan zou je even moeten googlen.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zitten die dingetjes waar de batterij tegen aan zit niet goed. gewoon een beetje naar voren trekken zodat hij weer beter contact maakt*)

10. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan maar ik vond alleen zilveren enzo.
    Ik bedoel echt de hele buitenkant van mijn 360 he, voorkant, zijkanten en achterkant.

Iemand die me ff ken helpen door te zoeken:9

En dan nog de vraag, moet ik mijn xbox 360 rechtop laten staan of neerleggen?
    Wil echt het beste voor mij 360 zodat hij niet weer kapot gaat.

11. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Het maakt allebij niet zo heel veel uit. Als je je console maar in een ruimte hebt staan waar ie genoeg koelte heeft.

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat in een tv meubel met glazendeurtjes die open staan tijdens het gamen.

De achterkant van het meubel is open en de kachel staat hier nooit aan op mijn kamer dus het is niet warm hier:9

Ik neem aan dat dit goed is?

Of is het beter om hem naast mijn tv op mijn bureau te liggen?

Er zijn ook zat mensen die een RROD hebben gekregen terwijl hij op het bureau lag.

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    LEZEN 8) :thumbs:

Horizontaal is het beste voor de 360. Dit wil niet zeggen dat hij verticaal kapot gaat! Maar de kans is groter!

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vriend van me heeft zijn 360 sinds launchdag 2 december 2005 en totaal geen problemen mee. Maar jah, hij speelt er maar zelden op...Weet niet of dat iets uitmaakt.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik had 'm sinds mei '06, maar nu is ie toch echt ook stuk gegaan. Misschien is 't wel als je minder speelt dat ie dan minder snel stuk is, maar misschien kan je vriend hem beter wat vaker aanzetten dat ie nog stuk gaat en dan nog een verse krijgt, voor z'n garantie verlopen is over 8 maanden, en dat ie daarna stuk gaat :+

16. Gijsje89

Gijsje89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

EDIT: zie net dat het niet toegestaan is om over het onderwerp te praten waarover ik een vraag had..

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  17. PatManZ

PatManZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Horizantaal?? Ik dacht dat de xbox gemaakt was om rechtop te zetten, er zitten toch pootjes onder?

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, maar die pootjes zitten en aan de zijkant en aan de onderkant, zodat je zelf mag bepalen hoe je hem wilt neerzetten. Maar wat Loonens bedoelt is dat als je een slechte dvd-drive hebt je meer kans hebt op krassen als hij rechtop staat, omdat hij dan beter kan trillen.

En je kan hem als hij rechtop staat makkelijker omstoten. :+

19. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is al vast een keer gesteld, maar ik kan het nergens vinden.

Hoe zet ik het af en waar dat hij me automatisch op MSN aanmeld als ik op live ga?

20. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    ok heb een vraag: een vriend van mij zegt dat de games op de 360 in blu-ray gaan komen is dit waar dit zou ik graag willen weten want mischien wordt mijn 360 dan waardeloos

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina