Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kan een nieuwe 360 kopen, Halo 3 pack. Maar dan zonder Halo 3. ;)
    De console is fluisterstil, heeft een HDMI aansluiting, en heeft een 175 watt voeding.
    (Tevens een BenQ drive, maar dat ter zijde...)

Ben ik gegarandeerd van een Falcon moederbord?

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, in principe beschikt de console over alles wat nodig is voor een Xbox 360 Falcon. Ik durf het niet te garanderen, maar ik er is een zeer grote kans van wel ja!

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    175 watt = falcon, punt.

4. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wel laten vermelden dat die drive je voorkeur geniet (heb ik in m'n bon laten zetten) en mijn ervaring is dat ze die er dan ook inproppen, zeker als ie zoals bij mij al is vruchteloos gerepareerd is.
    De man aan de telefoon heeft het in de bon vermeld en volgens hem hielden ze daar rekening mee omdat ik al een keer voor dit mijn x360 had opgestuurd dusja afwachten maar.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Komt die kerel net langs, blijkt ie gewoon een 203 watt voeding te hebben.
    rofl, wat een figuur. :lol:

6. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister startte ik na 3 dagen weer eens Vegas op, en tot mijn grote verbazing zag ik dat ik mijn character incl ranks kwijt was. Iemand enig idee waardoor dit komt ? Ik hoorde dat het iets te maken het met bepaalde gegevens op je HD. Iemand die hier meer van weet ?

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    singeplayer of multiplayer

8. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer, ik was gewoon heel m'n poppetje kwijt incl ranks. Moest dus een nieuw popetje maken (dat is natuurlijk voor zowel single als multiplayer)

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    multyplayer zou je als het goed is toch nit kwijt kunnen raken?

10. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik startte het spel op en moest een nieuw character maken. Ook al was ik weer helemaal terug bij het begin qua ranks.

11. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 is vandaag terug gekomen, hij is 11 dagen weg geweest.

Doet het weer prima, zit nieuw moederbord in.

Nou had ik een vraagje, maakt het eigenlijk uit om je 360 staand neer te zetten?
    Want dat had ik altijd en nu dus weer, maar wil wel weten of dit wel goed is.
    Hij staat in een hele stevige tv meubel van hout.

12. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    als de xbox 360 niet kan bewegen zoals je aangeeft kan dit normaal helemaal geen kwaad, zolang het niet beweegd no sweat

13. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan zowiezo niet bewegen in die kast als hij aan staat.
    Dus dan laat ik hem lekker zo staan, dank je man.

Nog een vraagje, de updates van de games die ik voor mijn reparatie had, zijn die er nu nog steeds?

Vind het trouwens prima geregeld bij microsoft, met 11 dagen heb ik hem gewoon weer terug.

Enigste minpuntje is dat er een paar kleine beschadigingen zitten op de zijkanten door het repareren.
    Zijn er meer mensen die dit hadden na het repareren?

Op de voorkant heb ik ook 2 krasjes en daar heb ik voor gebeld.
    Krijg van microsoft een nieuwe witte faseplate thuis gestuurd dus dat is opgelost:thumbs:

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hebben jullie ook allemaal je eigen 360 terug gekregen of een andere ? :)

15. oscaros

oscaros Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me eigen 360 terug gekregen.

16. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijne is weer terug (nieuw moederbord erin in 12 dagen weer terug gekregen, incl weekenden).

Beter! Top service + 1 maand Live erbij terwijl ik dat helemaal niet heb :p

17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Giokeh Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door pgrferrari
    nogmaals even mijn vraag:

weet iemand als je dvd drive kapot is of ze hem standaard vervangen voor de nieuwe philips benq drive?

Je kan het wel laten vermelden dat die drive je voorkeur geniet (heb ik in m'n bon laten zetten) en mijn ervaring is dat ze die er dan ook inproppen, zeker als ie zoals bij mij al is vruchteloos gerepareerd is.
    De man aan de telefoon heeft het in de bon vermeld en volgens hem hielden ze daar rekening mee omdat ik al een keer voor dit mijn x360 had opgestuurd dusja afwachten maar.

maar welke bon bedoel je dan?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox neerzet dan zet je hem bovenop je luchtinlaat. Natuurlijk is die hol en kan er nog wel lucht naar binnen maar dit is natuurlijk minder dan dat je hem gewoon weglegt. En aangezien de xbox-en al een warmteprobleem kennen ga ik deze gok in ieder geval niet wagen :thumbs:

Ik zie sommige mensen ook hun xbox verticaal neerzetten op een VLOERKLEED notabene en dan vinden ze het alsnog gek dat hij erg warm wordt 8)|:- Dan is de luchtinlaat helemaal bedekt met stof en komt er bijna niks binnen, behalve een hoop stof dan. Horizontaal is naar mijn mening gewoon het beste en makkelijkste games wisselen *)

19. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de luchtinlaat zit aan de achterkant hoor, en je kan je 360 gewoon staand neerzetten, anders zie je dat ook niet op verpakking van je 360 en in reclames etc.

Nog een vraagje, de updates van de games die ik voor mijn reparatie had, zijn die er nu nog steeds?

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je luchtuitlaat chef ;) Hij zuigt lucht naar binnen via de zijkant (als hij ligt) en dus de onderkant als hij staat.

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina