Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel gewonnen via CocaCola (in Belgie een "code" spel die je kunt krijgen door te kopen van een Coca-Cola fles, broertje had er eentje gekregen bij mijn oma en vroeg of ik het wou registreren, nu ja ok dan hé. :p) Efin nu wou ik weten, is het spel goed (want ik koop de Xbox 360 speciaal voor dit spel. :/)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou het persoonlijk niet alleen voor dit spel aanschaffen. Vond PGR4 wel leuk, maar niet prachtig imo, maar dit kan ook komen doordat ik dit spel veelste simpel vind en totaal geen uitdaging voor mij is. Wacht even op reaties van anderen, of lees vanaf pagina 1 in dit topic, staan vast reacties.

    Maar met COD4, Halo, GTA, en al die andere toppers is het sowieso een top console :)
     
  3. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb slechte reacties maar ook goede reacties gelezen.

    Ik heb de PGR3 versie gespeelt hier en daar. (Mediamarkt, Carrefour, etc)
    Vond het wel een super cool spel.. Dus afwachten. :D
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou denk ik ook geen 250 euro uitgeven aan een console omdat ik een spel gewonnen had,... ik zou als ik jou was alleen een 360 kopen als je graag een console wil,.. online gamen je voorkeur heeft en je niet zit te springen om een bluray speler :p

    PGR4 is wel een aardige game maar tenzij je jezelf ook nog andere games ziet kopen zou ik me niet aan een console wagen maar de game gewoon lekker op marktplaats zetten en die paar tientjes in je zak steken
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik denk niet dat PGR4 het waard is om te verkopen, meer dan 20/25 zal je er niet voor krijgen
     
  6. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA4 (?) en Forza2 zijn in mijn verlanglijst. :p En aangezien ik Minimum 100€ ga verdiennen eenmaal ik nu in die fabriek zou werken, dan is er toch geen probleem meer + Heb mijn PS2 al verkocht dus.. Alleen de PSP is er nog.
     
  7. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het geld hebt voor een xbox360 zou ik hem gewoon halen, Want prg4 vind ik een goed spel en forza 2 ook. En binnenkort komt gta4 uit. En zo het er nu uitziet nog veel meer geweldige games. Ik zeg: Halen!:thumbs:
     
  8. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, het winnen dmv meer kudos vindt ik toch zo dom. Ik won een hotlap met gemak maar die gast die heeft gewoon kúdos meer. Nee, niet cool =(
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat een mooie game is deze heb hm pas aangeschaft,maar ik schrok dat dit het laatste PGR deel is in de serie.

    Komt er een ander soort game,of is er al iets bekent?
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het het laaste deel dan? WTF! dat bericht heb ik gemist. :'-(
     
  11. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet het laatste deel alleen zal bizarre creations hem niet meer maken want die is nu van SEGA.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ooh okee,dat is wel grappig want ik geloof dat Metropolis street racer toen ook al van Sega was de voorloper van PGR maar dat is als ik me niet vergis:)
    Maar ik vind trouwens wel dat ze erg sim zijn gegaan met PGR 4 met het rijgedrag van de auto's algemeen.
    Gister zag ik nog gamekings waar de nederlandse kampioen Handewasser behoorlijk wat moeite ermee heeft met deel 4 wel opmerkelijk.
     
  13. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Sim? Dat valt reuze mee volgens mij, k vind t veel makkelijker rijden dan PGR3.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MSR is idd de voorloper van PGR.

    PGR is en blijf arcade :)
     
  15. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang zijn jullie ongeveer bezig geweest om tot rank 1 te komen? Ik heb nu 2 seizoenen gedaan en sta op 15.. Terwijl ik alles win en steeds het event doe waarbij je de meeste punten krijgt. Of is dit normaal?
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Pfoe dat is een lastige vraag,maar ik denk dat dat wel even kan duren.
    Maar ik speel zelf ook eigenlijk meer custom match dus weet het niet zeker hoelang precies,nog even over het arcade en sim:)

    Ja ik weet dat pgr arcade is maar ik vind het wel even wat anders dan de voorgaande,bedoel als je in de storm op de ring racet moet je wel degelijk opassen dat je niet de controlle over je Enzo verliest.
    Als je de game echt wilt masteren is die erg pittig,en vooral met de opponents op gold afgestelt.
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf rank 9 en halverwege seizoen 3. Doe niet meer de events waar je de meeste punten voor krijgt maar de events die geen cone challenges inhouden. Dat met die sterren bij elkaar driften enzo is nog wel aardig, maar die hotlaps waarbij je geen paaljes mag raken ben ik echt spuug en spuug zat.

    Heb btw bij arcade alles op gold gehaald, bloed zweet en tranen! :)
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    A ja, rustig rijden hè :). Te laat remmen brengt ook geen snellere tijden...

    Seizoen 3 ofso, begin 4? Iig nogal boring die single player. Je komt uiteindelijk op 1000+ ofso.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep i know:)
    Welke track racen jullie eigenlijk het meest?
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik rijd vooral veel voor de lol op de Brooklyn bridge in New york.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina