Beter, zijn er nu genoeg als ik het goed heb. Hoop voor je dat ie het nu blijft doen, die van mij ging na 2 dagen weer kapot. Heb daar wel Forza aan te danken
Ok. Ik kan de loting live uitzenden, of ik kan de loting gewoon doen en de teams en groepen hier posten. Zeg maar wat jullie willen, het kan allebei!
Live uitzenden hoeft van mij niet, je kan bv live steeds nadat iemand geloot is de startpost updaten (jerooney) of hier een post van je editten. Weet niet of het in 1x gaat of op volgorde. Laat het snel gebeuren, wil oefenen en dan beginnen!
De loting voor de Champions League is alsvolgt: Ekie (jerooney) : Juventus Go Ahead Eagles (Go Ahead Eagles) : Lazio Roma Snake88 (SN4K3E4T3R) : Liverpool Dhirin (Dhirin NL) : Newcastle United Rolluf83 (Rolluf83 NLD) : Manchester United Kripple (dyonko) : Valencia Baukehimself (Mr Baukehimself) : AS Roma Shin David (Shin DvD) : Arsenal Pesfeyenoord (Victorr NL) : Chelsea Riciliano (Riciliano) : AC Milan Colinxbox (colingaming) : Fiorentina Marciiano (B0ssiej) : Bayern Munchen LC ReFLeXz (LC ReFLeXz) : Sevilla Jerooney (jerooney) : Olympique Lyon CeroxsunNL (Ceroxsunl) : Tottenham Robbin92 (robbin92) : Real Madrid De groepen van de Champions League zijn alsvolgt: Poule A: Valencia AC Milan Liverpool Newcastle United Poule B: Tottenham Chelsea Olympique Lyon Bayern Munchen Poule C: Juventus Lazio Roma Sevilla Fiorentina Poule D: Real Madrid AS Roma Manchester United Arsenal
Okee we kunnen beginnen! Je speelt 2 keer tegen elkaar in de groepsronde en kunt de instellingen op de site lezen! We doen met topscorers en Rode kaarten dat die meetellen dus let hier extra goed op tijdens de wedstrijd! www.freewebs.com/pes2008cup Succes!
Leuk, leuk, Liverpool geworden voor mij, niet een van mijn favorieten, maar daar moet toch wel wat mee mogelijk zijn.
oeh snake wij in 1 poule lastige poule aangezien ik Riciliano goed ken en hij aardig goed is. Combineer dat met milan en het wordt oppassen
Pittig idd, maar B & D lijken me ook lastig, C kan ik niet zo goed inschatten. Wordt weer leuk dit. :b:
Het word real Madrid. Wel weer in de moeilijkste poule geloto als je kijkt naar namen. Poule C eigenlijk wel ongelooflijk kwalitatief beperkt
Arsenal, daar speel ik wel vaker mee. Mooi Tegen Robbin92 heb ik al gespeeld en die scoort vrij makkelijk dus dat wordt moeilijk, Rolluf83 heeft vorige keer het EK geloof ik zelfs gewonnen en Baukehimself schat ik ook wel goed in. Wordt dus lastig.