The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackOut NL

BlackOut NL Guest

Ik wist niet wat voor spel het was omdat ik die bij een ruil er extra bij kreeg..
    Thanks trouwens! Ben denk ik lvl 123 XD

2. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    hey mag ik weten van jullie wat de ultieme wapen(s) is van melee , uiteraard wil ik een naam de rest zoek ik zelf wel.:)
    (behalve de Umbra want die ken ik dus wel)

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    @Blackshadow: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Artifacts

Ik denk dat dit wel een goede verzameling is van wapens, armor en speciale sieraden (ringen en kettinkjes met magie).

@BlackOut NL: Ik denk niet dat je 123 bent. Ik weet niet zeker maar als je nog maar bij
    de oblivion gate van Kvatch
    bent, dan ben je nog niet zo ver. In je savegame kan je zien welk level je bent.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Woet: Gisteren in een half uurtje tijd van 82 in security naar 100. Kan misschien nog wel in minder. Rara hoe doe ik dat??? ;):9

5. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Skeleton Key????

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb deze game definitief achter me gelaten (geruild tegen een Wii game). Misschien dat ik 'm ooit weer koop als ik echt ZEEËN van tijd heb, want dat neemt deze game toch echt wel in.

7. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Wat vind je dan niet zo leuk aan het spel?

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook niet de bedoeling om 8 uur op een dag dit te gaan spelen. moet je world of warcraft voor kopen. je kan toch ook elke dag een uurtje spelen ofzo? of heb je jezelf niet in de hand dan?

9. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Skeleton Key -> Security +40.

Sim-pel.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha mezelf niet in de hand :lol:
    Elke dag een uurtje oblivion schiet je ook voor geen meter op, je moet namelijk wel in het verhaal gezogen worden. Ná een uurtje avonturieren, begin je net een beetje in de game te komen.

Niet leuk? Vind het een geweldige game, alleen heeft wel veel vrije tijd nodig.
    Echte minpuntjes vind ik:
    - Framerate kakt in
    - Continu Pop Up
    - Loading screens (zijn zooo PS1 tijd)
    - Animaties van tegenstanders, soms staan ze gewoon achterstevoren terwijl ze iets op je afvuren (dat is echt zo'n MMORPG trekje trouwens).
    - Heel leuk en aardig dat iedereen z'n eigen tekst heeft, maar soms in stadjes hebben bijv. alle guards dezelfde tekst. Ik snap dat het onmogelijk is om voor iedereen een tekst te verzinnen maar pronk er dan niet mee dat elk character opzich een individu is.

Pluspunten zijn er veel meer maar je vroeg om de minpunten ;)

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  11. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Ik dacht dat je het spel niet leuk vond, omdat je hem op ruil hebt gezet. Zelf ben ik nogal een voorstander van lange games. Vooral in de vakanties, want dan heb ik wat meer tijd. Tussen 8.00 en 14.00 game ik dan en ga na het gamen naar vrienden. Ik vond het gek, omdat het verhaal bij bijna iedereen aanslaat (behalve bij mensen die gewoon echt niet van RPG's houden)
    Ben in ieder geval zelf bijna contineu aan het spelen, terwijl ik ook nog blue dragon en mass effect liggen heb.

Edit: Ik weet het. Het is een heel levensverhaal

12. BlackOut NL

BlackOut NL Guest

Bedoelde level 1/2/3! :D

13. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Nu snap ik hem ff niet. Kan je dat misschien uitleggen??

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Een algemene tip van de dag voor veel verschillende characters (weet niet of ie al ergens heeft gestaan, ik heb em zelf ontdekt :p):

Als je de plugin 'Fighters Stronghold' hebt gekregen of gekocht (kopen is ook zeker de moeite waard) en er de upgrade 'Training Room' bij haalt, staat er ergens in de basement een Orc, waarmee je kan vechten. Je kan dan kiezen of hij een Onehanded (zwaard), een Twohanded (hammer) of een Dagger als wapen heeft. Ik heb gisteren in gameplay de moeilijkheid op het allerhoogst gezet en heb hem met de hamer laten vechten.

Hij wou maar niet dood, maar dat is totaal niet erg. Als hij mij raakt, krijg ik geen damage, maar ik kon hem onbeperkt lang met mn blade slaan zonder dat ie dood ging, wat resulteerde in dat ik ongeveer 5 minuten realtime heb gevochten en mn blade met twee levels gestegen. Aangezien hij niet dood/unconcious wilde, ben ik maar weggelopen en toen was het gevecht ook afgelopen.

Een mooie manier om dus je wapenskills te trainen. Zo zul je dus Blade, Blunt, Marksman, Hand To Hand en Destruction kunnen trainen. Armor trainen lukt niet, omdat je geen damage doet.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En Block werkt ook, dácht ik.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klopt, block kun je heel relaxed bij hem trainen

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fout, want dat komt namelijk niet in je profiel en skillslijst te staan. Er is een uitbreiding waarbij je een stel piraten kan inhuren om voor je te plunderen. Het levert mij per week nu 2000 goud op. Deze uitbreiding vind grotendeels plaats in een grot onder het kasteel van Anvil. Als je in die grot zit heb je voordat je over de brug naar het kapiteinshut loopt een vuurtje rechts met een kist. Dit is een trainingskist. Je kunt er een half uurtje auto attempt op doen met de skeleton key en je staat binnen no-time op 100. ;):cool:

Voor de mensen die Mehrunes Razor hebben. Ik heb het idee dat de meeste doden na een tijdje weer respawnen. Dit heeft als gevolg dat je met level 20-25 ongeveer een heleboel geld keer op keer kunt verdienen. Ik heb er nu al twee keer ongeveer 20.000 goud uitgehaald. Ik ben niet heel zeker van het respawnen, maar jullie kunnen natuurlijk zelf ook een kijkje gaan nemen als je de uitbreiding hebt. ;):9

18. BlackOut NL

BlackOut NL Guest

Level 1 of 2 of 3 denk ik

19. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dat kan je toch zien.

20. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Waar ongeveer? Kan het niet vinden, ook niet op internet. O-)

EDIT: laat maar heb het al. :)

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina