1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb nog even een dringende vraag. Hoe moet ik in hemelsnaam dat tweede fort op het tweede eiland ongezien binnen zien te komen? Ik moet daar weer eens wat opladen, maar het stikt er van de megasterke troepen. Ik zie wel een brug, maar die staat omhoog even verderop. Ik zie ook wel een soort van plateau die een heel stuk van de afstand scheelt, maar daar kan ik niet opspringen. Het gaat om het fort Holdenfort waar ik moet infiltreren. Graag zou een klein beetje hulp welkom zijn. ;):9
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    En zo is het! :cool:

    sorry, dit móest ik gewoon ff posten :+
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha:9 Heb je tijd teveel?:9
     
  4. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ja holdenfort ben ik ook is wel klote ja om te infiltreren in je eentje maar volgens mij zit er niks anders op dan alles af te maken ik was bijna bij dat oplaadding maar zo n gast met een toeter zag me hij blies en het was einde oefening=(behoorlijk frusterend maar ik heb nog geen ander idee hoe je daar komt ongemerkt iemand suggesties dat sneaken is lastig in holdenfort:confused:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarom hoop ik ook dat iemand ons kan helpen?

    MIRIK!!! ;):)_O_\o/_0/O-):98)
     
  6. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal rechts van de muur binnengegaan, daar is een gat in de muur. Dan moet je tot de docks zien te komen. Goed uitkijken waar er helion staan.
    Bij de docks gewoon rechtdoor gaan tot je onder een brug komt en dan kun je op een rand springen en naar de overkant kruipen.

    Daar lopen 3 helion, ik heb ze allemaal me stealth gedaan, als ze allemaal met de rug naar je gericht zijn stealth kill na stealth kill doen. Naar boven gaan. Daar zijn nog 2 helion, gewoon vermoorden. Daarna moet je zowat uitkijken of er niet teveel helion zijn. En waar ze zijn. Gewoon wat beschutting zoeken. Daar moet ook ergens een helion met hoorn (die iedereen waarschuwt) zijn. Stealth kill bij hem.

    Dan kom je aan een andere brug maar daar zijn veel helion. Dus dan moet je een beetje rechts van de brug een beetje naar beneden gaan en dan kom je iets onder de brug. Daar ook op de rand springen en dan moet je wat springen van rand naar rand. Aan overkant ben je bij de barracks.
    Hoop dat het jullie wat helpt. Heb het zelf ook een paar keer opnieuw moeten doen. Gewoon goed uitkijken waar helion zijn.

    Zelf heb ik net het laatste gevecht gedaan op dat tweede eiland, dat was pas vet :D En het duurde lekker lang :)
     
  7. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    mannen ik ben bij het 2e eiland hbe alles gedaan alleen die giridion stones ( van het strand )moet ik nog. alleen het stomme is die heb ik al gegeven aan die kerel. maar nu vraagt hij weer erom en kan ze niet meer op het strand vinden ( die kist heb ik al geopend) is dit een glitch? want ik kan helemaal niet verder... 65 euro :mad:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Ik denk dat ik er straks even naar zal kijken. Ik hoopte al op een goede oplossing. Nu maar kijken of het me ook kan lukken. ;):emo:
     
  9. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx ben er al doorheen viel niet meee ben nou klaar voor het laatste eindgevecht op het 2de eiland ben benieuwd ps succes yellow 13 het is mij ook gelukt
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag!! :9
    Ik ben op het 2de eiland en ik kom nie verder in de central cave ik moet hem volgens mij een poort laten ontploffen maar ik wete het niet zkkr.. wie weet wat ik moet doen of wie weet waar ik die bom vandaan moet halen?

    Alvast bedankt
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gehaald bij de tweede poging. Bij de eerste viel ik door stomme fouten in zee. Maar goed, ik moet nu ff eten om mijn adrenalinepijl en trillingen naar beneden te brengen. Anders kan ik er echt niks mee!!! ;):cool:
     
  12. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat het je gelukt is :)

    Maar die bij caldberg is wel moeilijker :p
    Heb die ook een paar keer opnieuw moeten doen.
    Maar het gevecht nadien maakt het altijd weer goed :)
     
  13. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hai

    ik had een vraagje ik zit op het tweede eiland nu moet ik caldberg in om dat andere stuk dragonstone te halen hoe kan dat ongezien ik kom maar niet links onderin bij dat kruis op de map in caldberg,er lopen zoveel gasten.
    je kan na de brug rechts gaan via dat net en dan ben ik de weg kwijt:confused:

    alvast bedankt
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy Hell, waarom moet dat iedere keer steeds op deze manier zeg? Damn, ik mag wel een pacemaker gaan reserveren van Philips ofzo. ;):cool:
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand??
     
  16. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onder de brug geweest, daar is grond en lopen weinig helion. Wat verder rechts gaan, dan kom je aan bij het kamp. Wat netten opklimmen en dan kom je op de muur. Op die muur blijven en de muur volgen. Opletten dat helion die beneden staan je niet zien. Op het einde van de muur zijn er enkele trappen. Je komt na een paar trappen in een gang die naar beneden gaat met op het einde tonnen waar je over moet springen. Zijn zo een 4 helion. Probeer die met zoveel mogelijk stealth te killen of vermoord ze met bijlen te gooien. Vandaar moet je bij docks komen. Paar stealth kills ... op het einde is die weg geblokkeert en moet je een net opklimmen. Daar terug oppassen, achter kisten enzo kruipen. Over brug proberen raken ( ik heb daar alle helion moeten vermoorden zonder stealth, waren er niet veel, ze hadden mij gezien) dan trappen op en dan kom je nog een paar helion tegen die je moet vermoorden (hoeft geen stealth te zijn) Daar is dan een kamertje met een shaman in en de 2de helft :thumbs:
    Hopelijk heb je er iets aan ;)

    Om de poort te laten ontploffen moet je eerst zo een bom hebben. Die krijg je door een van de kampen (dacht de quarry) te liberaten en de quest van de vikings daar te doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fock man, dat ga ik dus echt niet voorlopig halen. Misschien even mijn broertjes lief aankijken of zei de game misschien willen testen. ;)O-)
     
  18. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die nog meevallen, maar dat 3de eiland is veel moeilijker. Voor een van de kampen te liberaten staat er zo een helion met een groot zwaard, maar die is precies moeilijker als die bij de veldslagen.
    Straks nog eens opnieuw proberen.
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [gt]32523[/gt]
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is de game een beetje vet/te doen op hard mode? of is het aan te raden om op normal te beginnen?
     

Deel Deze Pagina