[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Is dit spel ook leuk als je verder geen een MGS hebt gespeeld? Ik weet dat het verhaal een grote rol speelt maar ik denk vraag het even.
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk het niet, het zal wel leuk spelen denk ik. Maar voor de ultieme ervaring :Dzou ik voorgaande 3 delen ff spelen.
    Sowieso zou ik deel 1 voor de ps1 ff spelen. Ik denk dat je zelfs nu versteld zult staan van de geweldige gameplay.
    Deel 2 vond ik minder, vooral omdat je dan mer Raiden speelt =(
    En deel 3 ben ik nu mee bezig:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk dat als je nu msg1 speelt je je kapot schrikt hoe k*t de controls zijn vergeleken met topgames van nu :d
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Controls zijn bijna identiek aan MGS2 & 3. Alleen kan het camerastandpunt soms of voor sommige mensen irritant zijn, maar buiten dat is het nog steeds één van de beste games ooit.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent bezig met 3 he:). Cool, cool! Spel zit voor mij bijna op hetzelfde niveau als 1(maar toch staat mgs1 nog altijd op 1 voor mij natuurlijk). Dus dat wil wel wat zeggen. Let vooral ook goed op in het plot,... noem maar op. Er zit zoveel gevoel in, zoveel dieptegang. Alles wordt mooi in beeld gebracht. Je leeft met alles en iedereen echt mee, en noem maar op. Ga niets verklappen ofzo, maar mgs3 is gewoon de shit!
    ps: Die sounttrack!_O_(goed luisteren ;))
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ook zonder de eerdere delen gespeeld te hebben is het vast een geweldig spel maar je mist sowieso een gedeelte van je game opvoeding als je de eerste drie delen nooit speelt. Daar zou ik dus snel eens mee beginnen :cool:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik moet zeggen dat ik schrik van die beelden, maar dat zal aan de kwaliteit van de pics liggen
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het anders heel mooi eruit zien. Sommige omgeving textures zijn dan wat minder, maar het algehele plaatje klopt gewoon. Dat is altijd het geval geweest met mgs.
    Kan niet wachten.\o/
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die screens zijn van geen goede kwaliteit hoor(anuwel het er idd nog steeds super uitziet). Bekijk het solid snake/assissens creed filmpje maar eens. Niets karteltjes, perfect framerate. Lichtinval is van ongekend niveau, spel draait soepel, noem maar op...:)
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja ik heb net het filmpje gekeken :) Wat is daar nou echt MGS aan en wat is fantasie? :+
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is gewoon een stuk uit MGS4 maar dan met een andere skin.. Je vindt er zelfs stukken van terug in een trailer (E3 '06) van MGS4 waarin Snake in de kledij zit van de rebellen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oh oke :) Ja ik weet helemaal niks van MGS :+
     
  14. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN heeft een hands-on gemaakt van de game. De 4 pagina tellende handson beschrijft de ervaring van een van de editors die de game al compleet heeft uitgespeeld. Veel zaken worden extra toegelicht.

    Ik had wat twijfels of ik MGS4 wel moest kopen omdat ik een deel van het verhaal gewoon niet heb mee gekregen. In de game zitten veel mogelijkheden om flashbacks te bekijken om zo het verhaal duidelijk te maken.

    Klinkt zwaar nice en 12-06 is dus al "release day" bij mij :p
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  16. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er netjes uit! :cool: Krijgen wij in Europa ook nog iets van een gelimiteerde editie?
     
  18. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot op heden is daar niets van bekend. In het artikel van gamed zie je dat Japan een MGS Online preview krijgt. De states krijgen een extra dvd en MGS Online. Voor Europa is, zoals altijd, niets bekend.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De amerikaanse boxart(over de top vet!):
    [​IMG]
    En ik denk dat die Europese boxart nep is. Zal wel in die aard zijn waard, daar niet van(aangezien Europa altijd een 'getekende' snake of ... op de voorkant krijgt)
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die is eigenlijk nog veel mooier. 8) Ik zag nu trouwens pas dat ze in de Japanse PS Store MGS1 hadden gekregen. :eek: Jammer dat je niet uit buitenlandse Stores kan kopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina