Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist kwam UPS met een doos die ik kon gebruiken, het makkelijke was dat hij 'm ook direct kon meenemen.

Ik heb geen bon hoeven invullen, als het kon dan had ik mijn voorkeur voor DVD drive wel willen neerzetten maar volgens mij stond dat ook nergens. Had wel verwacht dat ik een handtekening moest zetten, net als vorige keer, maar dat hoefde blijkbaar niet. Maarja, zolang het maar weer goed terukomt. :)

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat, en het gewicht van de heatsinks trekt het moederbord krom als hij rechtop staat, waardoor de RROD in de eerste plaats veroorzaakt werd.

3. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet hem dus wel neerleggen i.p.v rechtop?
    Anders is de kans groot dat ik weer een RROD krijg?

Heb net een nieuw moederbord maar die wil ik wel graag goed houden natuurlijk.

Nog een vraagje, de updates van de games die ik voor mijn reparatie had, zijn die er nu nog steeds?

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    beter wel horizontaal ( plat )...:)

en denk dat die updates er nog wel zijn aangezien je je hdd niet meestuurd ;)

5. Sunblade NL

Sunblade NL Elite Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox nu net terug het is allemaal in 1 week verlopen dat vond ik wel goed van microsoft.
    Ik heb mijn xbox 360 net aangesloten en hij doet het gelukkig maar er zitten net zo als bij jouw ook 2 krassen op de frontplate dus daar voor kan je gewoon bellen en krijg je een nieuwe?
    En mijn xbox zoemt nu wel iets harder volgens mij.
    maar verder ben ik heel blij dat ik hem nu terug heb.

6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan gewoon bellen en dan krijg je een nieuwe toegestuurd.
    Duurt wel iets van 15 werkdagen.
    Wel even aangeven om welke faceplate het gaat want je wil natuurlijk wel dezelfde.

7. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er even mooi de pleuris in, gister na de update van Xbox Live kan ik mijn account niet meer recoveren en krijg ik onbekende foutmelding die nu door Microsoft onderzocht wordt, ik kan nu nog steeds niet. Ik word morgen alweer voor de 2e keer gebeld :mad:

8. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik kan als ik een usb stickje stop met een video bestand erop dan klik ik daar op krijg ik een zwart beeld en verder niks? what's the problem

9. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    heeft een vriend van me laatst ook gehad en hij dacht dat het eraan lag dat het filmpje gedownload -illegaal- was en daarom niet afspeelde maar weet niet of dit het geval bij jou is?

10. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat het komt omdat de xbox360 dit videoformaat niet ondersteund...

11. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Avi is het thomas.? maar na 10 minuten krijg ik net opeens geluid:confused:

12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt raarik heb 2 dvd's zelfe videoformaat alles hetzelfde en de ene doet het niet:eek:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm, mijne is vandaag ook opgehaald om een uurtje of 10, denk dat we dan dezelfde persoon hebben gehad :+ een vrouw met donker haar? :9

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    AAAAAAAAAAAAAH! Vrijdag mijn xbox terug gekregen van reparatie en hij is nu alweer dood! Begin steeds meer een hekel te krijgen aan die kut microsoft. Kom gvd nou eens met een degelijke reparatie!
    is er niet een manier om mijn geld terug te vragen, dan ga ik wel voor een ps3? Dit is geen doen M$!

ben hier erg pissed of over en heb M$ de volgende e-mail gestuurd:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede email niet te boos maar wel direct.

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ja vond hem zelf ook wel netjes en direct genoeg. Als je te boos bent krijg je niks van ze gedaan, maar als je er makkelijk over doet lopen ze over je heen. Kijken wat ik terug krijg. Houd jullie op de hoogte. Morgen tog M$ ff bellen... wat een gezanik

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees op verschillende forums over het verticaal of horizon plaatsen van je 360.

Wat is nou het beste?

Ik heb hem vanaf dat ik hem heb(februari 2007) Verticaal staan in me tv meubel.
    Mijn 360 heeft nooit krassen op de dvd's gemaakt.
    Me console heeft 2 weken terug wel de RROD gekregen en gister was mijn 360 weer terug van reparatie.

Er zit nu een nieuw moederbord in omdat de andere oververhit was.
    Kan dit komen door het verticaal plaatsen?

Ik wil gewoon weten wat het beste is zodat mijn xbox 360 niet meer stuk gaat.
    Horizontaal of Verticaal is allebei mogelijk hier op mijn kamer.

18. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan best effe erg kwaad klinken aan de telefoon Striker NL, heb zelf zo al 2maal een vergoeding kunnen loskrijgen, eerst echt effe kwaad zijn derna rustiog doen dan komt het wel goed, heb een game gehad laatste maal en eerst heb ik 3 maand live ipv 1 gekregen.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    wesley: als je 'm in je TV meubel heb staan kan 't geen kwaad om 'm verticaal te hebben. Immers, daar is die voor gemaakt toch? :+

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lezen chef :+!

Horizontaal is het beste voor de 360. Dit wil niet zeggen dat hij verticaal kapot gaat! Maar de kans is groter!

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina