De voordelen van de PS3 dat zijn er een heleboel imo.
+ Prijs/kwaliteit verhouding
(Wat? Als er ÉÉN console op dit moment met een goede prijs/kwaliteit verhouding is, dan is het de XBOX360 wel! Nieuwe prijsdrop anyone? )
+ Is super qua hardware, gaat niet zomaar kapot
(Er komen steeds meer mensen met "niet lezen van een disc" verhaal, nog lang niet evenveel als de 360 natuurlijk, maar ook deze ps3 hardware gaat kapot. De hardware is op papier beter! Maar nog zijn de spellen niet mooier/sneller dan op de 360, kan Sony het dan gewoon niet of....)
+ Maakt echt bijna geen geluid
(Pluspunt, hoewel ik geen moeite heb met het blazen van de 360, dan zet ik me geluid wel wat harder of een goede headset op )
+ Mooi design
(Persoonlijke mening en ik vind de 360-elite mooier dan de PS3, PS3 VEEEEL te groot)
+ Gratis online, ook nog beter dan 360 online (ligt er nooit uit en dat soort shit)
(BETER dan 360 online? Komop, gratis is het wel maar de ondersteuning van MS online is beter en XBLIVE is gewoon beter dan het PSN, die 3,5 euro per maand kan ik wel missen hoor! \o/)
+ Dedicated servers op sommige online spellen
(Geen idee, maar dit valt eigenlijk samen met je vorige voordeel dat PSN beter is)
+ Themes enzo kosten ook geen geld
(Themes op XBLive ook niet hoor :{ Ik heb al meerder themes gedownload in ieder geval ZONDER te betalen)
+ Je kan met geld betalen online en ben niet verplicht bijv 1000 punten te kopen terwijl je er maar 800 nodig heb
(Kan je als storend zien, ik vind van niet omdat je je punten altijd wel opkrijgt aan iets anders.)
+ Blu-ray
(Pluspunt, maar er zijn al geruchten dat de 360 ook een blu-ray speler krijgt ingebouwd (gerucht!))
+ Maakt geen krassen op je disc/blu-ray disc kunnen wel goed tegen krassen
(Xbox-en doen dit ook niet meer, ik hoor er echt niemand meer over in ieder geval)
+ Veel betere games/exclusives (mijn mening)
(Gears of War, Halo, Ninja Gaiden, Forza2, PGR4....and many, many more on the 360)
+ Veel fijnere controller
(you gotta be kidding me! De 360-controller is echt ZOVEEL beter en heeft nog rumble ook! Dit voegt echt wat toe naar mijn mening!)
+ XMB menu veel overzichtelijker en kan je ook nog in het Nederlands selecteren wat handig kan zijn.
(Geen idee, nooit gezien)
+ Standaard 60gb (heb ik dan, nu 40gb)
(Xbox Elite heeft standaard 120gb en nu de Pro ook 20gb en je hebt zelf de Arcade voor mensen die nog minder gamen met een geheugenstick van 256mb!)
+ Controller kan je standaard opladen met je USB kabeltje
(True, maar ooit van het battery-charge-pack gehoord op de 360?Niet standaard, maar duur? No way.)
+ Online hebben alleen mensen een headset die een headset nodig hebben, niet iedereen heeft een headset maar meestal alleen clangamers en niet van die rotkindjes.
(Bekende van me hebben een PS3 en die worde bij elke game doodgegooid met headsets, Warhawk bv, vriend van me heeft 4 games en al 3 headsets thuis liggen En als je in een goede party zit heb je hier geen last van )
Nadeel:
- Ingame kan je niet inviten voor chat in het menu of iemand uit je lijst inviten alleen als die ingame is.
(MASTER op de 360, iemand invite je en joined binnen 5 tellen je game!)
- In het begin werden alle games slecht geport naar de PS3.
(Nog steeds, want wat ik zo lees op veel verschillende fora is dat de framerate van de PS3 echt om te janken is bij sommige/redelijk wa games!)Klik om te vergroten...