Dit is toch het VS topic, daar mag je elkaar pesten.
Leg dan eens op een lieve manier uit waarom het allemaal dom was? Door mijn gebruik van Haha?
Of omdat mijn mening precies het tegenovergestelde is van die van jou?
Vertel, dan kan ik daar in toekomstige reply's aan denken.
Want zover ik weet ben ik gewoon in gegaan op jou mening zonder het dom te noemen. Ik heb gewoon mijn mening er tegenover gezet.
Mja... Voor mij is de PS3 iig een leuk apparaat als je een goede Blu-Ray speler wilt hebben.
Voor games blijf ik liever bij de 360.
Omdat (en dan som ik eigenlijk weer mijn mening van de vorige pagina op):
- Betere controller. Pookjes liggen fijner in de hand, triggers werken fijner, beter design Jou mening
- Console is mooier kwa design (alleen jammer dat ie niet glimt)
- Loopt niet zo vaak vast Bij mij loopt de 360 dus vaker vast
- Dashboard werkt erg fijn! XMB veel fijner vind ik
- Ik hoef games/demo's niet te installeren Da's idd handig
- Kabel om controller op te laden is lekker lang Ik heb toevallig een USB verlengstuk en nog wel 3 andere usb kabels in huis die erop passen
- De games! Vind ik op de 360 niet boeiend
- En voor nieuwkomers: de prijs. Als je een 360 koopt ben je ook laar; je hoeft niet nog etra kabeltjes erbij te kopen (als je een HDTV hebt) Behalve dat veel mensen een 120gb erbij kopen, HD DVD erbij kopen, Wireless adapter erbij kopen, controller oplader erbij kopen, langere internet kabel erbij kopen, Live erbij kopen, allemaal niet verplicht. Maar ik vind niet dat je echt klaar bent, een beetje mager
- Nergens verplicht een CC te gebruiken: er zijn gewoon kraskaarten Nja ik heb gewoon een CC
- Xbox Live Jippie bepalen voor iets dat niet een dedicated servers heeft en ook geen open netwerk (geen custom maps mogen erop enzo) en doet het te vaak niet
- Alles werkt! Ook het geluid Op de PS3 ook
- Je kan je dashboard naar wens aanpassen (nieuwe wallpaper, kleur/patroon van de guide enz.) Op de PS3 ook, maar dan helemaal gratis en uitgebreider
- Ingame je guide kunnen oproepen Da's een pluspunt
- Ingame soundtracks Ook
- Friendslist werkt veel fijner Qua inviten enzo ja
- De Marketplace is veel beter te navigeren, en is beter gevuld. Mwa, wel beter gevuld dat navigeren vind ik bij beide niet zo super..
Zo. Deze keer zonder te lachen.
edit: Ik had de laatste reply van Ztefann niet gelezen. Jammer.
Klik om te vergroten...